Uit je huis, fiets en meubels.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar moet je je geluk dan uit halen?
Uit tevredenheid met je leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar moet je je geluk dan uit halen?
Waarom vul jij zo'n nietszeggende formaliteit dan eerlijk in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook die en een gesprekje van 10 minuten bij de psych a 120 euro en een rijtest.
En daar maakt de auto ook deel van uit.quote:
En dat is niet materialistisch?quote:
Maar waar moet je dan precies tevreden mee zijn?quote:
Voor het geval dat ik eens in een ongeluk verzeild raak en ze een doosje ritalin waar zo'n grote gele sticker op staat in mn dashboardkastje zou zitten, als de politie daarnaast ook nog met speeksel en/of bloedtesten zou gaan werken dan zien ze die amvitamines natuurlijk ook meteen terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom vul jij zo'n nietszeggende formaliteit dan eerlijk in?
Ja, maar als je vrouw geen seks meer met je wil maakt het je niet echt gelukkiger denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat is niet materialistisch?
[..]
Maar waar moet je dan precies tevreden mee zijn?
Stel je voor je bent heel tevreden met de auto die je rijdt, valt dat er ook onder?
Ben ik op zich wel met je eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Auto's zijn geweldige apparaten, maar het is maar dat dat is denk ik nog geen 2 procent van je totaal geluk.
Daar gaat het niet om, maar ik vraag me gewoon af hoe je "geluk" moet definieren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar als je vrouw geen seks meer met je wil maakt het je niet echt gelukkiger denk ik
De droom is mooier dan de werkelijkheid, het is gewoon ontzettend ''heerlijk'' om je ergens over te verlekkeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens.
Ik heb me altijd lekker gemaakt met auto's die ik toch nooit kan rijden. Gewoon omdat je toekomst een farce blijkt.
Garantie voor ongeluk.
Geluk is ook vaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar ik vraag me gewoon af hoe je "geluk" moet definieren.
Speciaal een account aangemaakt, dat zijn gewoon mensen die een bepaalde discussie willen uitlokken en dat nodig hebben voor school of een onderzoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef Cerbie het volgende:
Integratie, te pas en te onpas.
14 jarigen op Fok!
Nog zo naïef. Kan zo uit één van die werkstukken komen die vanmiddag gelinked werden.
Je bent links?quote:
Daar ben je echt zelf voor verantwoordelijk. Er zijn zat mensen die met 1200 in de maand heerlijk kunnen genieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geluk is ook vaag.
Ik vraag me af waarom de een meer recht heeft op geluk dan de ander.
Dat is maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De droom is mooier dan de werkelijkheid, het is gewoon ontzettend ''heerlijk'' om je ergens over te verlekkeren.
Daar hoor ik dan weer niet bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben je echt zelf voor verantwoordelijk. Er zijn zat mensen die met 1200 in de maand heerlijk kunnen genieten.
Niemand "verleent" recht op geluk, dus is er ook niemand die "meer recht" op geluk heeft, er zijn wel gelukkigere mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geluk is ook vaag.
Ik vraag me af waarom de een meer recht heeft op geluk dan de ander.
Voor een stuk gelukbeleving wel, ja..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben je echt zelf voor verantwoordelijk. Er zijn zat mensen die met 1200 in de maand heerlijk kunnen genieten.
Ik ook niet, maar het schijnt mogelijk te zijn.quote:
Hoe weet jij nou dat je met een dergelijk inkomen niet gelukkig bent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt mogelijk te zijn.
Inschattingsvermogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat je met een dergelijk inkomen niet gelukkig bent?
Ik heb een buurjongen die raak iets aan en alles wordt goud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niemand "verleent" recht op geluk, dus is er ook niemand die "meer recht" op geluk heeft, er zijn wel gelukkigere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |