Ik denk dat hij doelt op je geaardheid.quote:
Jou laten we dan ook ongemoeid.quote:
Nee, jullie hebben FTS.quote:
Och, weet hij veel, alsof hij ooit de grens over is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op je geaardheid.
Ik weiger verantwoording af te leggen voor enig ander user dan ikzelf, alleen omdat er bepaalde politieke standpunten gedeeld worden. Ontferm je alsjeblieft over FTS, want die zie ik een dezer dagen nog wel eens met een overdosis een intercity knuffelen als je niet oppast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Helaas, PHP is jullie zorgenkindje.
FTS is niet bepaald links.quote:
Meer je anti-vrije markt opvatting en gebrek aan liberale opvattingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet 100 procent pro-oorlog?
Daarbij, zo geliefd ben jij ook niet bij een gemiddelde Amerikaanse neo-con. No offense hoor.
Gezien FTS' haat voor de PvdA lijkt hij me prima bij jullie horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weiger verantwoording af te leggen voor enig ander user dan ikzelf, alleen omdat er bepaalde politieke standpunten gedeeld worden. Ontferm je alsjeblieft over FTS, want die zie ik een dezer dagen nog wel eens met een overdosis een intercity knuffelen als je niet oppast.
PHP is ook niet bepaald rechts.quote:
Dat ben ik, en je weet toch ook wel dat neo conservatieven nou niet bepaald pro homo zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, weet hij veel, alsof hij ooit de grens over is geweest.
quote:
Ik "haat" de SGP en hun denkbeelden, hoor ik nu bij julliequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gezien FTS' haat voor de PvdA lijkt hij me prima bij jullie horen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weiger verantwoording af te leggen voor enig ander user dan ikzelf, alleen omdat er bepaalde politieke standpunten gedeeld worden. Ontferm je alsjeblieft over FTS, want die zie ik een dezer dagen nog wel eens met een overdosis een intercity knuffelen als je niet oppast.
Pro homo is niemand, dus wat zeik je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ben ik, en je weet toch ook wel dat neo conservatieven nou niet bepaald pro homo zijn.
Care wat jij doet hoor, interesseert me niet. Maar het intrigeert mij wel waarom jij als een kip achter die stroming staat.
IK heb zeker wel een eigen mening, ik sta voor een vrije markt (behalve roekeloze immigratiestromen). En praat vooral voor jezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meer je anti-vrije markt opvatting en gebrek aan liberale opvattingen.
En je gebrek aan het vormen van een eigen mening, alhoewel ik als jonge tiener daar ook last van had.
Zal ik het doenquote:
Het komt op mij over als de opleesservice van de Elsevier-readers digest versie meets Bobo en de biografie van Reagan zonder enige reflectie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
IK heb zeker wel een eigen mening, ik sta voor een vrije markt (behalve roekeloze immigratiestromen). En praat vooral voor jezelf
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pro homo is niemand, dus wat zeik je.
En Limbabwe telt niet, hoewel Dedemsvaart wel weer als buitenland kan worden aangestipt.
Bang dat ie bijt???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het komt op mij over als de opleesservice van de Elsevier-readers digest versie meets Bobo en de biografie van Reagan zonder enige reflectie.
Nee hoor, want in tegenstelling tot jou heb ik geen anderen nodig voor m'n mening. Ik kan prima neoconservatief zijn zonder dat iedere neocon ter wereld me wil uitwonen.quote:
Zit jij niet ook op dezelfde universiteit als Erikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef dotCommunism het volgende:
ik bel wel. Doe ik me voor als Eriks mama die even wilt informeren hoe zoonlief het doet.
Erik zit aan de uva toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit jij niet ook op dezelfde universiteit als Erik
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het komt op mij over als de opleesservice van de Elsevier-readers digest versie meets Bobo en de biografie van Reagan zonder enige reflectie.
Ik heb vaak zat voortschrijdend inzicht getoond, dat jij dat niet wilt inzien is jouw probleem. Anyway, niemand is op z'n 18e gevormd. En jij bent dat ook bepaald nog niet, kijk eens naar GS, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Hij heeft mee eruditie in zijn kleine teen zitten dan jij ooit zal hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |