Wat de meuk heeft dat met links te maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
omdat in nederland alleen maar linkse kuthomo's wonen die niet snappen dat de gemiddelde kerel ook wel eens tijdens het autorijden een biertje wil nuttigen. Het aangename met het nodige combineren zeg maar.
omdat linkse mensen altijd alles verpesten duhquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat de meuk heeft dat met links te maken?
Weinig, ik ben ook links en kan zo af en toe een bier rond het middaguur best waarderen tussen het rijden door!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat de meuk heeft dat met links te maken?
Het gaat er niet om wat de gemiddelde kerel WIL. Het gaat erom of de gemiddelde kerel het KAN. En dat is iets waarvan ik wil stellen dat het niet kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
omdat in nederland alleen maar linkse kuthomo's wonen die niet snappen dat de gemiddelde kerel ook wel eens tijdens het autorijden een biertje wil nuttigen. Het aangename met het nodige combineren zeg maar.
Ga eerst een goede argumentatie zoeken voor je iets beweert, ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
omdat linkse mensen altijd alles verpesten duhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag je.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig, ik ben ook links en kan zo af en toe een bier rond het middaguur best waarderen tussen het rijden door!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
Ga eerst een goede argumentatie zoeken voor je iets beweert, ja.
stfu mongoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Yep, Bitburger, nog één van m'n favoriete duitse bieren ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmmz, alleen zuipen tussen het rijden door is natuurlijk niet zo fantastisch.
Maar boeieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel lekker zo'n MacBier. Wel beetje aardig bier?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb ze er niet gezien, maar ze zullen er ook ongetwijfeld komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
wel opmerkelijk though dat en radicale sp-er naar de mc gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop