Wat een echolalie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stupide handwerk blijven we niet doen hier in Nederland.
Oe, inschattingsfout.quote:
Buiten dat je vaak onwerkbare code krijgt met onbegrijpbaar commentaar is outsourcen ook niet zo goedkoop meer. De krachten daar worden steeds duurder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedrijven komen inderdaad massaal terug van outsourcen van programmeerwerk. En als ze het nog doen gaan ze naar Roemenië of Bulgarije.
Als je niet gegoogled heb, dan raak ik zowaar van je onder de indrukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oe, inschattingsfout.
Oecumenische beweging
China is al begonnen met outsourcen naar Afrika ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buiten dat je vaak onwerkbare code krijgt met onbegrijpbaar commentaar is outsourcen ook niet zo goedkoop meer. De krachten daar worden steeds duurder.
Gewoon een beetje opletten tijdens de godsdienstlessenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je niet gegoogled heb, dan raak ik zowaar van je onder de indruk
Onze helpdesk gaat naar India.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buiten dat je vaak onwerkbare code krijgt met onbegrijpbaar commentaar is outsourcen ook niet zo goedkoop meer. De krachten daar worden steeds duurder.
Dat is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon een beetje opletten tijdens de godsdienstlessen
Jullie veranderen jullie naam in 'De Stentol'?quote:
Haha, wat, dus als iemand jullie krant wilt opzeggen krijgt hij een onverstaanbare Indier aan de lijn?quote:
quote:
Dan is Zuid-Afrika nog een betere optie, zelfde tijdzone en ze leren daar makkelijk Nederlandsquote:
Nouja, niet helemaal. Ze leveren daar infrastructuur en gebouwen en zulks, maar gebruiken altijd hun eigen mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
China is al begonnen met outsourcen naar Afrika ja.
Niet de helpdesk voor onze lezers, maar voor onszelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, wat, dus als iemand jullie krant wilt opzeggen krijgt hij een onverstaanbare Indier aan de lijn?
Gebeurt al volop. De Noord-Afrikaanse landen zijn nu aan de beurt....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is Zuid-Afrika nog een betere optie, zelfde tijdzone en ze leren daar makkelijk Nederlands
Oke, ik zal mijn besluit heroverwegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is Zuid-Afrika nog een betere optie, zelfde tijdzone en ze leren daar makkelijk Nederlands
Laat Geert het maar niet horenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gebeurt al volop. De Noord-Afrikaanse landen zijn nu aan de beurt....
Mondialisering zou op iedereen school gegeven moeten worden.
En de leer van de Indianen.
Voor als je computer niet mee wilt werken.quote:
Geert heeft anders het beste met ons voor hoorquote:
have you tried turning it off and on?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor als je computer niet mee wilt werken.
Rebootingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
have you tried turning it off and on?
Ja hij zou ons het liefst isoleren van de rest van de grote boze wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geert heeft anders het beste met ons voor hoor
Thuiszollegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Indiërs gaan abonnees helpen bij het lezen van de krant.
Historici hebben het over allenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Grote mensen hebben het over ideeën,
middelgrote mensen hebben het over gebeurtenissen en
kleine mensen hebben het over personen.
Staat dat op een tegeltje aan je muur?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Voorwaar, een al te laffe aanval op mijn geringe gestalte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
1 EG 2: 17
Nee, ergens in het geheugen. ik was em al bijna weer vergeten.quote:
* EchtGaaf gaat modus operandi check doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Is die Arolsen soms de nieuwe kloon van Klopkoek?
Dat was ook zo'n drammer en die heb ik al lang niet gezien hier
Ach, zijn hart zit op de goede plek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
quote:nico
10 mei 2011 - 5:48 pm
wilders is voor de nederlanders, en moslims die willen intregeren geen bedreiging.
hij steld misstanden aan de kaak,en dat is hard nodig.
nederland is veel te tollerand voor verkeerde buitenlanders!
gewoon naar het land terugsturen welke op het paspoort staat!
Daar ga je dan, Reya.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, een al te laffe aanval op mijn geringe gestalte.
Over relatief simpele vraagstukken. Met enige uitleg kan een Chinees of Pakistaan dat prima.quote:
Wat is tollerand?quote:
Nee, Klopkoek was nog wel belezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Juist die uitleg is dus vaak het probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over relatief simpele vraagstukken. Met enige uitleg kan een Chinees of Pakistaan dat prima.
Voor echte wijsheid moet je in de bijbel zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
1 EG 2: 17
quote:Spreuken 22
7 De rijke heerst over de armen; en die ontleent, is des leners knecht.
Geen gezeik iedereen rijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Stemp PVV voor een tollerand Nederland.
Heb de beste knul niet meegemaaktquote:
Ik heb een paar hele boze PM's van hem gekregen. Maar hij was wel vermakelijk.quote:
Onze helpdesk komt niet veel verder dan "had je de computer al opnieuw opgestart?"quote:
vers 8 Die onrecht zaait, zal moeite maaien; en de roede zijner verbolgenheid zal een einde nemen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
Voor echte wijsheid moet je in de bijbel zijn uiteraard.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |