Sla je slag zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Karaoke-versies van het songfestival uitbrengen op DVD, dat klinkt als een markt die voor het oprapen ligt.
Laat de A35 nu net een weg zijn waar ik (vanuit Duitsland) komende altijd de auto laat laagvliegen omdat het zo lekker rustig is en ik er nooit politie zie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
A35 inderdaad, overgaand op N35 in Enschede (irritante weg overigens).
Ik rij vaak die routes, altijd de lul daar.
Ik heb een schijthekel aan mensen die op een kruising of T-splitsing wachten tot een auto die op 1 kilometer aan komt tuffen voorbij is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat varieert enorm, ligt eraan hoe geïrriteerd ik ben door kleine kutwagens die niet opschieten.
Vanuit Duitsland is er ook niks aan de hand, de andere kant op staan ze vaak na de Grolsch fabriek achter het viaduct, of vlak bij Gronau grensovergang, bij die stoplichten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat de A35 nu net een weg zijn waar ik (vanuit Duitsland) komende altijd de auto laat laagvliegen omdat het zo lekker rustig is en ik er nooit politie zie.
Precies, dan vlieg ik meestal over de vluchtheuvel erlangs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan mensen die op een kruising of T-splitsing wachten tot een auto die op 1 kilometer aan komt tuffen voorbij is.
Ik ben naaldvrij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet of iedereen ueberhaupt de link ziet.
Des te beterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet of iedereen ueberhaupt de link ziet.
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dan vlieg ik meestal over de vluchtheuvel erlangs.
Net zoals met bussen in de stad.
Ach, die dingen (evenals verdrijvingsvlakken) zijn er toch alleen maar voor de sier.quote:
Blijf jij maar bij je moeders mountainbike, dat is veiliger voor iedereen heb ik zo het vermoeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, ik baal echt als ik iedereen zo hoor over autorijden. 26 mei nieuwe kans.
Hoever ben je trouwens bereid te gaan voor het verkrijgen van een rijbewijs?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, ik baal echt als ik iedereen zo hoor over autorijden. 26 mei nieuwe kans.
Ach autorijden, het heeft wel z'n leuke kanten: Bier met een rietje bij de McDrive - maar het is nooit mijn grootste hobby geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Je kan ook per paard door de McDrive(Heeft mijn nicht ooit gedaan)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach autorijden, het heeft wel z'n leuke kanten: Bier met een rietje bij de McDrive - maar het is nooit mijn grootste hobby geweest.
Ik moet wat harder zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Je meest de ondernemingsgeest mijn vriend. Je geest wordt op zo'n forum heel erg duidelijk. Oh, and don't forget. I am always right.
Mijn favoriete unit is de plusstrook tussen Deventer en Apeldoorn, als er dan een rijtje auto's in de weg zit te suffen kan je er zo links voorbij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, die dingen (evenals verdrijvingsvlakken) zijn er toch alleen maar voor de sier.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan ook per paard door de McDrive(Heeft mijn nicht ooit gedaan)
Desnoods lid worden van de SP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoever ben je trouwens bereid te gaan voor het verkrijgen van een rijbewijs?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan ook per paard door de McDrive(Heeft mijn nicht ooit gedaan)
Precies, dat hele stuk over de IJssel en daarvoor kan je gewoon op de 3e baan, wordt toch niet op gecontroleerd. Vooral handig wanneer al die sukkels achter inhalende vrachtwagens blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn favoriete unit is de plusstrook tussen Deventer en Apeldoorn, als er dan een rijtje auto's in de weg zit te suffen kan je er zo links voorbij.
Je moet vooral normaal zijn...quote:
roeger kon je nog met een scanner de McDrive afluisteren, schijnt.quote:
Geinig topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach autorijden, het heeft wel z'n leuke kanten: Bier met een rietje bij de McDrive - maar het is nooit mijn grootste hobby geweest.
Echter vind ik het een geniale vinding, een afgekruiste plusstrook, dan heb je als moedige man altijd de ruimte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dat hele stuk over de IJssel en daarvoor kan je gewoon op de 3e baan, wordt toch niet op gecontroleerd. Vooral handig wanneer al die sukkels achter inhalende vrachtwagens blijven hangen.
Die weg staat toch standaard op rood.
Een Fiat Tempraquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geinig topic.
Maar was is dat voor rijdende doodskist ?
Citroen ZX?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |