Schakelen heet dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volslagen simpel Nederlandse zinnen en dan ineens provisorisch een woord en dan gevolgd door wat gescheld.
Ik vind het knap.
Nee dat heet googelen naar synoniemen en dan de duurste er uit zoeken in zinnen waar het totaal niet in de context past.quote:
Beeld is geen werkwoord, dus daar hoeven d/t-regels niet op worden toegepast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het beeldt wat jij schept over de gewone man/modaal blijft verwerpelijk.
quote:
Maar dat was wel een typefoutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Beeld is geen werkwoord, dus daar hoeven d/t-regels niet op worden toegepast.
Waar zit jij zometeen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en ik in hetzelfde gebouw komen te zitten.
Nee, eruditie is gewoon een normaal woord. Sowieso in de SC synoniemen gebruiken, die bewaar ik wel voor mijn verslagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat heet googelen naar synoniemen en dan de duurste er uit zoeken in zinnen waar het totaal niet in de context past.
Ik moet m'n mening maar eens bijstellen dan, Dedemsvaart is het nieuwe Blaricum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, eruditie is gewoon een normaal woord. Sowieso in de SC synoniemen gebruiken, die bewaar ik wel voor mijn verslagen.
Die moeten helemaal om te gieren zijn. Kan je er eens een posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, eruditie is gewoon een normaal woord. Sowieso in de SC synoniemen gebruiken, die bewaar ik wel voor mijn verslagen.
Schets mijn verbazing.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je wordt lyrisch van het beeldt van een bood?
Danku VS
Ik ben, ten tijde van Whiskergate, opgekomen voor mijn persoonlijke overtuiging, namelijk dat Whiskers het gedrag van php uitlokte. Daar was niets altruistisch aan, maar toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb wat geld gehad, wat heb je met PHP gedaan?
Verwacht voornamelijk in het P.C. Hoofthuis te zijn.quote:
Ik heb'm niet zo paraat, maar ik kan je wel melden dat ik er een 8 op heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die moeten helemaal om te gieren zijn. Kan je er eens een posten?
Zozo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb'm niet zo paraat, maar ik kan je wel melden dat ik er een 8 op heb.
Wat was het onderwerp?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagan.quote:
Je weet dat als ze dit leest ze je minimaal een week aan je kop gaat zeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben, ten tijde van Whiskergate, opgekomen voor mijn persoonlijke overtuiging, namelijk dat Whiskers het gedrag van php uitlokte. Daar was niets altruistisch aan, maar toch.
Welkom terug, meneer van stand.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef Reya het volgende:
Wee jullie, mijn connectie is in ere hersteld.
File's.quote:
Ik had er gisteravond ook 8 opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah juist, je profielwerkstuk.quote:
quote:
Och, Whiskers komt hier zondagavond tussen 23:00 - 02:00 om haar wekelijkse quotum in de SC te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat als ze dit leest ze je minimaal een week aan je kop gaat zeuren
Juist, en same voor mijn spreekbeurt. En geloof me, mijn schrijfsel is stukken beter bij een werkstuk e.d.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |