Zie je, je bent gewoon een PVV'er.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:55 schreef GSbrder het volgende:
PvdA doet weer eens ouderwetsch aan studentenbetutteling:
[..]
Waarom maken we ons druk over de manier waarop studenten naar festivals kunnen en of dat wel gratis is, terwijl er overal bezuinigd moet worden. Daarnaast zouden studenten, toch de intelligentsia onzer samenleving, niet capabel geacht worden zelf wel helemaal de stap te kunnen nemen om het Internet te raadplegen, ontoegankelijk als dit medium is voor de studerende populatie. Mag ik dit nogal triest vinden?
Hij zit ook niet in ons "kamp (tricky in deze context)". Hij wil er graag bijhoren ofzo. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat php niet in mijn kamp zit.
Ruilen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat php niet in mijn kamp zit.
Wilders laat notitieblokjes in beslag nemen en dat stelt niks voor, vind jij? Nee, in een of totalitair kuthol stelt zo'n actie inderdaad niets voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik het het gewoon gelezen, maar kom op zeg. Dit stelt niets voor.
Collegegeld is 1700 euroquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je dan niet veul duurder uit? Huur is best duur, en de collegelden weet ik zo niet. Maar ik denk dat je makkelijk over de 3000 heen gaat.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Wij krijgen Ethi, jullie nemen php.
No deal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Toegeven, hij maakt zich schuldig over iets waar hij de Islam van beticht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders laat notitieblokjes in beslag nemen en dat stelt niks voor, vind jij? Nee, in een of totalitair kuthol stelt zo'n actie inderdaad niets voor
Remlof tegen php dan?quote:
Gedwongen worden te betalenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]meer dagen waarop studenten mogen besluiten wel of niet te reizen, in plaats van gedwongen te betalen worden is betutteling.
Ik blijf in het neocon/conservatieve kamp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik denk dat de gemiddelde imam toleranter is dan Wilders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toegeven, hij maakt zich schuldig over iets waar hij de Islam van beticht.
Maar je opvattingen zijn totaal niet neoconservatief.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik blijf in het neocon/conservatieve kamp.
Dacht het nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof tegen php dan?
Hij heeft toch een VVD verleden al.
Wie wel dan?quote:
Nee, remlof heeft verstand. Die willen we graag houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof tegen php dan?
Hij heeft toch een VVD verleden al.
Ik ben niet 100 procent pro-oorlog?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je opvattingen zijn totaal niet neoconservatief.
Dat klopt. Net als de basisbeurs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Cerbie het volgende:
Overigens is het studenten-OV een lening die pas bij het behalen van een diploma wordt omgezet in een gift.
Maar dan blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, remlof heeft verstand. Die willen we graag houden.
Je bent wel meer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet 100 procent pro-oorlog?
Daarbij, zo geliefd ben jij ook niet met een gemiddelde Amerikaanse neo-con. No offense hoor.
Jullie mogen Arolsen hebben.quote:
Helaas, PHP is jullie zorgenkindje.quote:
Ah, maar wel ruilen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |