whehe, ik heb ook een PM-uitwisseling met hem gehad, maar dat was op mijn initiatief en verliep gemoedelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele boze PM's van hem gekregen. Maar hij was wel vermakelijk.
Juistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
vers 8 Die onrecht zaait, zal moeite maaien; en de roede zijner verbolgenheid zal een einde nemen!
We gaan hard de laatste dagenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
Ah pas het vijfde POL SC topic van vandaag.
Hij was/is bevlogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef waht het volgende:
[..]
whehe, ik heb ook een PM-uitwisseling met hem gehad, maar dat was op mijn initiatief en verliep gemoedelijk.
[..]
Juist
Bij Klopkoek had ik altijd het idee dat hij een of andere relkloon was. Broertje van Sachertorte oidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Is die Arolsen soms de nieuwe kloon van Klopkoek?
Dat was ook zo'n drammer en die heb ik al lang niet gezien hier
Het hardst het werk delegeren bedoel je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja amazing, vooral gezien het feit dat de deelnemers claimen van die harde werkers te zijn
Die vond ik anders nog niet eens zo ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij Klopkoek had ik altijd het idee dat hij een of andere relkloon was. Broertje van Sachertorte oid
Ik had je inschattingsvermogen wat hoger in geschatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij Klopkoek had ik altijd het idee dat hij een of andere relkloon was. Broertje van Sachertorte oid
Neuh, hij wist ook zeker dat Paars+ er zou komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je inschattingsvermogen wat hoger in geschat
Hij was volgens mij zo gek als een deur, maar soit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij was/is bevlogen.
Ik hou van dit soort mensen.
De jongen deugt. Zeker weten.
Ah wist ik straks ook al zeker dat Jan Kees de Jager nooit uit de kast zou komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, hij wist ook zeker dat Paars+ er zou komen.
Sacher ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij was volgens mij zo gek als een deur, maar soit.
Ja, maar KK was wel authentiek. Ik geloof er niets van dat hij een kloon/trol was van iemand.quote:
Dat wordt ook onze volgende regeringquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, hij wist ook zeker dat Paars+ er zou komen.
Dat gaat op een gegeven moment kwaad bloed zetten binnen de VVD. En grote kans dat de kant die niks van de PVV meer wil weten en liever voor paarse samenwerking gaat dan wint.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef dotCommunism het volgende:
Het is dat of de VVD zit helemaal niet in de regering natuurlijk. Of denk je dat ze nog een keer met de PVV gaan regeren en weer vier jaar niks doen?
Er lopen wat maffe figuren op het internet rond hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar KK was wel authentiek. Ik geloof er niets van dat hij een kloon/trol was van iemand.
Liever dat dan Paars+ en de mensheid zal toch niet voor eeuwig blijven voortbestaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef dotCommunism het volgende:
Het is dat of de VVD zit helemaal niet in de regering natuurlijk. Of denk je dat ze nog een keer met de PVV gaan regeren en weer vier jaar niks doen?
Gelukkig vallen de meesten in het echt nog wel meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er lopen wat maffe figuren op het internet rond hoor
Je hebt de PVV zo innig lief?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liever dat dan Paars+ en de mensheid zal toch niet voor eeuwig blijven voortbestaan.
Vertel mij wat. Maar KK was ook wel theoretisch onderlegd in de thema's waar hij veel over postte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er lopen wat maffe figuren op het internet rond hoor
Na zijn beginperiode had ik 9 van de 10 keer gewoon de negeermodus aan bij hemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar KK was ook wel theoretisch onderlegd in de thema's waar hij veel over postte.
Nee hoor, de PVV moet overigens wel meer onder druk worden gezet om economische hervormingen 'stilletjes' door te drukken.quote:
Als de mensheid toch niet eeuwig voort blijft bestaan maakt het jou natuurlijk niks uit wat voor regering we hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liever dat dan Paars+ en de mensheid zal toch niet voor eeuwig blijven voortbestaan.
In dit leven, mijn enige leven, maakt me dat natuurlijk wel wat uit. Wat er na mijn dood gebeurt interesseert me niet zo veel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als de mensheid toch niet eeuwig voort blijft bestaan maakt het jou natuurlijk niks uit wat voor regering we hebben.
Alleen jammer dat het merendeel van z'n posts uitmondde in een tirade jegens liberalen of 'rechts' waar Roland Freisler nog een puntje aan kon zuigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar KK was ook wel theoretisch onderlegd in de thema's waar hij veel over postte.
Roland Freisler was dan ook de grootste draaikont ooit, van communist naar fascistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het merendeel van z'n posts uitmondde in een tirade jegens liberalen of 'rechts' waar Roland Freisler nog een puntje aan kon zuigen.
Mijn vader heeft ook zo'n klote baan..................................analistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het hardst het werk delegeren bedoel je.![]()
Donderdag mijn 1e dag als (financieël) analist.
Mwoah, is dat echt zo'n grote stap?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Roland Freisler was dan ook de grootste draaikont ooit, van communist naar fascist
Er zijn hier ook veel mensen die gek zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij was volgens mij zo gek als een deur, maar soit.
Misschien was KK vroeger ook wel fascist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Roland Freisler was dan ook de grootste draaikont ooit, van communist naar fascist
Toen heette ie nog KKKquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien was KK vroeger ook wel fascist.
Gelukkig is het voor mij slechts voor 1 dag in de week, maar ik mag niet klagen, heb er wel erg veel zin aan en ben enthousiast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook zo'n klote baan..................................analist
Dat was mijn vader ook tot die korte termijn managers zich aandienden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor mij slechts voor 1 dag in de week, maar ik mag niet klagen, heb er wel erg veel zin aan en ben enthousiast.
Dat kan natuurlijk ook in 'the eye of the beholder' zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind wel dat hier veel enge mensen rondlopen. Soms heb ik wel het idee dat dit de backoffice van het Pieter Baan Centrum is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |