Wat feministisch.quote:
Scheren?quote:
Ow. Dat kan makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Schroefgaatjes dichtzetten van de bolderkar.
Sorry, Peugeot 107 en 207 voeren ze. En nu dus de iOn: https://www.greenwheels.c(...)/stap-in/Onze-auto-squote:
Hehehe.quote:
Echt, iedereen kijkt het Eurovision en de enige homo zit buiten met een sigaar en cognac?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al op staan, maar het is weer de gewoonlijke abominabele kwaliteit
Dat ding kan niet eens over de verkeersdrempels in mijn wijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
49.5K. Dan heb je toch een toffe auto? In een provinciehoofdsatd als Arnhem zou je helemaal de blits maken.
Wat denkt u wel niet? Ik ben de Brandenburgse concerten aan het luisteren, en konijn in kriek aan het stoven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, iedereen kijkt het Eurovision en de enige homo zit buiten met een sigaar en cognac?
De wereld op z'n kop.
Gelijk heb je. Ik heb het ook alleen maar opstaan omdat ik toch maar zit te fok!ken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, iedereen kijkt het Eurovision en de enige homo zit buiten met een sigaar en cognac?
De wereld op z'n kop.
Dan parkeer je hem buiten je wijk en loop je een stukje naar huis toe. Jij denkt teveel in problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding kan niet eens over de verkeersdrempels in mijn wijk
Zonder nu de pedante autist uit te willen hangen, das een 1-serie cabrio. De X1 is de kleine SUV van BMW.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem uitstekend. Rustig en ingetogen en toch snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |