Wat de meuk heeft dat met links te maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
omdat in nederland alleen maar linkse kuthomo's wonen die niet snappen dat de gemiddelde kerel ook wel eens tijdens het autorijden een biertje wil nuttigen. Het aangename met het nodige combineren zeg maar.
omdat linkse mensen altijd alles verpesten duhquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat de meuk heeft dat met links te maken?
Weinig, ik ben ook links en kan zo af en toe een bier rond het middaguur best waarderen tussen het rijden door!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat de meuk heeft dat met links te maken?
Het gaat er niet om wat de gemiddelde kerel WIL. Het gaat erom of de gemiddelde kerel het KAN. En dat is iets waarvan ik wil stellen dat het niet kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
omdat in nederland alleen maar linkse kuthomo's wonen die niet snappen dat de gemiddelde kerel ook wel eens tijdens het autorijden een biertje wil nuttigen. Het aangename met het nodige combineren zeg maar.
Ga eerst een goede argumentatie zoeken voor je iets beweert, ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
omdat linkse mensen altijd alles verpesten duh![]()
Ik mag je.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Weinig, ik ben ook links en kan zo af en toe een bier rond het middaguur best waarderen tussen het rijden door!![]()
nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
Ga eerst een goede argumentatie zoeken voor je iets beweert, ja.
stfu mongoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Yep, Bitburger, nog één van m'n favoriete duitse bieren ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmmz, alleen zuipen tussen het rijden door is natuurlijk niet zo fantastisch.
Maar boeiewel lekker zo'n MacBier. Wel beetje aardig bier?
ik heb ze er niet gezien, maar ze zullen er ook ongetwijfeld komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
wel opmerkelijk though dat en radicale sp-er naar de mc gaat
Hey, ik ben niet eens achter m'n stuur vandaan geweest, laat staan dat ik er achter moest kruipenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:46 schreef B_BOY het volgende:
pas je wel een beetje op met drank op achter het stuur kruipen![]()
Nein! Bitburger, lees je in!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Rosbief het volgende:
Wat was het voor bier, zeker Warsteiner?
Dat weet ik zeker, dat verschil proef ik echt wel...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef AlohaXa het volgende:
En je weet zeker dat het niet stiekem een malt brouw was?
Niet alleen aan de duitsers, want in elke mc dondalds buiten nederland word bier verkocht. (in europa tenminste)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
Hulde aan de Duitsers.
In Duitsland mag dat hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef veldmuis het volgende:
even 160 voor de foto en daarna weer snel braaf 110 rijden zeker, ik ken dat soort figuren.
quote:Alcohol in het verkeer
Al vanaf 1 à 2 glazen neemt de kans op een ongeval licht toe. Bij een bloedalcoholgehalte (BAG) van 0,5‰, dat bereikt wordt na het drinken van circa 3 glazen alcoholhoudende drank, is de kans op een ongeval ongeveer anderhalf keer zo groot als zonder alcoholgebruik. Bij grotere hoeveelheden alcohol neemt de kans steeds meer toe: bij een BAG van 1,0‰ is de ongevalskans ruim viermaal zo groot en bij een BAG van 1,8% bijna 18 maal.
Bestuurders met meer dan 1,5‰ alcohol in hun bloed ongeveer 200 keer zoveel kans om bij een verkeersongeval om het leven te komen als nuchtere bestuurders.
Omdat zinloze kicks verwijderd en genote moeten worden en niet als gevolg horen te hebben dat het topic gesloten wordt.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
Waarom sluit het_hupt dit kwaliteitstopique, waarna het vervolgens weer geopend wordt?
Ook met 1/3 liter bier op?quote:
Het is de verantwoordelijkheid van de automobilist. En in Duitsland gebeuren niet meer alcohol gerelateerde verkeersongelukken dan in Nederland voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ook met 1/3 liter bier op?
Sowieso schandalig dat die Duitsers dat doen trouwens. Drank schenken aan automobilisten.
In wat voor wereld leven we godverdomme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |