Vind de Vi maar een middelmatig tijdschriftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vi gebruik ik alleen voor kleine perl scriptjes
jij werkt op het land of in de bouw dus? Of ben je mijnwerker, met je pikhouweel kool uithakken? Dat is wel mannelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
Echte mannen doen iets met geld of vrouwen in plaats van kompjoeters.
Zeker wel een van de.quote:
Ik eigenlijk voor alle tekstachtige dingen en uiteraard voor programmeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vi gebruik ik alleen voor kleine perl scriptjes
Voor kompjoeters huur je Chinezen of dergelijk volk voor in. Die onzin kan je prima outsourcen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
Echte mannen doen iets met geld of vrouwen in plaats van kompjoeters.
Nee, ik studeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
jij werkt op het land of in de bouw dus? Of ben je mijnwerker, met je pikhouweel kool uithakken? Dat is wel mannelijk.
Meneer Pastoor heeft computerles gehad van de EO-Jongeren?quote:
Bedrijf waar ik werk heeft 20 Indiers in dienst, geeft meer gezeik dan 20 Nederlanders hebben kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor kompjoeters huur je Chinezen of dergelijk volk voor in. Die onzin kan je prima outsourcen.
1989, telt dus niet.quote:
Kinderziektes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk heeft 20 Indiers in dienst, geeft meer gezeik dan 20 Nederlanders hebben kan ik je zeggen.
Bedrijven komen inderdaad massaal terug van outsourcen van programmeerwerk. En als ze het nog doen gaan ze naar Roemenië of Bulgarije.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk heeft 20 Indiers in dienst, geeft meer gezeik dan 20 Nederlanders hebben kan ik je zeggen.
Stupide handwerk blijven we niet doen hier in Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedrijven komen inderdaad massaal terug van outsourcen van programmeerwerk. En als ze het nog doen gaan ze naar Roemenië of Bulgarije.
Na 2,5 jaar en er 7x mensen heen te hebben gestuurd om ze shit die we Nederlanders in een half uur kunnen uitleggen te vertellen omdat ze het na een jaar nog niet snapten?quote:
Het is vooral denkwerk hè?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stupide handwerk blijven we niet doen hier in Nederland.
EO is van een andere zuil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Meneer Pastoor heeft computerles gehad van de EO-Jongeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |