No deal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Wij krijgen Ethi, jullie nemen php.
Toegeven, hij maakt zich schuldig over iets waar hij de Islam van beticht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders laat notitieblokjes in beslag nemen en dat stelt niks voor, vind jij? Nee, in een of totalitair kuthol stelt zo'n actie inderdaad niets voor
Remlof tegen php dan?quote:
Gedwongen worden te betalenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]meer dagen waarop studenten mogen besluiten wel of niet te reizen, in plaats van gedwongen te betalen worden is betutteling.
Ik blijf in het neocon/conservatieve kamp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Wij krijgen Ethi, jullie nemen php.
Ik denk dat de gemiddelde imam toleranter is dan Wilders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toegeven, hij maakt zich schuldig over iets waar hij de Islam van beticht.
Maar je opvattingen zijn totaal niet neoconservatief.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik blijf in het neocon/conservatieve kamp.
Dacht het nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof tegen php dan?
Hij heeft toch een VVD verleden al.
Wie wel dan?quote:
Nee, remlof heeft verstand. Die willen we graag houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof tegen php dan?
Hij heeft toch een VVD verleden al.
Ik ben niet 100 procent pro-oorlog?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je opvattingen zijn totaal niet neoconservatief.
Dat klopt. Net als de basisbeurs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Cerbie het volgende:
Overigens is het studenten-OV een lening die pas bij het behalen van een diploma wordt omgezet in een gift.
Maar dan blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, remlof heeft verstand. Die willen we graag houden.
Je bent wel meer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet 100 procent pro-oorlog?
Daarbij, zo geliefd ben jij ook niet met een gemiddelde Amerikaanse neo-con. No offense hoor.
Jullie mogen Arolsen hebben.quote:
Helaas, PHP is jullie zorgenkindje.quote:
Ah, maar wel ruilen!quote:
Zie edit.quote:
Ik denk dat hij doelt op je geaardheid.quote:
Jou laten we dan ook ongemoeid.quote:
Nee, jullie hebben FTS.quote:
Och, weet hij veel, alsof hij ooit de grens over is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op je geaardheid.
Ik weiger verantwoording af te leggen voor enig ander user dan ikzelf, alleen omdat er bepaalde politieke standpunten gedeeld worden. Ontferm je alsjeblieft over FTS, want die zie ik een dezer dagen nog wel eens met een overdosis een intercity knuffelen als je niet oppast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Helaas, PHP is jullie zorgenkindje.
FTS is niet bepaald links.quote:
Meer je anti-vrije markt opvatting en gebrek aan liberale opvattingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet 100 procent pro-oorlog?
Daarbij, zo geliefd ben jij ook niet bij een gemiddelde Amerikaanse neo-con. No offense hoor.
Gezien FTS' haat voor de PvdA lijkt hij me prima bij jullie horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weiger verantwoording af te leggen voor enig ander user dan ikzelf, alleen omdat er bepaalde politieke standpunten gedeeld worden. Ontferm je alsjeblieft over FTS, want die zie ik een dezer dagen nog wel eens met een overdosis een intercity knuffelen als je niet oppast.
PHP is ook niet bepaald rechts.quote:
Dat ben ik, en je weet toch ook wel dat neo conservatieven nou niet bepaald pro homo zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, weet hij veel, alsof hij ooit de grens over is geweest.
quote:
Ik "haat" de SGP en hun denkbeelden, hoor ik nu bij julliequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gezien FTS' haat voor de PvdA lijkt hij me prima bij jullie horen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weiger verantwoording af te leggen voor enig ander user dan ikzelf, alleen omdat er bepaalde politieke standpunten gedeeld worden. Ontferm je alsjeblieft over FTS, want die zie ik een dezer dagen nog wel eens met een overdosis een intercity knuffelen als je niet oppast.
Pro homo is niemand, dus wat zeik je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ben ik, en je weet toch ook wel dat neo conservatieven nou niet bepaald pro homo zijn.
Care wat jij doet hoor, interesseert me niet. Maar het intrigeert mij wel waarom jij als een kip achter die stroming staat.
IK heb zeker wel een eigen mening, ik sta voor een vrije markt (behalve roekeloze immigratiestromen). En praat vooral voor jezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meer je anti-vrije markt opvatting en gebrek aan liberale opvattingen.
En je gebrek aan het vormen van een eigen mening, alhoewel ik als jonge tiener daar ook last van had.
Zal ik het doenquote:
Het komt op mij over als de opleesservice van de Elsevier-readers digest versie meets Bobo en de biografie van Reagan zonder enige reflectie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
IK heb zeker wel een eigen mening, ik sta voor een vrije markt (behalve roekeloze immigratiestromen). En praat vooral voor jezelf
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pro homo is niemand, dus wat zeik je.
En Limbabwe telt niet, hoewel Dedemsvaart wel weer als buitenland kan worden aangestipt.
Bang dat ie bijt???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het komt op mij over als de opleesservice van de Elsevier-readers digest versie meets Bobo en de biografie van Reagan zonder enige reflectie.
Nee hoor, want in tegenstelling tot jou heb ik geen anderen nodig voor m'n mening. Ik kan prima neoconservatief zijn zonder dat iedere neocon ter wereld me wil uitwonen.quote:
Zit jij niet ook op dezelfde universiteit als Erikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef dotCommunism het volgende:
ik bel wel. Doe ik me voor als Eriks mama die even wilt informeren hoe zoonlief het doet.
Erik zit aan de uva toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit jij niet ook op dezelfde universiteit als Erik
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het komt op mij over als de opleesservice van de Elsevier-readers digest versie meets Bobo en de biografie van Reagan zonder enige reflectie.
Ik heb vaak zat voortschrijdend inzicht getoond, dat jij dat niet wilt inzien is jouw probleem. Anyway, niemand is op z'n 18e gevormd. En jij bent dat ook bepaald nog niet, kijk eens naar GS, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Hij heeft mee eruditie in zijn kleine teen zitten dan jij ooit zal hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oui, c'est ça.quote:
Heel goed, zelfvertrouwen, alleen jouw krampachtige manier om mij op een forum te bashen komt nogal zielig over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, want in tegenstelling tot jou heb ik geen anderen nodig voor m'n mening. Ik kan prima neoconservatief zijn zonder dat iedere neocon ter wereld me wil uitwonen.
daar zit ik vanaf september ook, als ik toch eens mijn studie ga afronden.quote:
Niet doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
daar zit ik vanaf september ook, als ik toch eens mijn studie ga afronden.
Ik dank u hartelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat voortschrijdend inzicht getoond, dat jij dat niet wilt inzien is jouw probleem. Anyway, niemand is op z'n 18e gevormd. En jij bent dat ook bepaald nog niet, kijk eens naar GS, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Hij heeft mee eruditie in zijn kleine teen zitten dan jij ooit zal hebben.
En jou oordeel over eruditie (we zijn nu bij de letter E in het woordenboek begrijp ik) is relevant want?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat voortschrijdend inzicht getoond, dat jij dat niet wilt inzien is jouw probleem. Anyway, niemand is op z'n 18e gevormd. En jij bent dat ook bepaald nog niet, kijk eens naar GS, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Hij heeft mee eruditie in zijn kleine teen zitten dan jij ooit zal hebben.
Goh, hebben de kabinetsmaatregelen toch nog zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
daar zit ik vanaf september ook, als ik toch eens mijn studie ga afronden.
O god, straks komt erotiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jou oordeel over eruditie (we zijn nu bij de letter E in het woordenboek begrijp ik) is relevant want?
Overigens is GSbrdr inderdaad een zeer intelligent persoon schat ik zo.
En bedenk het leed eens wat ik te verduren ga krijgen als we elkaar in de lift tegenkomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet doen!
Dan moet je woonkosten betalen.
Nou nou, waar heb ik deze loftuitingen aan te dankenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jou oordeel over eruditie (we zijn nu bij de letter E in het woordenboek begrijp ik) is relevant want?
Denk niet dat jij en ik in hetzelfde gebouw komen te zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En bedenk het leed eens wat ik te verduren ga krijgen als we elkaar in de lift tegenkomen.
Nee, dat is de Radboud Universiteit Nijmegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Cerbie het volgende:
De UVA, is dat niet die knetterlinkse universiteit?
Goed dat je het over een woordenboek hebt, ik moet zo een Engels woordenboek halen nee. Maar hou jij het maar gewoon bij nijntje taal. Veel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wellicht springt er een vonk over en eindigen jullie happily ever after.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En bedenk het leed eens wat ik te verduren ga krijgen als we elkaar in de lift tegenkomen.
quote:
Geen idee eigenlijk. Ik heb wat geld gehad, wat heb je met PHP gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou, waar heb ik deze loftuitingen aan te danken
Kan niet, dat is al de censuuruniversiteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is de Radboud Universiteit Nijmegen.
Maar het beeldt wat jij schept over de gewone man/modaal blijft verwerpelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volslagen simpel Nederlandse zinnen en dan ineens provisorisch een woord en dan gevolgd door wat gescheld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Overigens blijft hij mij keer op keer verbazen met zn taalgebruik.
Doe ik ook, blijf trouw aan mijn roots. Nijntje is een baas. Was toen ik een klein kind was een beetje wat Reagan nu voor jou is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed dat je het over een woordenboek hebt, ik moet zo een Engels woordenboek halen nee. Maar hou jij het maar gewoon bij nijntje taal. Veel beter.
Je bent ook nog eens lekker knap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je wordt lyrisch van het beeldt van een bood?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het beeldt wat jij schept over de gewone man/modaal blijft verwerpelijk.
Bood.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wordt lyrisch van het beeldt van een boot?
Schakelen heet dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volslagen simpel Nederlandse zinnen en dan ineens provisorisch een woord en dan gevolgd door wat gescheld.
Ik vind het knap.
Nee dat heet googelen naar synoniemen en dan de duurste er uit zoeken in zinnen waar het totaal niet in de context past.quote:
Beeld is geen werkwoord, dus daar hoeven d/t-regels niet op worden toegepast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het beeldt wat jij schept over de gewone man/modaal blijft verwerpelijk.
quote:
Maar dat was wel een typefoutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Beeld is geen werkwoord, dus daar hoeven d/t-regels niet op worden toegepast.
Waar zit jij zometeen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en ik in hetzelfde gebouw komen te zitten.
Nee, eruditie is gewoon een normaal woord. Sowieso in de SC synoniemen gebruiken, die bewaar ik wel voor mijn verslagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat heet googelen naar synoniemen en dan de duurste er uit zoeken in zinnen waar het totaal niet in de context past.
Ik moet m'n mening maar eens bijstellen dan, Dedemsvaart is het nieuwe Blaricum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, eruditie is gewoon een normaal woord. Sowieso in de SC synoniemen gebruiken, die bewaar ik wel voor mijn verslagen.
Die moeten helemaal om te gieren zijn. Kan je er eens een posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, eruditie is gewoon een normaal woord. Sowieso in de SC synoniemen gebruiken, die bewaar ik wel voor mijn verslagen.
Schets mijn verbazing.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wordt lyrisch van het beeldt van een bood?
Danku VS
Ik ben, ten tijde van Whiskergate, opgekomen voor mijn persoonlijke overtuiging, namelijk dat Whiskers het gedrag van php uitlokte. Daar was niets altruistisch aan, maar toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb wat geld gehad, wat heb je met PHP gedaan?
Verwacht voornamelijk in het P.C. Hoofthuis te zijn.quote:
Ik heb'm niet zo paraat, maar ik kan je wel melden dat ik er een 8 op heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die moeten helemaal om te gieren zijn. Kan je er eens een posten?
Zozo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb'm niet zo paraat, maar ik kan je wel melden dat ik er een 8 op heb.
Wat was het onderwerp?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb'm niet zo paraat, maar ik kan je wel melden dat ik er een 8 op heb.
Reagan.quote:
Je weet dat als ze dit leest ze je minimaal een week aan je kop gaat zeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben, ten tijde van Whiskergate, opgekomen voor mijn persoonlijke overtuiging, namelijk dat Whiskers het gedrag van php uitlokte. Daar was niets altruistisch aan, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |