Oui, c'est ça.quote:
Heel goed, zelfvertrouwen, alleen jouw krampachtige manier om mij op een forum te bashen komt nogal zielig over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, want in tegenstelling tot jou heb ik geen anderen nodig voor m'n mening. Ik kan prima neoconservatief zijn zonder dat iedere neocon ter wereld me wil uitwonen.
daar zit ik vanaf september ook, als ik toch eens mijn studie ga afronden.quote:
Niet doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
daar zit ik vanaf september ook, als ik toch eens mijn studie ga afronden.
Ik dank u hartelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat voortschrijdend inzicht getoond, dat jij dat niet wilt inzien is jouw probleem. Anyway, niemand is op z'n 18e gevormd. En jij bent dat ook bepaald nog niet, kijk eens naar GS, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Hij heeft mee eruditie in zijn kleine teen zitten dan jij ooit zal hebben.
En jou oordeel over eruditie (we zijn nu bij de letter E in het woordenboek begrijp ik) is relevant want?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat voortschrijdend inzicht getoond, dat jij dat niet wilt inzien is jouw probleem. Anyway, niemand is op z'n 18e gevormd. En jij bent dat ook bepaald nog niet, kijk eens naar GS, ik ben het lang niet altijd met hem eens. Hij heeft mee eruditie in zijn kleine teen zitten dan jij ooit zal hebben.
Goh, hebben de kabinetsmaatregelen toch nog zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
daar zit ik vanaf september ook, als ik toch eens mijn studie ga afronden.
O god, straks komt erotiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jou oordeel over eruditie (we zijn nu bij de letter E in het woordenboek begrijp ik) is relevant want?
Overigens is GSbrdr inderdaad een zeer intelligent persoon schat ik zo.
En bedenk het leed eens wat ik te verduren ga krijgen als we elkaar in de lift tegenkomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet doen!
Dan moet je woonkosten betalen.
Nou nou, waar heb ik deze loftuitingen aan te dankenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jou oordeel over eruditie (we zijn nu bij de letter E in het woordenboek begrijp ik) is relevant want?
Denk niet dat jij en ik in hetzelfde gebouw komen te zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En bedenk het leed eens wat ik te verduren ga krijgen als we elkaar in de lift tegenkomen.
Nee, dat is de Radboud Universiteit Nijmegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Cerbie het volgende:
De UVA, is dat niet die knetterlinkse universiteit?
Goed dat je het over een woordenboek hebt, ik moet zo een Engels woordenboek halen nee. Maar hou jij het maar gewoon bij nijntje taal. Veel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wellicht springt er een vonk over en eindigen jullie happily ever after.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
En bedenk het leed eens wat ik te verduren ga krijgen als we elkaar in de lift tegenkomen.
quote:
Geen idee eigenlijk. Ik heb wat geld gehad, wat heb je met PHP gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou, waar heb ik deze loftuitingen aan te danken
Kan niet, dat is al de censuuruniversiteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is de Radboud Universiteit Nijmegen.
Maar het beeldt wat jij schept over de gewone man/modaal blijft verwerpelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volslagen simpel Nederlandse zinnen en dan ineens provisorisch een woord en dan gevolgd door wat gescheld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Overigens blijft hij mij keer op keer verbazen met zn taalgebruik.
Doe ik ook, blijf trouw aan mijn roots. Nijntje is een baas. Was toen ik een klein kind was een beetje wat Reagan nu voor jou is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed dat je het over een woordenboek hebt, ik moet zo een Engels woordenboek halen nee. Maar hou jij het maar gewoon bij nijntje taal. Veel beter.
Je bent ook nog eens lekker knap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je wordt lyrisch van het beeldt van een bood?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het beeldt wat jij schept over de gewone man/modaal blijft verwerpelijk.
Bood.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wordt lyrisch van het beeldt van een boot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |