Trouw is wel aardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar die is 's middags. Ik moet echt een ochtendkrant hebben.
Dan zou ik voor de Volkskrant gaan. Ik vind de Next wel leuk om erbij te lezen voor wat diepere stukken, maar even snel de headlines scannen kan ik er niet in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar die is 's middags. Ik moet echt een ochtendkrant hebben.
Die kan je weggooien, als bier bevroren is geweest is het echt niet meer te zuipen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef dotCommunism het volgende:
Heuj, ik heb mn vriezer eens ontdooid en uit het ijs kwamen wat biertjes tevoorschijn.
Tis ook niks voor mij hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar bij die baan hielp mijn 12 jaar ervaring in webdevelopment ook wel
Hoe kom je trouwens aan die lelijke nickname van je?
Teleurstelling.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan je weggooien, als bier bevroren is geweest is het echt niet meer te zuipen.
Weet ik uit ervaring
Best handig, behalve met programmeren dan, wat een kut editorquote:
For better or worse.....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Alhoewel.. ik ben wel een begrip op dit forum
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het wel, mits je de juiste motivatie hebt![]()
Sowieso kan je niet echt ongelukkig zijn in Nederland. Al heb je een laag-betaalde baan, dan nog kan je fatsoenlijk leven lijden, misschien zelfs sparen voor iets leuks. Een groot huis, mooie auto is wel leuk om te hebben, maar gelukkig zijn is het belangrijkst.
dotCapitalismquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Kan mijn nick nog wijzigen dan? Alhoewel.. ik ben wel een begrip op dit forum
Ik gebruik tegenwoordig Komodo Edit van ActiveState, bevalt erg goed en draait onder Linux en Windows.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
Pff, dreamweaver. Echte mannen maken hun sites in notepad.
Goed idee.quote:
Het heeft echt wel zo z'n voordelen hoor. Let maar op als ik straks een KLB topic aanmaak, de vliegjes komen met hordes tegelijk naar mij toequote:
Imitatie is de hoogste vorm van vleierij hè.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
Pff, dreamweaver. Echte mannen maken hun sites in notepad Vim.
Geweldig nummerquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Imitatie is de hoogste vorm van vleierij hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |