Nee, ik heb dat ook gemerkt, kon er gelijk 3-4 mm afslijpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Zo'n grote zou ik daarvoor niet pakken.
De vloek van Midas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb een buurjongen die raak iets aan en alles wordt goud.
Wat heeft hij wat ik niet heb?
Karma.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een unieke combinatie van talenten, die anderen moeten ontberen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga straks de KLB weer eens flink op de kast jagenNu al zin in
Al in geen 2 jaar meer gedaan.
Dan weet jij nu ook wat veel mensen hier bij jou denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof absoluut in een wereld waarin wij verbonden zijn en ons lot van daaruit wordt bepaald.quote:
Ik denk dat er meer is dan dat....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een unieke combinatie van talenten, die anderen moeten ontberen?
Is het ook al eens in je opgekomen dat niet alles een reden heeft maar veel dingen in onze wereld gewoon "toeval" zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een wereld waarin wij verbonden zijn en ons lot van daaruit wordt bepaald.![]()
Ik kan mij kapot denken, maar ik kom daar niet uit.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga straks de KLB weer eens flink op de kast jagenNu al zin in
Al in geen 2 jaar meer gedaan.
Blijf daar maar 2 jaar. Of langer als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doch, gelooft u ook in wedervleeswording?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een wereld waarin wij verbonden zijn en ons lot van daaruit wordt bepaald.![]()
Ik kan mij kapot denken, maar ik kom daar niet uit.
Nee, daar leer je vrijwel niets. Hier zijn enkele users waar ik nog wat van opsteek, en nee, dan bedoel ik niet de sigaret.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijf daar maar 2 jaar. Of langer als je wil.
Toeval, kan........ Maar nog meer in de tegenhanger van determinisme? Lotsbestemming? Voorzienigheid?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het ook al eens in je opgekomen dat niet alles een reden heeft maar veel dingen in onze wereld gewoon "toeval" zijn?
Door wie...?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toeval, kan........ Maar nog meer in de tegenhanger van determinisme? Lotsbestemming? Voorzienigheid?
Je leven is voor je geboorte al in grote lijnen al bepaald. Daarbinnen heb je nog een beperkte levensruimte. Je plek, je rang is bij voorbaat bepaald.
Door wie is het bepaald, en waar is het bepaald? Staat dat ergens in een boek?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toeval, kan........ Maar nog meer in de tegenhanger van determinisme? Lotsbestemming? Voorzienigheid?
Je leven is voor je geboorte al in grote lijnen al bepaald. Daarbinnen heb je nog een beperkte levensruimte. Je plek, je rang is bij voorbaat bepaald.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het Christelijk geloof sluit dat uit, maar als wetenschapper kan ik dat niet uitsluiten. Als ik het wil verklaren, dan kom ik onverhoopt daar wel eens op uit, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, gelooft u ook in wedervleeswording?
Sluit het christelijk geloof dat wel uit eigenlijk? Jezus stond tenslotte ook uit zn graf op en je zou de omschrijving van de hemel of de hel ook als wedergeboorte kunnen beschouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het Christelijk geloof sluit dat uit, maar als wetenschapper kan ik dat niet uitsluiten. Als ik het wil verklaren, dan kom ik onverhoopt daar wel eens op uit, ja.
Het is toch alleen je ziel die opstijgt naar boven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sluit het christelijk geloof dat wel uit eigenlijk? Jezus stond tenslotte ook uit zn graf op en je zou de omschrijving van de hemel of de hel ook als wedergeboorte kunnen beschouwen.
Heeft een mens überhaupt wel een ziel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is toch alleen je ziel die opstijgt naar boven?
Ja, en die weegt 21 gram.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft een mens überhaupt wel een ziel?
Dat zal niet lukken om dat met de "materialistische wetenschap" te verklaren. Het andere terrein, is nogal braakliggend gebied.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door wie is het bepaald, en waar is het bepaald?
Dat zal dat of mislukken of je moet het aan het einde van de levencylcus verantwoorden waardoor je een nieuwe plaats toegewezen krijgt.quote:En wat als je nu tegen dat "plan" ingaat, wat dan?
21?quote:
Nee gewoon de aarde.quote:
Magnolia is ook een must see inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik Magnolia beter vond. Beetje zelfde verhaal wel.
En nu ben je natuurlijk weer haar liefjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Magnolia is ook een must see inderdaad.
Ben net met mevrouw Tem naar de bios geweest. The King's Speech hadden we nog niet gezien. Was goed te doen
Bijzonder onderwijs, in plaats van dat deze kinderen rekenen en taal leren krijgen ze godsdienst en maatschappijleer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Picchia het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom kinderen geleerd wordt om over ieder onderwerp, waar zij geen verstand van hebben, hun eigen waardeloze mening te waarderen, en die vervolgens ongevraagd te geven.
Kritisch denken en nieuwsgierig zijn dragen bij aan hun ontwikkeling. Vasthouden en het herhalen van de eigen mening niet. Bij godsdienst educatie leren ze al helemaal het tegenovergestelde van kritisch denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs, in plaats van dat deze kinderen rekenen en taal leren krijgen ze godsdienst en maatschappijleer.
Natuurlijk zal je altijd vragen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
Was er maar een lot.. Er zijn zo veel externe factoren die invloed hebben.
Als je sommige mensen ziet lijden, dan kan het niet voorbestemd zijn, lijkt mij. Of God zou wel heel cruel zijn
Inderdaad! Zo mooi is dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een prachtig stuk gespeeld door Wilhelm Kempff, je ziet hoe die man opgaat in de muziek.![]()
Kan mij dat bommen, zet hem wel bij mijn ouders. Nog gratis parkeren ook. Hier in A'dam doe ik alles op de fietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch geen makkelijke auto. Hoe wil je je bier vervoeren?? Dak open en een spanbandje??
karretje erachter met een touwtje vastmaken aan je bumper en meesleuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch geen makkelijke auto. Hoe wil je je bier vervoeren?? Dak open en een spanbandje??
Denk het welquote:
Kinderwagentje erachter inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
karretje erachter met een touwtje vastmaken aan je bumper en meesleuren.
Dat is wel leuk, maar aan een extra uurtje spelling had de klas waarschijnlijk meer gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wij moesten op de basisschool een werkstuk maken over prinsjesdag, het kwam vooral neer op de keuzes van de ouders gecombineert met uitgeknipte karikaturen uit de krant.
Op 40 sec. begaat ie een foutje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een prachtig stuk gespeeld door Wilhelm Kempff, je ziet hoe die man opgaat in de muziek.![]()
Montessori he, en dan ook nog katholiek, in het eerste half jaar was je bezig met een kerst concert, tot de paasvakantie met een paasconcert en tussendoor moest je zelf maar bepalen hoe je op tijd je taken af kon ronden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar aan een extra uurtje spelling had de klas waarschijnlijk meer gehad.
Wel 50 cent betalen voor de winkelwagenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
karretje erachter met een touwtje vastmaken aan je bumper en meesleuren.
Het was ook een impliciete kritiek op jouw post. Lees hem nog maar eens door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Montessori he, en dan ook nog katholiek.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
Sowieso vind ik Beethoven een wel erg simpele componist.
Voor Mozart gaat die vlieger niet echt op. Maar nee, ik ben geen fan van Beethoven.quote:
Wel een hoop gedonder met MG's weet ik van mijn pa, maarja, als studentenkarretje heeft het wel zijn charme. Kost ook geen drol aan belasting en een eerste auto koop je niet voor de lange termijnquote:
Ik lees ook wel dat ik ze maak, maar om ze nou te editten in een SC.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was ook een impliciete kritiek op jouw post. Lees hem nog maar eens door.
Tis net een vrouw, je denkt dat het voor korte termijn is maar op een gegeven moment kom je er niet meer vanaf en kost het je klauwen met geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een hoop gedonder met MG's weet ik van mijn pa, maarja, als studentenkarretje heeft het wel zijn charme. Kost ook geen drol aan belasting en een eerste auto koop je niet voor de lange termijnAlthans ik niet.
Mijn eerste auto was voor wat ervaring op te doen, de tweede werd al sportiever.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een hoop gedonder met MG's weet ik van mijn pa, maarja, als studentenkarretje heeft het wel zijn charme. Kost ook geen drol aan belasting en een eerste auto koop je niet voor de lange termijnAlthans ik niet.
Ach, liever in een auto dan op een oude fiets hè.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was voor wat ervaring op te doen, de tweede werd al sportiever.
Precies, mijn eerste auto was een oude opel kadet (4 versnellingen)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op die manier had ik het nog niet gelezen.......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ach, liever in een auto dan op een oude fiets hè.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ach, liever in een auto dan op een oude fiets hè.
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Op die manier had ik het nog niet gelezen.......
Die had ik ook als eerstequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, mijn eerste auto was een oude opel kadet (4 versnellingen)meer geld had ik in die tijd niet. Toentertijd wel nog mee naar frankrijk geweest.
haha, eigenlijk moest ik een Manta hebben aangezien ik in de buurt van het Westland woonde en een bijbaantje in de kassen hadquote:
Zomaar WWII gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in deze sc keek stond-ie op 1932....
En dat is hoelang geleden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in deze sc keek stond-ie op 1932....
Wat doe je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet jongen, ik moet ook nog werken hè...
Gewoon kappen met die onzin. Songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
Nederland moet gewoon dit nummer naar het Songfestival sturen:
winnen we gegarandeerd.
Hoezo dit nou weer?quote:
Daar kom je de voorronden ook niet mee door aangezien het hele oostblok geen punten zal geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
winnen we gegarandeerd.
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.quote:
Ja dat bedoelde ik niet. Meer van schoonmaker/leidinggevende/programmeur/etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Keihard werken?
(Ik vraag het nog maar eens).
De regeringspartijen zijn dat ook, aangezien ze ook juichen vanwege de door de SGP verkregen meerderheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.
Ja man, ik ben inderdaad de pleitbezorger voor het afschaffen van abortus, euthanasie, koopzondagen, en alles subsidiëren waar ''chr'' voor staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.
Wel een catchy tune.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
winnen we gegarandeerd.
Oud zuid?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik zag Gretta vandaag. Ik kon een proestende lach niet onderdrukken.
Je hoort mij niets anders beweren. Niet voor niets word ik kotsmisselijk van dit kabinet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De regeringspartijen zijn dat ook, aangezien ze ook juichen vanwege de door de SGP verkregen meerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |