Op een forum waar je soortgenoten zeggen keihard te werken en in nauwelijks twee dagen 13x een topic van 300 posts volblaffen, mag je als 18-jarige best opmerken dat je het vreemd vindt dat die topics zo snel volgeblaft worden terwijl jij dozen staat te stapelen, hoor. Geen probleem hier bij mij wmb. Je werkt of je blaft topics vol, toch? Dat laatste is geen werken, laat staan keihard werken, als argumentatie tegen linkschen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
18, waar gaat je natuurlijk niets aan. Beschrijving kun je wel krijgen, ik heb wel eens van 16:45 tot 5:00 in een fabriek gestaan dozen stapelen, en ja dat ging op hoog tempo. En nog wel meer van dat soort dingen, maar ik voel mij niet zo geroepen om dat zomaar zonder opgaaf van redenen te vermelden op een forum.
Geen hart voor de zaak dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben er nog wel een paar keer maar wat ik daarmee verdien is puur voor onzindoeleinden bestemd
Ik kan er mijn horlogehobby goed van bekostigenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet dan een flinke vetpot zijn.
Doe toch niet zo sentimenteel man. Ik weet ook wel dat ik de laatste weken abnormaal veel post, ten eerste had ik vakantie, ten tweede heb ik examentraining van school en dat is maar 2 uurtjes, en vooral smorgens. En straks na de examens in de vakantie ga ik gewoon met me dikke bakkes ''an't wark''.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op een forum waar je soortgenoten zeggen keihard te werken en in nauwelijks twee dagen 13x een topic van 300 posts volblaffen, mag je als 18-jarige best opmerken dat je het vreemd vindt dat die topics zo snel volgeblaft worden terwijl jij dozen staat te stapelen, hoor. Geen probleem hier bij mij wmb. Je werkt of je blaft topics vol, toch? Dat laatste is geen werken, laat staan keihard werken, als argumentatie tegen linkschen.
Een MG F??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben er nog wel een paar keer maar wat ik daarmee verdien is puur voor onzindoeleinden bestemd
Vanaf nu welquote:
Voor mij hoeft het niet hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch niet zo sentimenteel man. Ik weet ook wel dat ik de laatste weken abnormaal veel post, ten eerste had ik vakantie, ten tweede heb ik examentraining van school en dat is maar 2 uurtjes, en vooral smorgens. En straks na de examens in de vakantie ga ik gewoon met me dikke bakkes ''an't wark''.
Je moet ook niet met beitels op de weegschaal gaan staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Het niet roken ging me beter af. Ik ben wel 2.3 kilo kwijt ondertussen.
Dat was ik ook niet van plan, FOK! zie ik gewoon als een platforum waar ik informatie kan opdoen/trollen/discussiëren ( en de fijne kneepjes leren), en nog eens informatie opdoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor..
Dat is aan jou, is wmb geen morele wet.
Je bent toch niet ziek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Het niet roken ging me beter af. Ik ben wel 2.3 kilo kwijt ondertussen.
's Morgens na de koffie en het verplichte wc bezoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet ook niet met beitels op de weegschaal gaan staan.
Fok! levert een grote bijdrage aan de algemene ontwikkeling van jongerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan, FOK! zie ik gewoon als een platforum waar ik informatie kan opdoen/trollen/discussiëren ( en de fijne kneepjes leren), en nog eens informatie opdoen.
Ikzelf ben van een generatie die elk soort werk goed vindt, maakt niet uit wat soort werk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan, FOK! zie ik gewoon als een platforum waar ik informatie kan opdoen/trollen/discussiëren ( en de fijne kneepjes leren), en nog eens informatie opdoen.
Zou het?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fok! levert een grote bijdrage aan de algemene ontwikkeling van jongeren
Klopt, van bepaalde users (ze zijn op 1 hand te tellen) kun je best veel opsteken, en voor de rest is het toch vooral een beetje tussen de regels doorlezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fok! levert een grote bijdrage aan de algemene ontwikkeling van jongeren
Ik ken je leeftijd, maar ik wijs ook geen werk af. Alleen leer ik toch liever even door zodat ik geen timmerman of schoonmaker hoef te worden. Sorry, klinkt cru, is het ook. Maar zo is het wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ikzelf ben van een generatie die elk soort werk goed vindt, maakt niet uit wat soort werk..
Dat geouwehoer op FOK doe je in je vrije tijd.
Beidequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou het?
Of moet je gewoon wat boeken lezen?
Is toch geouwehoer. Mensen trekken naar andere mensen met dezelfde mening. Dat bevestigt nl. hun vooroordelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, van bepaalde users (ze zijn op 1 hand te tellen) kun je best veel opsteken, en voor de rest is het toch vooral een beetje tussen de regels doorlezen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken je leeftijd, maar ik wijs ook geen werk af. Alleen leer ik toch liever even door zodat ik geen timmerman of schoonmaker hoef te worden. Sorry, klinkt cru, is het ook. Maar zo is het wel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |