Maar we zijn ook wel een geweldig volkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.
Nederlanders zijn gewoon te arrogant, vuig volk.
Doe mij maar juist wel Nederlandse vrouwen, als je de juiste eruit weet te vissen hebben die tenminste wel stijl en klasse (lees: kak).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.
Nederlanders zijn gewoon te arrogant, vuig volk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je zo eentje als Tristan van der Vlis had?
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar we zijn ook wel een geweldig volk
Hoho, da's wel supercool op het VMBO hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef dotCommunism het volgende:
ik had toch eerder de toren van Pisa in de OP verwacht gezien de TT.
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavischquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar van alle nationaliteiten die ik gehad heb weet ik zo niet te kiezen, denk toch Latijns-Amerikaans of anders Mediterraans.
of de etna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef dotCommunism het volgende:
ik had toch eerder de toren van Pisa in de OP verwacht gezien de TT.
Wat wil jij worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoho, da's wel supercool op het VMBO hoor
Mwah, misschien voor in bed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar van alle nationaliteiten die ik gehad heb weet ik zo niet te kiezen, denk toch Latijns-Amerikaans of anders Mediterraans.
Hm enige Oostblokker van mij was Roemeen, en dat was meer weer het Turkse uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavisch![]()
Hun Gebroken Engels
Ah op die manier, dacht dat je bed bedoelde.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, misschien voor in bed.
Puur qua schoonheid vind ik Scandinavische vrouwen stukken beter. En ze zijn ook veel stijlvoller, waar de latina's vaak een tikje ordinair kunnen zijn.
Welke film?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
OMG, OMG, OMG:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en als je uitgeneukt bent mag je ¤100 betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavisch![]()
Hun Gebroken Engels
Journalist, maar een studie bedrijfseconomie lijkt me ook wel watquote:
Da's meer de Mexicaanse aanpak geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en als je uitgeneukt bent mag je ¤100 betalen.
Beiden niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Journalist, maar een studie bedrijfseconomie lijkt me ook wel wat
Bij beide kan je 'kampen kiezen' en ergens naartoe- of vanaf lullen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een studie in beide richtingen is nog wel te volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zijn die soms niet iets té glad?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah op die manier, dacht dat je bed bedoelde.
Qua uiterlijk ga ik 100% voor Mediterraanse mannen.
k heb nog wel wat tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een studie in beide richtingen is nog wel te volgen.
Werk in beide sectoren jammer genoeg niet.
Ik ga bij de tepels altijd juist op zoek naar schatten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef dotCommunism het volgende:
Ik wilde altijd Indiana Jones worden, tot ik er achter kwam dat archeologen voornamelijk hier in Nederland een beetje in de modder aan het wroeten zijn in plaats van in tempels te op zoek te gaan naar schatten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Bij beide kan je 'kampen kiezen' en ergens naartoe- of vanaf lullen!
En dan vinden sommigen het nog raar dat ik meer smpathie heb voor Israel dan voor Palestina.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
OMG, OMG, OMG:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik voor zaken in Rome was, had onze Israelische partner ook zo'n Italiaans schandknaapje ofzo. Wat een wijf, hij droeg zelfs een handtas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn die soms niet iets té glad?
Kan me nog een bruiloft in Venetië herinneren, daar zagen de mannen er wel heel erg feminien uit.
http://www.google.nl/sear(...)wi&biw=1920&bih=1008quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan vinden sommigen het nog raar dat ik meer smpathie heb voor Israel dan voor Palestina.
Verschilt per individu, maar ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn die soms niet iets té glad?
Kan me nog een bruiloft in Venetië herinneren, daar zagen de mannen er wel heel erg feminien uit.
Jackie Brown natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chicks with dicks 2, the slutty professor?
Ik zie bijna alleen maar kerels, dat zegt genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)wi&biw=1920&bih=1008
Hehehe, binnenpretjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
Veel Turkse en Marokkaanse meisjes zien er inderdaad leuk uit, maar iets knaagt, maar ik weet niet wat.
En nee, het is niet de xenofobie.quote:
Volgens mij horen Katholieke mannen uroloog te wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik nog eens 16 zou mogen worden, dan wist ik het : cardiothoracaal chirurg
Smakeloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens mij horen Katholieke mannen uroloog te worden
Wat dan wel?quote:
Hmm.. Ja, ken het type wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
@GS, dit type bedoel ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je PVV gevoel wint het langzaam..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
Veel Turkse en Marokkaanse meisjes zien er inderdaad leuk uit, maar iets knaagt, maar ik weet niet wat.
Yep, daarom zijn het in dergelijke landen ook kwasten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Ja, ken het type wel.
In andere landen dan italie zijn het vooral de Jersey Shore mooiboys die er zo bijlopen.
Ben jij bedonderd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedonderd zelfs.quote:
Vind vaak het verschil tussen Nederlandse kak en bijv. Amerikaanse kak grappig om te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn het in dergelijke landen ook kwasten.
In Italie zijn ze normaler, aangezien de helft zo is, dus geef me dat maar.
Zelfde met beachboys, hier zo arrogant als de pest en in Australie heb je ze zo.![]()
![]()
Dat is PHP Alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef betyar het volgende:
[..]
De meest misvormde hond door het fokken ooit.
Spaanse dames zijn ook prima te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn het in dergelijke landen ook kwasten.
In Italie zijn ze normaler, aangezien de helft zo is, dus geef me dat maar.
Zelfde met beachboys, hier zo arrogant als de pest en in Australie heb je ze zo.![]()
![]()
Jij mag operaties aan het heiligbeen uitvoerenquote:
Je weet dat je dat Al Qaida binnen haalt in je gezin? Daar zullen je ouders niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.bnr.nl/incomin(...)inger-studentenkrantquote:De Groninger Studentenkrant (SK) dreigt haar subsidie te verliezen, omdat het blad te veel seksueel getinte artikelen zou plaatsen. Dat stelt de subsidieverstrekker, het Centraal Uitvoeringsorgaan voor Studentenorganisaties (CUOS), in een voorlopig besluit.
eeland, woë-eh bisse geweisj de letste doagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je weet dat je dat Al Qaida binnen haalt in je gezin? Daar zullen je ouders niet blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/incomin(...)inger-studentenkrant
Ik wil niet zijn zoals...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je weet dat je dat Al Qaida binnen haalt in je gezin? Daar zullen je ouders niet blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij mag operaties aan het heiligbeen uitvoeren
En je ziet de écht goede grappen nietquote:
Zoveel humor heb ik nou ook weer niet. En bovendien inspiratieloos op dit hongerige tijdstip.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En je ziet de écht goede grappen niet
IRLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
Z
[..]
eeland, woë-eh bisse geweisj de letste doagen?
Des woar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
IRL
Tuus, mè je oef tan ok nie aele daegen te fokken. Zeaterdag kampioen ehôre mé te voebal, dus oak gin tied vo fok en zondag wêreke.
Welke positie sta je? Zeker iets aan de linkerflank........quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
IRL
Tuus, mè je oef tan ok nie aele daegen te fokken. Zeaterdag kampioen ehôre mé te voebal, dus oak gin tied vo fok en zondag wêreke.
Nee, ik heb een sterk onderontwikkelde linker. Ik sta dus meestal op de rechter flank.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke positie sta je? Zeker iets aan de linkerflank........
Da stel ik op pries.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Des woar.
Gefelecitiërdj mit urre kampejoenschap!
Rita moet recht in de zee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef Dutchnative het volgende:
Maar Rita is rechtdoorzee hoor jongens
Qftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Hoe diep zijn we gezonken
Wat deenkse waal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Ik sta het ook niet toe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Had je ik al verteld over het averechts effect?quote:
Oja. Je bent 16quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Had je ik al verteld over het averechts effect?
quote:Slachtoffer beledigde Allah
Een 24-jarige man uit Tilburg is vandaag veroordeeld tot vijftien jaar celstraf voor moord op een 38-jarige huisgenoot. Hij sneed hem met een mes de keel door.
Het motief voor de moord in mei vorig jaar blijft volgens de rechtbank Breda onduidelijk. De man heeft namelijk verschillende verklaringen afgelegd. Eerst zei hij gek te zijn geworden door de harde muziek die het slachtoffer draaide. In een andere verklaring vertelde hij dat hij tijdens het lezen van de Koran opdracht van Allah kreeg om de huisgenoot te bekeren. Toen het slachtoffer Allah beledigde sneed hij hem de keel door.
Bij onderzoek door deskundigen kwamen gedragsproblemen aan het licht, maar geen psychische stoornis. De rechtbank gaat er daarom van uit dat de Tilburger volledig toerekeningsvatbaar was.
De officier van justitie had een levenslange gevangenisstraf geëist omdat de man volgens hem op basis van geloofsovertuiging handelde. Dat achtte de rechtbank echter niet bewezen. Daardoor is niet vast te stellen hoe groot de kans op herhaling is. Het gaat namelijk om een enkelvoudige moord die is gepleegd door iemand zonder strafblad.
Mijn drukmeter geeft 6 mwk. Dat betekent dat we heel diep gezonken zijn, php is al bijna zichtbaar op de bodem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
Morgen sinds lange tijd weer eens kijken op de bouwplaats. Een leerling krijg ik mee.
Dan nog, ik denk niet dat de volwassen meerderheid hier jouw adviezen wel zo serieus neemt.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn drukmeter geeft 6 mwk. Dat betekent dat we heel diep gezonken zijn, php is al bijna zichtbaar op de bodem.
Pardon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Een manneke klaarstomen voor de echte wereld.
Jezus, dat meen je niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik dacht dat ik mensen kon genezen.
Helaas blijkt dat niet het geval.
Ik vrees dat Fok! volk een hell of a job is wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan nog, ik denk niet dat de volwassen meerderheid hier jouw adviezen wel zo serieus neemt.
Talkin' 'bout onderbetaalde sectorenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ook die moet er aan geloven dat hij heel hard moet werken voor heel weinig geld.
Ligt eraan, als het een goede is kan ie dadelijk vragen wat ie wil, is het een " ik loop achter de vakmensen aan" is ie gedoemd tot uitzend en detacheringsbureautjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Talkin' 'bout onderbetaalde sectoren
[x] Nee, u mag hier alleen rechtsafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben Jezus niet.
2 Ik overschatte mijn invloed facultatief.
Mag dat?
[.]ja
[.]nee
Hij gebruikte Jezus als een bijvoeglijk naamwoord, uitdrukking of pejoratiefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben Jezus niet.
Mag dat?
[.]ja
[.]nee
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ook die moet er aan geloven dat hij heel hard moet werken voor heel weinig geld.
Dat zal best, vind alsnog dat sommige sectoren onderbetaald wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een goede is kan ie dadelijk vragen wat ie wil, is het een " ik loop achter de vakmensen aan" is ie gedoemd tot uitzend en detacheringsbureautjes.
Ik geloof dat het geen zin heeft om heel zwaar een geloof in te peperen, of het tegenovergestelde. Een beetje vrijheid mag ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
De knots erover. De jeugd van tegenwoordig.
Ik geloof trouwens wel dat ik kinderen van 16 stevig zou opvoeden.
Optie "anders" ontbrak in deze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[x] Nee, u mag hier alleen rechtsaf
[x] Nee, u houdt u stil en volgt de adviezen van de autoriteiten op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben Jezus niet.
Mag dat?
[.]ja
[.]nee
Een kind van 16 zou ik door een au-pair laten opvoeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
De knots erover. De jeugd van tegenwoordig.
Ik geloof trouwens wel dat ik kinderen van 16 stevig zou opvoeden.
ambiguïteit=disabled.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij gebruikte Jezus als een bijvoeglijk naamwoord, uitdrukking of pejoratief
Okayquote:
Het bevoegd gezag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
[x] Nee, u houdt u stil en volgt de adviezen van de autoriteiten op.
Zegt een priesterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het bevoegd gezag.
En ik heb al zo'n hekel aan autoriteit.
Wat heb je toch de hele tijd te zeuren of religie?quote:
Ik heb veel bezwaren tegen het Christelijke geloof.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heb je toch de hele tijd te zeuren of religie?
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb veel bezwaren tegen het Christelijke geloof.
En andere verwijten dat ze zwart wit denken. Iets met potje en keteltje.quote:
Je bedoelt dat je toen nog geen priester wilde worden?quote:
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heb je toch de hele tijd te zeuren of religie?
Doe het maar weer af als het puberbreinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
16 jaar., leuk dat overal tegenaan schoppenEen leeftijd waarin zoveel gebeurt...... Vooral ook in de hersenen. Het hoort erbij. Vanavond bij Max: Puberbrein.
![]()
Wat ben ik oud geworden.
Dat klopt, dat deed ik voor een paar jaar terug ook nog. Verstand komt met de jaren zeggen ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
16 jaar., leuk dat overal tegenaan schoppenEen leeftijd waarin zoveel gebeurt...... Vooral ook in de hersenen. Het hoort erbij. Vanavond bij Max: Puberbrein.
![]()
Wat ben ik oud geworden.
Jij wilt niet weten wat ik allemaal heb willen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je toen nog geen priester wilde worden?
En bij jou is het nog niet gekomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, dat deed ik voor een paar jaar terug ook nog. Verstand komt met de jaren zeggen ze.
... maar je faalde dus je werd priester?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik allemaal heb willen worden.
Nee, ik bedoel het niet lullig. Echt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe het maar weer af als het puberbrein
'Maar zág, de kijk van de ouderen op onze wereld'
Ik ben zelfs geen priester geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
... maar je faalde dus je werd priester?
Nee, knullebol.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En bij jou is het nog niet gekomen?
Je mag dat best vinden. Maar er kan toch wel serieus op worden ingegaan? Of is dat een taboe geworden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet lullig. Echt niet.
Ik vind je zeer ontwikkeld voor iemand van 16, serieus.zo weinigen, die op jouw leeftijd zo erudiet zijn.....
Maar je bent een jongen van 16 die af en toe lekker kan afgeven. Niks mis mee hoor.
Je werd gedwongen?quote:
Is dat een speling op krullenbol?quote:
Het is inderdaad wat fonetisch opgeschreven.quote:
Je hebt nog wat jaren te gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, dat deed ik voor een paar jaar terug ook nog. Verstand komt met de jaren zeggen ze.
etisch schrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat fonetisch opgeschreven.
En komt het bij jou nog? Ik bedoel, je bent de 40 al ruimschoots voorbij.quote:
Met mijn 25e was ik wel klaar met mijn persoonlijke vorming. Natuurlijk blijf ik steeds bijleren en word ik steeds wijzerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En komt het bij jou nog? Ik bedoel, je bent de 40 al ruimschoots voorbij.
Natuurlijk. Ik neem je ook serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je mag dat best vinden. Maar er kan toch wel serieus op worden ingegaan? Of is dat een taboe geworden?
Zoals je weet slaap ik met de dikke vandale onder mijn kussen, maar jij weet wel een hele andere dimensie aan het woord ''vorming'' te geven. Maar ik ben toch blij voor je dat de maatschappij ook jou een kans heeft gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Met mijn 25e was ik wel klaar met mijn persoonlijke vorming. Natuurlijk blijf ik steeds bijleren en word ik steeds wijzer
Ik heb het prima voor elkaar en heb niets te klagen, dankjewelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals je weet slaap ik met de dikke vandale onder mijn kussen, maar jij weet wel een hele andere dimensie aan het woord ''vorming'' te geven. Maar ik ben toch blij voor je dat de maatschappij ook jou een kans heeft gegeven
Dank je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
EG, jij hebt het verstand/vermogen/intellect en nog de leeftijd om iets van je leven te maken. En dat weet je best
Niet lullig bedoeld trouwens.
Ga ik het redden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het prima voor elkaar en heb niets te klagen, dankjewel
Nu jij nog.
Daar ben ik het wel gewoon mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zal best, vind alsnog dat sommige sectoren onderbetaald worden
Na alle jaren '80 onzin, wapens en auto's mag dat ook wel een keerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Godverdomme, ik ben het gewoon met je eensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Na alle jaren '80 onzin, wapens en auto's mag dat ook wel een keer
Horloges, zonnebrillen en interieur van kale appartementen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Na alle jaren '80 onzin, wapens en auto's mag dat ook wel een keer
Haha ja ook dat nogquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Horloges, zonnebrillen en interieur van kale appartementen.
V&D maar dan komt het woord ''goed'' in gedrang. Ik zou Pearl doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
Weet iemand bekende grote winkels waar ze goede zonnebrillen verkopen?
De Action is wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
R U 4 real?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
Ik denk het wel, mits je de juiste motivatie hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga ik het redden?![]()
*knikkende knieën*
De HEMA.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
Koop een Ray Ban Aviatorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
V&D maar dan komt het woord ''goed'' in gedrang. Ik zou Pearl doen.
Koop een ironisch hippe zonnebril op internet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
Daarom, maar ik hoop het wel wat verder te trappen dan een ''laagbetaalde baan''quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk het wel, mits je de juiste motivatie hebt![]()
Sowieso kan je niet echt ongelukkig zijn in Nederland. Al heb je een laag-betaalde baan, dan nog kan je fatsoenlijk leven lijden, misschien zelfs sparen voor iets leuks. Een groot huis, mooie auto is wel leuk om te hebben, maar gelukkig zijn is het belangrijkst.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso kan je niet echt ongelukkig zijn in Nederland. Al heb je een laag-betaalde baan, dan nog kan je fatsoenlijk leven lijden, misschien zelfs sparen voor iets leuks. Een groot huis, mooie auto is wel leuk om te hebben, maar gelukkig zijn is het belangrijkst.
Eén tip: specialiseer je ergens in waarvan je zo goed als zeker weet dat er de komende tien à twintig jaar vraag naar is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom, maar ik hoop het wel wat verder te trappen dan een ''laagbetaalde baan''
Ach, hier in het oosten zeggen we ''kiek weh wat u wurd''
Ik zou het lezen van dat dagblad ten zeerste afraden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef mlg het volgende:
En nu we toch bezig zijn om vragen te stellen: is de NRC next wat? Ik moet een nieuwe ochtendkrant hebben.
Hij bevalt mij wel heel aardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef mlg het volgende:
En nu we toch bezig zijn om vragen te stellen: is de NRC next wat? Ik moet een nieuwe ochtendkrant hebben.
Hij schreef lijden ipv leiden, slimpie.quote:
Fast food medewerker,leraar of ambtenaar dus, de rest kan worden geoutsourced.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef remlof het volgende:
Eén tip: specialiseer je ergens in waarvan je zo goed als zeker weet dat er de komende tien à twintig jaar vraag naar is.
Met iets in sales zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén tip: specialiseer je ergens in waarvan je zo goed als zeker weet dat er de komende tien à twintig jaar vraag naar is.
PHP als verzorger van oudjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fast food medewerker,leraar of ambtenaar dus, de rest kan worden geoutsourced.
Ja, duh.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij schreef lijden ipv leiden, slimpie.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou het lezen van dat dagblad ten zeerste afraden.
Ow ja ik was vergeten erbij te zeggen dat het ook nog een inkomen moet opleveren waar je prettig van kan levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fast food medewerker,leraar of ambtenaar dus, de rest kan worden geoutsourced.
Volgens mij zag je het helemaal niet en wilde je gewoon weer eens op me zeiken.quote:
U heeft mij door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Volgens mij zag je het helemaal niet en wilde je gewoon weer eens op me zeiken.
Nu ja, ik las laatst een artikel dat McDonalds nu ook middenkader werft en dat ze goed betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja ik was vergeten erbij te zeggen dat het ook nog een inkomen moet opleveren waar je prettig van kan leven
Gewoon in de USA proberen, hoge fooienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu ja, ik las laatst een artikel dat McDonalds nu ook middenkader werft en dat ze goed betalen.
Ik word wel webdeveloper bij een bedrijfje in Arnhem, schijnt leuk te betalen en je kunt nog uitslapen ook. Werktijden zijn van 10:00 tot 16:00.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja ik was vergeten erbij te zeggen dat het ook nog een inkomen moet opleveren waar je prettig van kan leven
25k per jaar of zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu ja, ik las laatst een artikel dat McDonalds nu ook middenkader werft en dat ze goed betalen.
Hoeveel was de WA-jong ook alweer?quote:
Dat is wel je favoriete zinnetje, want ik zie hem van jou meerdere keren per dag langskomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben het gewoon met je eens
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel je favoriete zinnetje, want ik zie hem van jou meerdere keren per dag langskomen.
Iedereen incl. jij, weet dondersgoed dat dat niet bepaald een zeldzame zin isquote:
Ja, maar bij die baan hielp mijn 12 jaar ervaring in webdevelopment ook welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word wel webdeveloper bij een bedrijfje in Arnhem, schijnt leuk te betalen en je kunt nog uitslapen ook. Werktijden zijn van 10:00 tot 16:00.
En de juiste nickname heb ik al
'quote:
Een probleem. Daar heb je talent voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word wel webdeveloper bij een bedrijfje in Arnhem, schijnt leuk te betalen en je kunt nog uitslapen ook. Werktijden zijn van 10:00 tot 16:00.
En de juiste nickname heb ik al
Maar die is 's middags. Ik moet echt een ochtendkrant hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer de gewone NRC. Maar dat ben ik.
Trouw is wel aardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar die is 's middags. Ik moet echt een ochtendkrant hebben.
Dan zou ik voor de Volkskrant gaan. Ik vind de Next wel leuk om erbij te lezen voor wat diepere stukken, maar even snel de headlines scannen kan ik er niet in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar die is 's middags. Ik moet echt een ochtendkrant hebben.
Die kan je weggooien, als bier bevroren is geweest is het echt niet meer te zuipen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef dotCommunism het volgende:
Heuj, ik heb mn vriezer eens ontdooid en uit het ijs kwamen wat biertjes tevoorschijn.
Tis ook niks voor mij hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar bij die baan hielp mijn 12 jaar ervaring in webdevelopment ook wel
Hoe kom je trouwens aan die lelijke nickname van je?
Teleurstelling.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan je weggooien, als bier bevroren is geweest is het echt niet meer te zuipen.
Weet ik uit ervaring
Best handig, behalve met programmeren dan, wat een kut editorquote:
For better or worse.....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Alhoewel.. ik ben wel een begrip op dit forum
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
dotCapitalismquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Kan mijn nick nog wijzigen dan? Alhoewel.. ik ben wel een begrip op dit forum
Ik gebruik tegenwoordig Komodo Edit van ActiveState, bevalt erg goed en draait onder Linux en Windows.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
Pff, dreamweaver. Echte mannen maken hun sites in notepad.
Goed idee.quote:
Het heeft echt wel zo z'n voordelen hoor. Let maar op als ik straks een KLB topic aanmaak, de vliegjes komen met hordes tegelijk naar mij toequote:
Imitatie is de hoogste vorm van vleierij hè.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
Pff, dreamweaver. Echte mannen maken hun sites in notepad Vim.
Geweldig nummerquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Imitatie is de hoogste vorm van vleierij hè.
Vind de Vi maar een middelmatig tijdschriftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vi gebruik ik alleen voor kleine perl scriptjes
jij werkt op het land of in de bouw dus? Of ben je mijnwerker, met je pikhouweel kool uithakken? Dat is wel mannelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
Echte mannen doen iets met geld of vrouwen in plaats van kompjoeters.
Zeker wel een van de.quote:
Ik eigenlijk voor alle tekstachtige dingen en uiteraard voor programmeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vi gebruik ik alleen voor kleine perl scriptjes
Voor kompjoeters huur je Chinezen of dergelijk volk voor in. Die onzin kan je prima outsourcen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
Echte mannen doen iets met geld of vrouwen in plaats van kompjoeters.
Nee, ik studeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
jij werkt op het land of in de bouw dus? Of ben je mijnwerker, met je pikhouweel kool uithakken? Dat is wel mannelijk.
Meneer Pastoor heeft computerles gehad van de EO-Jongeren?quote:
Bedrijf waar ik werk heeft 20 Indiers in dienst, geeft meer gezeik dan 20 Nederlanders hebben kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor kompjoeters huur je Chinezen of dergelijk volk voor in. Die onzin kan je prima outsourcen.
1989, telt dus niet.quote:
Kinderziektes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk heeft 20 Indiers in dienst, geeft meer gezeik dan 20 Nederlanders hebben kan ik je zeggen.
Bedrijven komen inderdaad massaal terug van outsourcen van programmeerwerk. En als ze het nog doen gaan ze naar Roemenië of Bulgarije.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk heeft 20 Indiers in dienst, geeft meer gezeik dan 20 Nederlanders hebben kan ik je zeggen.
Stupide handwerk blijven we niet doen hier in Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedrijven komen inderdaad massaal terug van outsourcen van programmeerwerk. En als ze het nog doen gaan ze naar Roemenië of Bulgarije.
Na 2,5 jaar en er 7x mensen heen te hebben gestuurd om ze shit die we Nederlanders in een half uur kunnen uitleggen te vertellen omdat ze het na een jaar nog niet snapten?quote:
Het is vooral denkwerk hè?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stupide handwerk blijven we niet doen hier in Nederland.
EO is van een andere zuil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Meneer Pastoor heeft computerles gehad van de EO-Jongeren?
Wat een echolalie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stupide handwerk blijven we niet doen hier in Nederland.
Oe, inschattingsfout.quote:
Buiten dat je vaak onwerkbare code krijgt met onbegrijpbaar commentaar is outsourcen ook niet zo goedkoop meer. De krachten daar worden steeds duurder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedrijven komen inderdaad massaal terug van outsourcen van programmeerwerk. En als ze het nog doen gaan ze naar Roemenië of Bulgarije.
Als je niet gegoogled heb, dan raak ik zowaar van je onder de indrukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oe, inschattingsfout.
Oecumenische beweging
China is al begonnen met outsourcen naar Afrika ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buiten dat je vaak onwerkbare code krijgt met onbegrijpbaar commentaar is outsourcen ook niet zo goedkoop meer. De krachten daar worden steeds duurder.
Gewoon een beetje opletten tijdens de godsdienstlessenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je niet gegoogled heb, dan raak ik zowaar van je onder de indruk
Onze helpdesk gaat naar India.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Buiten dat je vaak onwerkbare code krijgt met onbegrijpbaar commentaar is outsourcen ook niet zo goedkoop meer. De krachten daar worden steeds duurder.
Dat is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon een beetje opletten tijdens de godsdienstlessen
Jullie veranderen jullie naam in 'De Stentol'?quote:
Haha, wat, dus als iemand jullie krant wilt opzeggen krijgt hij een onverstaanbare Indier aan de lijn?quote:
quote:
Dan is Zuid-Afrika nog een betere optie, zelfde tijdzone en ze leren daar makkelijk Nederlandsquote:
Nouja, niet helemaal. Ze leveren daar infrastructuur en gebouwen en zulks, maar gebruiken altijd hun eigen mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
China is al begonnen met outsourcen naar Afrika ja.
Niet de helpdesk voor onze lezers, maar voor onszelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, wat, dus als iemand jullie krant wilt opzeggen krijgt hij een onverstaanbare Indier aan de lijn?
Gebeurt al volop. De Noord-Afrikaanse landen zijn nu aan de beurt....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is Zuid-Afrika nog een betere optie, zelfde tijdzone en ze leren daar makkelijk Nederlands
Oke, ik zal mijn besluit heroverwegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is Zuid-Afrika nog een betere optie, zelfde tijdzone en ze leren daar makkelijk Nederlands
Laat Geert het maar niet horenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gebeurt al volop. De Noord-Afrikaanse landen zijn nu aan de beurt....
Mondialisering zou op iedereen school gegeven moeten worden.
En de leer van de Indianen.
Voor als je computer niet mee wilt werken.quote:
Geert heeft anders het beste met ons voor hoorquote:
have you tried turning it off and on?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor als je computer niet mee wilt werken.
Rebootingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
have you tried turning it off and on?
Ja hij zou ons het liefst isoleren van de rest van de grote boze wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geert heeft anders het beste met ons voor hoor
Thuiszollegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Indiërs gaan abonnees helpen bij het lezen van de krant.
Historici hebben het over allenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Grote mensen hebben het over ideeën,
middelgrote mensen hebben het over gebeurtenissen en
kleine mensen hebben het over personen.
Staat dat op een tegeltje aan je muur?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Voorwaar, een al te laffe aanval op mijn geringe gestalte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
1 EG 2: 17
Nee, ergens in het geheugen. ik was em al bijna weer vergeten.quote:
* EchtGaaf gaat modus operandi check doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Is die Arolsen soms de nieuwe kloon van Klopkoek?
Dat was ook zo'n drammer en die heb ik al lang niet gezien hier
Ach, zijn hart zit op de goede plek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
quote:nico
10 mei 2011 - 5:48 pm
wilders is voor de nederlanders, en moslims die willen intregeren geen bedreiging.
hij steld misstanden aan de kaak,en dat is hard nodig.
nederland is veel te tollerand voor verkeerde buitenlanders!
gewoon naar het land terugsturen welke op het paspoort staat!
Daar ga je dan, Reya.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, een al te laffe aanval op mijn geringe gestalte.
Over relatief simpele vraagstukken. Met enige uitleg kan een Chinees of Pakistaan dat prima.quote:
Wat is tollerand?quote:
Nee, Klopkoek was nog wel belezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Juist die uitleg is dus vaak het probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over relatief simpele vraagstukken. Met enige uitleg kan een Chinees of Pakistaan dat prima.
Voor echte wijsheid moet je in de bijbel zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
1 EG 2: 17
quote:Spreuken 22
7 De rijke heerst over de armen; en die ontleent, is des leners knecht.
Geen gezeik iedereen rijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Stemp PVV voor een tollerand Nederland.
Heb de beste knul niet meegemaaktquote:
Ik heb een paar hele boze PM's van hem gekregen. Maar hij was wel vermakelijk.quote:
Onze helpdesk komt niet veel verder dan "had je de computer al opnieuw opgestart?"quote:
vers 8 Die onrecht zaait, zal moeite maaien; en de roede zijner verbolgenheid zal een einde nemen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
Voor echte wijsheid moet je in de bijbel zijn uiteraard.
[..]
In het Nederlandsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onze helpdesk komt niet veel verder dan "had je de computer al opnieuw opgestart?"
Dat kunnen ze prima vanuit India
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |