Dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dan vlieg ik meestal over de vluchtheuvel erlangs.
Net zoals met bussen in de stad.
Ach, die dingen (evenals verdrijvingsvlakken) zijn er toch alleen maar voor de sier.quote:
Blijf jij maar bij je moeders mountainbike, dat is veiliger voor iedereen heb ik zo het vermoeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, ik baal echt als ik iedereen zo hoor over autorijden. 26 mei nieuwe kans.
Hoever ben je trouwens bereid te gaan voor het verkrijgen van een rijbewijs?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, ik baal echt als ik iedereen zo hoor over autorijden. 26 mei nieuwe kans.
Ach autorijden, het heeft wel z'n leuke kanten: Bier met een rietje bij de McDrive - maar het is nooit mijn grootste hobby geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Je kan ook per paard door de McDrive(Heeft mijn nicht ooit gedaan)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach autorijden, het heeft wel z'n leuke kanten: Bier met een rietje bij de McDrive - maar het is nooit mijn grootste hobby geweest.
Ik moet wat harder zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Je meest de ondernemingsgeest mijn vriend. Je geest wordt op zo'n forum heel erg duidelijk. Oh, and don't forget. I am always right.
Mijn favoriete unit is de plusstrook tussen Deventer en Apeldoorn, als er dan een rijtje auto's in de weg zit te suffen kan je er zo links voorbij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, die dingen (evenals verdrijvingsvlakken) zijn er toch alleen maar voor de sier.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan ook per paard door de McDrive(Heeft mijn nicht ooit gedaan)
Desnoods lid worden van de SP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoever ben je trouwens bereid te gaan voor het verkrijgen van een rijbewijs?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan ook per paard door de McDrive(Heeft mijn nicht ooit gedaan)
Precies, dat hele stuk over de IJssel en daarvoor kan je gewoon op de 3e baan, wordt toch niet op gecontroleerd. Vooral handig wanneer al die sukkels achter inhalende vrachtwagens blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn favoriete unit is de plusstrook tussen Deventer en Apeldoorn, als er dan een rijtje auto's in de weg zit te suffen kan je er zo links voorbij.
Je moet vooral normaal zijn...quote:
roeger kon je nog met een scanner de McDrive afluisteren, schijnt.quote:
Geinig topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach autorijden, het heeft wel z'n leuke kanten: Bier met een rietje bij de McDrive - maar het is nooit mijn grootste hobby geweest.
Echter vind ik het een geniale vinding, een afgekruiste plusstrook, dan heb je als moedige man altijd de ruimte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dat hele stuk over de IJssel en daarvoor kan je gewoon op de 3e baan, wordt toch niet op gecontroleerd. Vooral handig wanneer al die sukkels achter inhalende vrachtwagens blijven hangen.
Die weg staat toch standaard op rood.
Een Fiat Tempraquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geinig topic.
Maar was is dat voor rijdende doodskist ?
Citroen ZX?
quote:
Ja exact, menig vuist, middelvinger, groot licht en getoeter achtervolgen je dan, maar een keer het alarmlicht een paar keer laten knipperen als "dank, idioot" en we zijn weer verder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echter vind ik het een geniale vinding, een afgekruiste plusstrook, dan heb je als moedige man altijd de ruimte.![]()
Altijd leuk om de reacties van sommigen te zien, die dan menen d.m.v. het knipperen met hun grootlicht de afkeuring over je inhaalactie te tonen.
Hallo, iets als Ferrari is bijvoorbeeld ook een merkje van Fiat.quote:
Je moet gewoon niet de verkeersregels breken. Klaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja exact, menig vuist, middelvinger, groot licht en getoeter achtervolgen je dan, maar een keer het alarmlicht een paar keer laten knipperen als "dank, idioot" en we zijn weer verder.
Maar goed, mensen gedragen zich sowieso al als aso's wanneer je een grote auto rijdt, vuige afgunst.
Dan moet oom agent me maar corrigeren, niet Jan met de pet op in z'n Ford Ka.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet de verkeersregels breken. Klaar.
Tot nu toe heb ik gehad:quote:
Regels zijn er om te breken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet de verkeersregels breken. Klaar.
Hm, in jouw optiek wel blijkbaarquote:
Dat is gewoon een kadett.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik gehad:
Ford Taunus
Citroën AX
BMW 318i
Fiat Tempra
Daewoo Nexia
Ja die laatste slaat alles, ik weet
Alleen jammer van de velgen.quote:
Meestal heb ik geen tijd om die handgebaren gade te slaan, met Duitse snelheden gaat dat toch iets te hard. Maar toch gaan ik het wel begrijpen, een grote BMW / Mercedes heeft nu eenmaal de luchtverplaatsing van een Boeing 747 tijdens de start, dus als je langs zo'n gebakje vliegt schudt je die auto en de inzittenden helemaal door alsof ze in een luchtzak terecht komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja exact, menig vuist, middelvinger, groot licht en getoeter achtervolgen je dan, maar een keer het alarmlicht een paar keer laten knipperen als "dank, idioot" en we zijn weer verder.
Maar goed, mensen gedragen zich sowieso al als aso's wanneer je een grote auto rijdt, vuige afgunst.
De auto van Herr Fortuynquote:
En wanneer ga jij je eerste fatsoenlijke auto kopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik gehad:
Ford Taunus
Citroën AX
BMW 318i
Fiat Tempra
Daewoo Nexia
800 nog watquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je moet dat natuurlijk wel kunnen betalen.
Ik heb bijna nooit een auto nodig, denk dat ik overstap op Greenwheels binnenkort.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De auto van Herr Fortuyn![]()
[..]
En wanneer ga jij je eerste fatsoenlijke auto kopen?
Ach ik sla ze altijd gade in m'n achteruitkijkspiegel, want stiekem zijn geïrriteerde mensen wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meestal heb ik geen tijd om die handgebaren gade te slaan, met Duitse snelheden gaat dat toch iets te hard. Maar toch gaan ik het wel begrijpen, een grote BMW / Mercedes heeft nu eenmaal de luchtverplaatsing van een Boeing 747 tijdens de start, dus als je langs zo'n gebakje vliegt schudt je die auto en de inzittenden helemaal door alsof ze in een luchtzak terecht komen.
Binnenkort een Opel Manta?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik gehad:
Ford Taunus
Citroën AX
BMW 318i
Fiat Tempra
Daewoo Nexia
Dat zou wel cult zijn, een oranje, met dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegelquote:
Als het iets drukker is en de linkerbaan vol zit, terwijl er rechts 2 vrachtwagens rijden. Dan ga ik die hele rij gewoon rechts voorbij en bij de vrachtwagen ga ik naar links.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik sla ze altijd gade in m'n achteruitkijkspiegel, want stiekem zijn geïrriteerde mensen wel vermakelijk.Overigens valt m'n wagen wel mee, rijd meestal in een E dus het kon beter.
Of rechts inhalen bij idioten die al 2km van een vrachtwagen naar links gaan, met 90km/u, en dan er voor vliegen en naar links de vrachtwagen voorbij. Geheid groot licht in je spiegel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit een auto nodig, denk dat ik overstap op Greenwheels binnenkort.
Engelse auto's zijn altijd kut "all parts falling of this car are of the finest british workmanship"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi. Ze schijnen overigens technisch gezien nogal belabberd te zijn.
Que? Zijn gewoon Peugeot 109s hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel kost een beetje normale auto ook weer niet, toegeven ik heb ze momenteel niet in m'n achterzak zitten. Maar kom op, je gaat toch niet in zo'n half elektrische auto zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |