Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het maakt mij geen bal uit, bij verdoofd geslacht vlees heb ik mssn een beter gevoel, maar bij onverdooft geslacht heb ik geen extra chemicalien in mn vlees.
Kan je dat ook eventjes doorgeven aan de tijgers in Afrika, dat die hun prooien ook eerst verdoven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.
Wij maken die keuze voor dieren, dus zou 99% van de dieren verdoofd geslacht dienen te worden.
Onverdoofd slachten is zo stenen tijdperk.
Het verschil is dat er bij mensen kans op overleven is en dat deze niet gebruikt worden om 's avonds op je bord te zetten, bij dieren en zeker bij dieren die voor de consumptie gefokt worden, dat al het geval is vanaf het moment dat ze geboren worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.
Wij maken die keuze voor dieren, dus zou 99% van de dieren verdoofd geslacht dienen te worden.
Onverdoofd slachten is zo stenen tijdperk.
Die hebben niet de beschikking over onze middelen, anders zouden die ook wel minder achter hun vreten aan rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
Kan je dat ook eventjes doorgeven aan de tijgers in Afrika, dat die hun prooien ook eerst verdoven?
Dank voor de moeite!
Dan is het een mooie foto.quote:
Volgens mij wel.quote:
Soldaten hebben ook een kut leven aan het front, toch gaan ze liever, indien heel erg gewond, met morfine heen dan zonder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het verschil is dat er bij mensen kans op overleven is en dat deze niet gebruikt worden om 's avonds op je bord te zetten, bij dieren en zeker bij dieren die voor de consumptie gefokt worden, dat al het geval is vanaf het moment dat ze geboren worden.
Als er morgen een geit op de dam staat die vind dat alle schapen de verkeerde ideologie aanhangen zou je er ook niet meteen op stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die hebben niet de beschikking over onze middelen, anders zouden die ook wel minder achter hun vreten aan rennen![]()
Het gaat om onze keuze met onze gegijzelde dieren, niet 'hullie doen het ook'. Met mensen gaan we zo om, dus ook met dieren.
Dat is niet reëel, onverdoofd-slachten-'huizen' zijn dat wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er morgen een geit op de dam staat die vind dat alle schapen de verkeerde ideologie aanhangen zou je er ook niet meteen op stemmen.
In de film hadden ze andere voertuigen op de brug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef fokthesystem het volgende:
Die foto is uit de film bridge to far, de man (acteur) met de paraplu ken ik ook ,maar naam is me ontschoten.
Maar in het echt hadden de Engelsen toch geen tijd om foto's te schieten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de film hadden ze andere voertuigen op de brug.
onverdoofd slachten is alleen reeel als je het in de volle breedte wilt verbieden, niet omdat moslims het ook doen, daarbij zou het eten van wild(dat wel op een authentieke manier gedood word) dan ook uit den boze zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet reëel, onverdoofd-slachten-'huizen' zijn dat wel.
Inderdaad !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij zou het eten van wild(dat wel op een authentieke manier gedood word) dan ook uit den boze zijn.
Carlyle, the British officer with the umbrella, who died during the battle, is based on Maj. 'Digby Tatham-Warter', who survived the battle.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
Zal wel uit de film zijn. Desalniettemin een mooie foto.
Guns of navarone e.d. last day, zijn allemaal wel toppie, net als saving private ryan, of de serie band of brothers.quote:
In dat geval kan je WWII ook bagatelliseren, aangezien Adolf de joden niet meteen door het hoofd schoot.quote:
Vergassen was dan nog best beschaafd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat geval kan je WWII ook bagatelliseren, aangezien Adolf de joden niet meteen door het hoofd schoot.
Ik kan je bevestigen dat de foto uit de film komt, de foto is namelijk bij Deventer opgenomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
Zal wel uit de film zijn. Desalniettemin een mooie foto.
je vergeet de proeven van mengele en degenen die nooit op transport kwamen wegens ehhh vroegtijdig overlijden door moffen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat geval kan je WWII ook bagatelliseren, aangezien Adolf de joden niet meteen door het hoofd schoot.
De 'patienten' van Mengele zijn wel op transport gezet. Zijn 'praktijk' bevond zich namelijk in Auschwitz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je vergeet de proeven van mengele en degenen die nooit op transport kwamen wegens ehhh vroegtijdig overlijden door moffen.
Een varken dat niet goed genoeg is voor de productie komt anders ook niet bij de slager te liggen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je vergeet de proeven van mengele en degenen die nooit op transport kwamen wegens ehhh vroegtijdig overlijden door moffen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond Auschwitz van Uwe Boll ook uiterst vermakelijk. Lekker veel joodsleed.
Maar dus veelal niet overleden door vergassing he koos?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De 'patienten' van Mengele zijn wel op transport gezet. Zijn 'praktijk' bevond zich namelijk in Auschwitz.
Mengele beleefde er meer plezier aan om zijn 'patienten' onverdoofd te ontleden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dus veelal niet overleden door vergassing he koos?
De pvda zou er niet mee zitten, immers de mens is ook een dier, of erger zoals mengele e.d. bewijzen, een beest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Mengele beleefde er meer plezier aan om zijn 'patienten' onverdoofd te ontleden.
Is dat zo?quote:
Het neigt heel sterk naar antisemitisme. Denk niet dat je het zo bedoelt maar ik zou mijn mod-rechten maar gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Heb de film eigenlijk niet eens gezien. Volgens mij zal hij hier nooit uberhaupt het daglicht zien.
Wat ben je toch een vreemd mannetje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De pvda zou er niet mee zitten, immers de mens is ook een dier, of erger zoals mengele e.d. bewijzen, een beest.
Zo, voor het fok mis-modden dossier :quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Geen grijze muis inderdaad.quote:
U heeft een achtergrond bij de Stasi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo, voor het fok mis-modden dossier :
[ afbeelding ]
Dit vind ik één van zijn normaler postsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreemd mannetje.
Eerder bij de Joden-beul jagers dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft een achtergrond bij de Stasi?
Duh, het is een Uwe Boll film.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
Klote film, eerst een docu, dan een stukkie film, dan weer docu. NARE film ook.
Wel 'goed' ook ergens, maar als geheel geen aanrader.
A...n...se.mi..tquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben vel over beenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)viel_voor_cohen.html\
Ik geef vel nog geen oordeel, maar het is zeker wel interessant
Aldus verburg, een cda-er EN lesbienne die de Bijbel vast beter kent dan ik.... betrouwbaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)viel_voor_cohen.html\
Ik geef vel nog geen oordeel, maar het is zeker wel interessant
Oh het was niet je eigen fout, hoe typisch weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
Godverdomme stomme blonde rechtenhoer, waarom moet je mij ook uitgerekend bellen als mijn mobiel achter mijn bak met koffie ligt. Gevolg: koffie over mobiel en buro heen, alles kleddernat en alsnog geen date.
Wat?quote:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
Godverdomme stomme blonde rechtenhoer, waarom moet je mij ook uitgerekend bellen als mijn mobiel achter mijn bak met koffie ligt. Gevolg: koffie over mobiel en buro heen, alles kleddernat en alsnog geen date.
U is ook christen homo?quote:
Ik christen?quote:
Nou ja, met je USA voorliefde, daar is het nogal vol met bible belt 'mannen'.quote:
Vooroordeel, en ja ik waardeer het christendom maar ben zeker geen aanhanger.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nou ja, met je USA voorliefde, daar is het nogal vol met bible belt 'mannen'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooroordeel, en ja ik waardeer het christendom.
Van Sinterklaas / Kerstman weet iedereen na verloop van tijd dat het niet echt is, het christendom weet echter veel mensen hun levenlang te laten geloven in iets wat niet echt is.quote:
Ik vind de fundamenten van onze samenleving wel toe te rekenen aan het christendom, in huidige context zijn we uiteraard (gelukkig) afgezwakt naar een kaderreligie, maar ik moet wel zeggen dat de tien geboden en het calvinisme ons geen windeieren gelegd hebben.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind de fundamenten van onze samenleving wel toe te rekenen aan het christendom, in huidige context zijn we uiteraard (gelukkig) afgezwakt naar een kaderreligie, maar ik moet wel zeggen dat de tien geboden en het calvinisme ons geen windeieren gelegd hebben.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Nu komt natuurlijk pro-life, kruistochten en misbruik van de kerk weer aan bod, maar nee dat kan ik ook niet waarderen nee. Hoewel, de kruistochten dan weer wel, maar dat is een ander verhaal.
Ik vind dat de landen met een christelijke achtergrond toch beter presteren dan de rest, en over het algemeen ook beschaafder zijn.quote:
De kruistochten waren inderdaad het toppunt van beschaving. Zo beschaafd dat we ook maar de hoofdstad van het Oostelijke christendom gelijk maar plunderden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dat de landen met een christelijke achtergrond toch beter presteren dan de rest, en over het algemeen ook beschaafder zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef fokthesystem het volgende:
Speciaal voor koos : Jank icoontjes gebruik, te veel, niet correct ($&@)&*(^@*&$^@^#$
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef fokthesystem het volgende:
Speciaal voor koos : Jank icoontjes gebruik, te veel, niet correct ($&@)&*(^@*&$^@^#$
Ja ik kan ook overal wel de minpunten aan gaan zitten kaarten, pessimist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De kruistochten waren inderdaad het toppunt van beschaving. Zo beschaafd dat we ook maar de hoofdstad van het Oostelijke christendom gelijk maar plunderden.
Ook zeer beschaafd dat direct alle inwoners van Jeruzalem werden afgeslacht en dat kinderen en bejaarden op het spit werden gebraden en opgegeten. Toch wel een hoogtepuntje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De kruistochten waren inderdaad het toppunt van beschaving. Zo beschaafd dat we ook maar de hoofdstad van het Oostelijke christendom gelijk maar plunderden.
is china niet wat voor je? Bedrijven de baas, werknemers geen rechten maar wel vrijheid van religie echte scheding tussn kerken en staat , weinig loon, collectieve inkoop dus goedkoper, afzetten van klanten mag, beleggen is er nog leuk want groei enz etc... ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dat de landen met een christelijke achtergrond toch beter presteren dan de rest, en over het algemeen ook beschaafder zijn.
Ik denk dat dat vooral ondanks geloof is, niet dankzij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb niks met China.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
is china niet wat voor je? Bedrijven de baas, werknemers geen rechten maar wel vrijheid van religie echte scheding tussn kerken en staat , weinig loon, collectieve inkoop dus goedkoper, afzetten van klanten mag, beleggen is er nog leuk want groei enz etc... ?
De Grieken en Romeinen ging het anders ook prima af met hun veelgoderij en zonder 10 gebodenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind de fundamenten van onze samenleving wel toe te rekenen aan het christendom, in huidige context zijn we uiteraard (gelukkig) afgezwakt naar een kaderreligie, maar ik moet wel zeggen dat de tien geboden en het calvinisme ons geen windeieren gelegd hebben.
Toch leuk dat je me altijd maar allemaal labels opplakt en op basis daarvan conclusies trekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik kan ook overal wel de minpunten aan gaan zitten kaarten, pessimist.
Maar goed, je bent dan ook communist dus het spreekt voor zich.
Veel van het Christendom is dan ook gewoon overgenomen van de oude religies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De Grieken en Romeinen ging het anders ook prima af met hun veelgoderij en zonder 10 geboden
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals jouw Jeruzalem voorbeeld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Toch leuk dat je me altijd maar allemaal labels opplakt en op basis daarvan conclusies trekt.
Dat heeft meer met de verlichting te maken dan met het christendom, zonder verlichting hadden we waarschijnlijk ook niet die (technologische) vooruitgang gehad zoals we die nu kennen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor. Het Christelijk geloof is het medicijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral ondanks geloof is, niet dankzij.
Homeopathisch dan, in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het Christelijk geloof is het medicijn.
Dat wel, maar ik heb het over de onderliggende moralen, niet zozeer de onderdrukking of middeleeuwen. Ik zeg ook dat het maar goed is dat religie is afgezwakt, maar de beweegredenen van o.a. het calvinisme hebben geleid tot waar we nu zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de verlichting te maken dan met het christendom, zonder verlichting hadden we waarschijnlijk ook niet die (technologische) vooruitgang gehad zoals we die nu kennen.
Welk jeruzalem voorbeeld? Ik had het over Byzantium die door Westerse kruisvaarders werd geplunderd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals jouw Jeruzalem voorbeeld?
Ja wel zo handig, vind je niet?
En niet te vergeten van de islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ook hebben we veel overgenomen van de Joden.
Ik zou niet weten wat, behalve wat uitdrukkingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ook hebben we veel overgenomen van de Joden.
Het bankwezen om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, behalve wat uitdrukkingen.
Nee joh.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Homeopatisch is per eigen definitie een placebo.
Och, je was toch o zo pertinent tegen ritueel slachten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
De teloorgang van de Joods-Christelijke-Humanistische cultuur
So what?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welk jeruzalem voorbeeld? Ik had het over Byzantium die door Westerse kruisvaarders werd geplunderd.
Bankieren is uitgevonden door de Babyloniërs en verfijnd door de Grieken en Romeinen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het bankwezen om maar iets te noemen.
Koosjer schijnt humaner te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je was toch o zo pertinent tegen ritueel slachten?
Dan wat?quote:
Dat de kans bestaat dat er één molecuul van een 'werkzame stof' in een homeopatisch middel zit is zo astronomisch klein dat het volledig verwaarloosbaar is.quote:
Ik meende toch echt dat dat iets typisch joods was aangezien hun religie hen niet verbood om rente vragen over hun geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bankieren is uitgevonden door de Babyloniërs en verfijnd door de Grieken en Romeinen.
Dat was wel een prachtig falen van je geliefde zogenaamde superieure Christelijke cultuur, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what?
Anders hadden de moslim hordes dat wel gedaan, historisch feit.
Zucht, rente vragen tussen joden is juist verboden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik meende toch echt dat dat iets typisch joods was aangezien hun religie hen niet verbood om rente vragen over hun geld.
Is antisemitisme toegestaan op dit forum?
Laten we het zo zeggen; geloven in homeopathie is een belangrijk onderdeel van de genezing.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zucht, rente vragen tussen joden is [u]juist verboden.[/u]
Maar laat ook maar, elke discussie eindigt in dit soort onzin.
M'n geliefde Christelijke cultuur?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat was wel een prachtig falen van je geliefde zogenaamde superieure Christelijke cultuur, ja.
maar je zegt dus dat we alles maar kapot moeten maken, want misschien dat ooit een ander volk dat anders doet?
Joden waren echt niet de eerste hoor. De Babyloniers hadden al wetgeving rondom banken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik meende toch echt dat dat iets typisch joods was aangezien hun religie hen niet verbood om rente vragen over hun geld.
Is antisemitisme toegestaan op dit forum?
Wijsneus, zwart op wit dan maar voor jouw slimmigdommigheid.quote:
quote:The Torah and Talmud encourage the granting of loans, but only if it doesn't involve interest, with certain exceptions. Charging interest is classed in the Book of Ezekiel as being among the worst sins[3], and is forbidden according to Jewish law. The Talmud dwells particularly on Ezekiel's condemnation of interest[4], where Ezekiel denounces it as an abomination, and metaphorically portrays usurers as people who have shed blood.
Ho ho, lang niet allemaal hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Oh god, onze rechtse vrienden omarmen weer eens het joden- en christendom
Ja ik kruip maar weer terug in m'n hoekje, ik stel immers toch niets voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef eriksd het volgende:
Ja maar PHP is prof.dr.h.c. en viervoudig nobelprijswinnaar met een 8 voor zijn PWS!!!!!
No effense, maar je maakt toch geen profielwerkstuk op de Vavo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef eriksd het volgende:
Ja maar PHP is prof.dr.h.c. en viervoudig nobelprijswinnaar met een 8 voor zijn PWS!!!!!
Als jij eens stopt met telkens mij allemaal dingen opleggen omdat jouw dat goed uitkomt of omdat je goedkoop wilt scoren, dan wil ik het overwegen, maar dat doe je ook niet, dus nah.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n geliefde Christelijke cultuur?
Ga me nog meer in m'n mond leggen zeg, ik zei dat ik bepaalde aspecten waardeer, waarom behandel je me ineens als een soort relifundi. Komt je wel goed uit zeker, maar doe dat even een andere keer bij een andere user ofzo.
Godzijdankquote:
Wij wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No effense, maar je maakt toch geen profielwerkstuk op de Vavo?
Ah het is dus goedkope wraak, nouja in dat geval is het je vergeven hoor schat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als jij eens stopt met telkens mij allemaal dingen opleggen omdat jouw dat goed uitkomt of omdat je goedkoop wilt scoren, dan wil ik het overwegen, maar dat doe je ook niet, dus nah.
Ik vind het wel aardig ja, ook al ben ik zelf niet echt gelovig, traditie en dergelijke spreken mij wel aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, ik heb er niet zoveel mee. Vind sommige kerken erg mooi om te zien, maar heb er verder niets mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig ja, ook al ben ik zelf niet echt gelovig, traditie en dergelijke spreken mij wel aan.
Leuk, die link van je. Een bijeenkomst voor journalisten en dan in de eerste zin een knoepert van een fout maken.quote:
VS en php zijn al de rechtse vrienden hier op Fok?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS en php zijn al de rechtse vrienden hier op Fok?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah het is dus goedkope wraak, nouja in dat geval is het je vergeven hoor schat.
In:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leuk, die link van je. Een bijeenkomst voor journalisten en dan in de eerste zin een knoepert van een fout maken.
Ik sla mezelf vaker voor de kop dan dat ik instemmend knik met jouw posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Maar VS volgt wel erg veel mijn lijn ja![]()
Het is een puur subjectief gevoel inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zoveel mee. Vind sommige kerken erg mooi om te zien, maar heb er verder niets mee.
Qua geloof wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Maar VS volgt wel erg veel mijn lijn ja![]()
Vooral niet te zuinig doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sla mezelf vaker voor de kop dan dat ik instemmend knik met jouw posts.
Het moet 'houden' ipv 'organiseren' zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
In:
Op zaterdag 14 mei organiseert de Alfred Mozer Stichting (AMS) een bijeenkomst voor journalisten, studenten en belangstellenden over de uitbreiding van de Europese Unie (EU) en de relevantie voor de (lokale) journalistiek.
?
Daar zorg jij wel voor.quote:
En ook qua economie staan we niet erg ver van elkaar af, alleen VS brengt het nogal elitair.quote:
Je weet dat ik graag overdrijf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS en php zijn al de rechtse vrienden hier op Fok?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ook qua economie staan we niet erg ver van elkaar af.
Quote je nu expres steeds de verkeerde post?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het moet 'houden' ipv 'organiseren' zijn
Jij bent ook tegen immigratiequote:
Watte?quote:
Ik ken je pas 500 delen, dus jaquote:
Niet van Mediterrane mannenquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand dat keffertje van m'n been af trekken?
Geef hem een veeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Oeps.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Quote je nu expres steeds de verkeerde post?
Maar een bijeenkomst kan je zowel houden als organiseren. Sterker nog, ik zou ook het tweede werkwoord kiezen.
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.quote:
Fijn dat je dat even voor me bepaalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.
Waarom zoek je graag bondgenoten op Fok, beste phpquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.
Ik heb m'n tanden er al diep in zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ow zo, organiseren en houden op. Je hebt gelijk vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps.
Zo is mij het altijd geleerd. De gedachte is dat je een bijeenkomst niet op de dag zelf organiseert, dat gebeurt voor die tijd
Ik hou niet van asiel left-overs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje last van het puppysyndroom, hij houdt gewoon van je
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Die bestaan alleen in het vocabulaire van de PVV.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen?
Ik? Nee hoor, ik lig voortdurend met iedereen in de clinch, dus er is niet echt sprake van bondgenootschap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zoek je graag bondgenoten op Fok, beste php?
Ja, zeer interessant. Effe kijken of ik zaterdag tijd vrij kan makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo, organiseren en houden op. Je hebt gelijk vrees ik.
Maar is het wat?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.
[ afbeelding ]
Ik ben zover ik weet geen homoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.
[ afbeelding ]
Aha. Maar als iedereen tegen jouw standpunten is, vind je het ook niet prettigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik lig voortdurend met iedereen in de clinch, dus er is niet echt sprake van bondgenootschap.
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.quote:
M'n ex was moslim, vind de suggestie zelfs ietwat smakeloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.
Is hij zo knap?quote:
Tijd voor een ritalin voor mijquote:
Dan gaf je me een biertje, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd voor een ritalin voor mijMaar als jij voor mij stond..
Is dat een bedreiging?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ritalin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik zit ook niet altijd te wachten op dat gebashquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Maar als iedereen tegen jouw standpunten is, vind je het ook niet prettig
Dus soms bijval van erik, VS of mijzelf komt niet ongelegen, is het niet?
Uiteraardquote:
quote:
Of dynamiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
Ik vind 'toch' tegenwoordig echt een Balkenendewoord
Lmfao!quote:
Als het afghaan, maroc en libanon zijn, kan ik best wel met die stromen leven eilk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bestaan alleen in het vocabulaire van de PVV.
Ken jij het verhaaltje van de mug en de olifant?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n ex was moslim, vind de suggestie zelfs ietwat smakeloos.
Mooi, ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint hij al een beetje te steigeren?
VS zou zich daar helemaal kunnen uitlevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint hij al een beetje te steigeren?
Daar niet, hier wel:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VS zou zich daar helemaal kunnen uitleven
Ik constateer dat er een zekere dreiging vanuit gaat. Wat iemand vervolgens met die wijsheid doet moet hij zelf wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat jij je door iemand bedreigen dat roept elk gevecht uit de weg te gaan?
Alsof die dan tijd voor je heeft. Die moet de godganse dag bezig zijn met voedsel tellen en in de sportschool zitten om dat lichaam te behouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar niet, hier wel:
[ afbeelding ]
Voor deze jodin zou ik best een besnijdenisje overhebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar niet, hier wel:
[ afbeelding ]
Zeg dat tegen m'n collega's die de helft van de tijd tegen tieten aan moeten kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
VS, zet die plaatjes anders effe lekker achter een spoiler. Zit op mn werk
Boeit mij dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alsof die dan tijd voor je heeft. Die moet de godganse dag bezig zijn met voedsel tellen en in de sportschool zitten om dat lichaam te behouden.
Ja, maar dat is niet zo'n ramp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat tegen m'n collega's die de helft van de tijd tegen tieten aan moeten kijken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor deze jodin zou ik best een besnijdenisje overhebben.
[ afbeelding ]
Toen begon de graai ellende ook pas goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:
De voorlopers van de huidige kanken komen uit Italie, via Christelijke families als de Medici.
Knappe vrouw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor deze jodin zou ik best een besnijdenisje overhebben.
[ afbeelding ]
Bar Refaeli.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou me er best een dagje mee kunnen vermaken
Mogen die wel homo zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
Joodse (Israelische) mannen, ook goed.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:
Nee, ze worden meteen doodgestenigd.quote:
Denk dat het vooral gaat om de bankrekening van de rechtse.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bar Refaeli.
Moet je wel wat meer op de rechter man lijken, wil je kans maken.
[ afbeelding ]
Check de naam in de link.quote:
Hoeft niet, ik verbouw z'n kop gewoon zodat ik weer knapper lijk. Alhoewel, ik vind het een gruwelijk kop.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bar Refaeli.
Moet je wel wat meer op de rechter man lijken, wil je kans maken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat, indien PHP de jackpot wint, hij nog steeds moeite zou hebben Bar te strikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denk dat het vooral gaat om de bankrekening van de rechtse.
Nee niet echt, nu ik 't zo bekijk.quote:
Nee, zelfs als ik miljonair zou zijn dan zou ik zo iemand hoogst persoonlijk zelf ruimen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat, indien PHP de jackpot wint, hij nog steeds moeite zou hebben Bar te strikken.
Mwah, ik vind leonardo wel een redelijk stijlvolle kop hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik verbouw z'n kop gewoon zodat ik weer knapper lijk. Alhoewel, ik vind het een gruwelijk kop.
Jij ruimt jodinnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zelfs als ik miljonair zou zijn dan zou ik zo iemand hoogst persoonlijk zelf ruimen.
Nee gekkie, die vriendquote:
Israëlische vrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
Joodse (Israelische) mannen, ook goed.
[ afbeelding ]
Beter kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet echt, nu ik 't zo bekijk.
Yep, ik heb het gedaan met een tankcommandantequote:
Wat is dat voor afgunst.quote:
Sorry, maar ze ziet er zo lief uit, onbetaalbaarquote:
Zeg zeg, jij ook al?quote:
Misschien lijkt hij zelf op Leo, je weet het niet.quote:
quote:
Maar ze zegt dit over de in haar land heersende dienstplicht:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, maar ze ziet er zo lief uit, onbetaalbaar
Jackpot.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, ik heb het gedaan met een tankcommandante!
Echt wel.quote:
Omfg, waar moet je dan wel niet op googelen.quote:
Natural women? +jewish of zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omfg, waar moet je dan wel niet op googelen.![]()
Progressieve vrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Urghh, ik hou het maar op [insert random nationality] + hunk.quote:
GroenLinks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
Touche.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
Taylor Lautner anybody?!Amerikanen.
[ afbeelding ]
quote:
Zweeds nooit gehad, wel Noors.quote:
Rechtse mannen:quote:
Zweeds ooit. Noren zijn ook prima in te fjörden jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zweeds nooit gehad, wel Noors.![]()
Maar idd, niet slecht.
Je hebt mij ook nog.quote:
Of voor jezelf?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Voor VS
http://www.google.nl/sear(...)k&aq=f&aqi=&aql=&oq=
Je googled wat af priester van me, muchas gracias.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Voor VS
Linkse vrouwen:quote:
Gaat dit niet letterlijk je boekje te buiten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Voor VS
Van mij hoeft 't niet per se zo, maar bijna alle foto's op google zijn van dat soort knullen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef dotCommunism het volgende:
alle groenlinks meisjes die ik ken zijn net zo haarloos als de knullekes waar Voorschrift op valt.
ik zie er maar 1quote:
Tot en met de neus dacht ik dat het een man wasquote:
Ik ben een zeer moderne priesterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je googled wat af priester van me, muchas gracias.
Hallelujah, naastenliefde ftw.quote:
quote:
Bestialityquote:
Als priester ben ik bovenal mens die denkt om zijn medemens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gaat dit niet letterlijk je boekje te buiten?
Dat maakt de dienstplicht weer enigszins aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
In Israel hebben ze tenminste nog mokkeldienstplicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls with guns
Maar jij wilde toch niet in dienst?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt de dienstplicht weer enigszins aantrekkelijk.
Ja, dit is behoorlijk geil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls with guns
Uhu, ik twijfel nog tussen m'n favorieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zweeds ooit. Noren zijn ook prima in te fjörden ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat überhaupt wel eens een wijf?
Alleen voor mannen die tussen hun 18e en 25e anders niet in de buurt van een vrouw komen én niets beters te doen hebben in de bloei van hun leven is de dienstplicht een aantrekkelijk alternatief.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt de dienstplicht weer enigszins aantrekkelijk.
Nee hoor vader, de plaatjes vallen zonder bijbedoelingen in goede smaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Zolang je het maar niet in de context van diversiteit plaatst
Ik ben weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen voor mannen die tussen hun 18e en 25e anders niet in de buurt van een vrouw komen én niets beters te doen hebben in de bloei van hun leven is de dienstplicht een aantrekkelijk alternatief.
Necrofilie is dan toch niet zo mijn ding, toch bedankt voor het meedenken, vind ik lief van je.quote:
Tut-tut, wat een grootspraak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
quote:
Van een paar plaatjes van vrouwen in kleding al, goddomme nog aan toe.quote:
Zoveel echte Pruisische vrouwen van de oude stempel zullen er niet meer zijn helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Necrofilie is dan toch niet zo mijn ding, toch bedankt voor het meedenken, vind ik lief van je.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
Zo dit topic is zo te zien ook weer volgeblaft
Noors meisje heb ik ook eens gehad, Deense vrouw ook (die pakweg 10 jaar ouder was dan ik, maar wat maakt het uit).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, ik twijfel nog tussen m'n favorieten.
Alsof je oma dat niet gewoon begrijpt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij wil jij best aan Necrofilie doen als Je onder Stalin ligtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zoveel echte Pruisische vrouwen van de oude stempel zullen er niet meer zijn helaas.
Volgens mij wordt er wel meer volgeblaft dan alleen dit topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
Zo dit topic is zo te zien ook weer volgeblaft
Ze zijn "elusive" inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noors meisje heb ik ook eens gehad, Deense vrouw ook (die pakweg 10 jaar ouder was dan ik, maar wat maakt het uit).
Zweeds mis ik nog.
php zijn broekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel meer volgeblaft dan alleen dit topic.
Die grapjes beginnen wel een beetje uitgekauwd te worden hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij best aan Necrofilie doen als Je onder Stalin ligt
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls with guns
Da's waarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die grapjes beginnen wel een beetje uitgekauwd te worden hoor.
En denken niet dat een stel tieten ze alle privileges gunt die het uitgaansleven in Nederland de Nederlandse vrouwen biedt.quote:
Is dat niet gewoon een bijwerking van die Ritalin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Zou me niet verbazen als het een legerbroek is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet letterlijk zeggen, maar daar komt het wel op neer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een bijwerking van die Ritalin?
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En denken niet dat een stel tieten ze alle privileges gunt die het uitgaansleven in Nederland de Nederlandse vrouwen biedt.
Bedoel je zo eentje als Tristan van der Vlis had?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het een legerbroek is.
Dat van ritalin was gewoon een grapje, voor het geval je denkt dat je te maken hebt met een gek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een bijwerking van die Ritalin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |