Welkom terug, meneer van stand.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef Reya het volgende:
Wee jullie, mijn connectie is in ere hersteld.
File's.quote:
Ik had er gisteravond ook 8 opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb'm niet zo paraat, maar ik kan je wel melden dat ik er een 8 op heb.
Ah juist, je profielwerkstuk.quote:
quote:
Och, Whiskers komt hier zondagavond tussen 23:00 - 02:00 om haar wekelijkse quotum in de SC te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat als ze dit leest ze je minimaal een week aan je kop gaat zeuren
Juist, en same voor mijn spreekbeurt. En geloof me, mijn schrijfsel is stukken beter bij een werkstuk e.d.quote:
Neuh. Wel rondgekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Studeert er hier ook iemand aan de Universiteit van Tilburg?
Ik gok van niet.
Is dat tegenwoordig ook al een universiteit?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik gok van niet.
Is een 8 moeilijk te halen op een essay?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist, en same voor mijn spreekbeurt. En geloof me, mijn schrijfsel is stukken beter bij een werkstuk e.d.
Goede vraag, ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je spelde dat woord ook zo op je titelblad?
Ja, de vroegere KUT.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een universiteit?
* Cerbie opent wikipediaquote:
ik zou googlen op "kut". Dan krijg je vast wat je zoekt.quote:
Jazeker. Al zal ik er waarschijnlijk in m'n uppie hier studeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een universiteit?
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is een 8 moeilijk te halen op een essay?
Lang over nagedacht??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.
Met dat woord ben ik mij dus weer niet bekendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Viel me nog mee eigenlijk.quote:
Wacht even, de woorden 'vmbo' en 'essay' in één zin. Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses. Ik vraag jongere neefjes en nichtjes per ongeluk ook wel eens hoe hun tentamens zijn gegaan. Loop blijkbaar al te lang rond in het hoger onderwijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht even, de woorden 'vmbo' en 'essay' in één zin. Wat heb ik gemist?
Hoop dat er nog wat moois te doen is dan voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef betyar het volgende:
Zo ik ga dadelijk maar eens naar kantoor, kijken wat ze me te bieden hebben de komende twee dagen.![]()
![]()
Was een leuk karweitje voor me zei de beste man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoop dat er nog wat moois te doen is dan voor je.
Aan de KUT?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik gok van niet.
Ik heb ook op het VMBO gezeten en stond een 9,3 gemiddeld, nee, niets voor gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.
Werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie zullen het vanaf nu weer zonder mij moeten doen, tijd voor iets anders.
Neefje: "Tentamens?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses. Ik vraag jongere neefjes en nichtjes per ongeluk ook wel eens hoe hun tentamens zijn gegaan. Loop blijkbaar al te lang rond in het hoger onderwijs.
Veel plezier in de voortuin met je kratje Schultenbrau. Kijk je wel uit, gisteren kreeg je er hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie zullen het vanaf nu weer zonder mij moeten doen, tijd voor iets anders.
Wat doet een Pruissische kroonprins op het VMBO?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook op het VMBO gezeten en stond een 9,3 gemiddeld, nee, niets voor gedaan.
Ik zie m'n fout vaak wel op tijd in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neefje: "Tentamens?"
GSbrdr: "Ehm uh, hoe heet dat andere woord ook alweer.."
Neefje: "Proefwerken?"
Die zijn dus niet van mij hequote:
Die zitten in het ronde archief gok ik zo.quote:
quote:
Nee die van jou zit natuurlijk 5 niveau's hoger qua inhoud, je zit vast totaal op de verkeerde plek.quote:
Dat is inderdaad een pareltjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond dit:
"De nadelen zijn bijvoorbeeld dat er op de “zwarte scholen” een grote achterstand is van de Nederlandse taal. Dit komt onder anderen doordat de kinderen onderling hen eigen taal spreken. "
Mijn Pruissische koppigheid resulteerde tot het in stukken scheuren van mijn CITO-toets. Na een tijdje op het VMBO rondgewandelt te hebben toch maar besloten om het examenjaar over te slaan en meteen naar de HAVO te gaan. Via het VWO (qua niveau niet zo heel veel verschil met het VMBO, mits je over de juiste intellectuele capaciteiten beschikt) op het uni terecht gekomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat doet een Pruissische kroonprins op het VMBO?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die van jou zit natuurlijk 5 niveau's hoger qua inhoud, je zit vast totaal op de verkeerde plek.
Whehe, nog zo een in die categorie:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond dit:
"De nadelen zijn bijvoorbeeld dat er op de “zwarte scholen” een grote achterstand is van de Nederlandse taal. Dit komt onder anderen doordat de kinderen onderling hen eigen taal spreken. "
Vooral als je een 6 gemiddeld op het VMBO staat met hard blokken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn Pruissische koppigheid resulteerde op het in stukken scheuren van mijn CITO-toets. Na dat een tijdje rondgewandelt te hebben toch maar besloten om het examenjaar over te slaan en meteen naar de HAVO te gaan. Via de het VWO (qua niveau niet zo heel veel verschil met het VMBO, mits je over de juiste intellectuele capaciteiten beschikt) op het uni terecht gekomen.
Echter maak ik mij nu zorgen dat sommigen denken dat kunstje ook te kunnen flikken, echter moet je daar wel wat aan capaciteiten voor meebrengen.
"Ook bij allochtonen ouders groeit langzamer maar hand verzet tegen onvrijwillige etnische segregatie in met namen het basis onderwijs."quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whehe, nog zo een in die categorie:
"Op zwarte scholen komt natuurlijk geen discriminatie voor, en dat is erg belangrijk."
PHP hoort eigenlijk op de TU in Delft thuis, meewerken aan Nuna 38.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die van jou zit natuurlijk 5 niveau's hoger qua inhoud, je zit vast totaal op de verkeerde plek.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ook bij allochtonen ouders groeit langzamer maar hand verzet tegen onvrijwillige etnische segregatie in met namen het basis onderwijs."
Nee, dat is te duurzaam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP hoort eigenlijk op de TU in Delft thuis, meewerken aan Nuna 38.
Dat ding moet vaak gepoetst worden hoorde ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP hoort eigenlijk op de TU in Delft thuis, meewerken aan Nuna 38.
Wooohahahahahaquote:Wat doet de overheid om de integratie te bevorderen.
In Nederland krijgen veel mensen de kans zich tussen Nederlanders te mengen.
De juffen wilden nooit mijn Pruisische autoriteit respecteren, dan krijg je dat soort voorbeelden van Pruisische ongehoorzaamheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral als je een 6 gemiddeld op het VMBO staat met hard blokken.
De cito verscheuren is mij nooit overkomen. Mag dan best recalcitrant zijn en docenten de les lezen, op twaalfjarige leeftijd was ik nog een keurige voorbeeldleerling.
Die staan er helaas niet bij, maar gok zo rond de 8.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn de cijfers eigenlijk voor die dingen?
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
PvdA is ook weer lekker bezig, in hun verkiezings programma wilden ze meer bezuinigen op defensie dan nu gebeurt onder cda/vvd en de dame in amsterdam die tegen onverdoofd slachten is was biedt NU AL excuses aan op at5 aan collegae...
Uiteraard zal de pvda vOOR het doorgaan van onverdoofd slachten zijn, dieren...? ondergeschikt aan pvda pluche !!
Het onverdoofd slachten van dieren is toch de natuurlijke manier om te slachten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
PvdA is ook weer lekker bezig, in hun verkiezings programma wilden ze meer bezuinigen op defensie dan nu gebeurt onder cda/vvd en de dame in amsterdam die tegen onverdoofd slachten is was biedt NU AL excuses aan op at5 aan collegae...
Uiteraard zal de pvda vOOR het doorgaan van onverdoofd slachten zijn, dieren...? ondergeschikt aan pvda pluche !!
Sorry sorry ik hou al op.quote:
Net als een operatie zonder narcose als ze je blinde darm weghalen? zijn we mensen of beesten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het onverdoofd slachten van dieren is toch de natuurlijke manier om te slachten?
Ligt aan je VMBO denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De juffen wilden nooit mijn Pruisische autoriteit respecteren, dan krijg je dat soort voorbeelden van Pruisische ongehoorzaamheid.
Maar het VMBO was een interessante tijd, altijd leuk om die mensen weer eens te zien / spreken (niet te geloven hoeveel er via het MBO naar het HBO zijn gegaan......), het is soms ook juist om goede contacten met andere sociale kasten te onderhouden.
Heel flauw maar wel leuk:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan je VMBO denk ik
Vind die eindexamens wel leuk om in te kijken
Net zoals dat het onverdoofd slachten door dierenvrienden indertijd als overwinning beschouwd werd in begin jaren 90, nu opeens door die zelfde dierenvrienden vergeleken word met gaskampen uit de tweede wereldoorlog,afgezien dat de zooi dat die dieren in hun lijf krijgen lange termijn effecten op de volksgezondheid zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Net als een narcose als ze je blinde darm weghalen? zijn we mensen of beesten?
En dan zijn er mensen die onvoldoende voor wiskunde staan op het VMBOquote:
Niets onmenselijks is je vreemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Net zoals dat het onverdoofd slachten door dierenvrienden indertijd als overwinning beschouwd werd in begin jaren 90, nu opeens door die zelfde dierenvrienden vergeleken word met gaskampen uit de tweede wereldoorlog,afgezien dat de zooi dat die dieren in hun lijf krijgen lange termijn effecten zouden kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan je VMBO denk ik
Vind die eindexamens wel leuk om in te kijken
Voor één kind zijn de kosten van deze medicijnen ¤ 0,15 per dag.
2p Laat hieronder met een berekening zien dat voor één ziek kind de kosten van de
medicijnen afgerond ¤ 55, per jaar zijn.
quote:
"Frans: waarom moest hij vorig jaar afzeggen?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel flauw maar wel leuk:
http://www.burorenkema.nl/2007/05/jong_geleerd_lauw_gedaan.php
Shh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die onvoldoende voor wiskunde staan op het VMBO
NL is steeds minder slim, en er is een kick ass film over waarvan ik de titel helaas niet weet. Een 'komische' SF film/docu. met wetenschappelijke onderbouwing en voorbeelden, met als bottomline, de mensheid de-volueert in kennis en slim zijn opzicht. Ook de gemiddelde hersen massa en ganglia nemen nu al(!) af globaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
En dan zijn er briljante wiskundigen die in China rijst staan te plukken voor een jaarsalaris waar de VMBO'ers met één middagje werken nog niet hun scooter voor uit de schuur halenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
sinds wanneer is het slachten van dieren onmenselijk?We doen het zelfs met mensen die we als beest beschouwen.quote:
's lands wijs 's lands eer. moeten we resjpecjt voor hebben, je weet toch !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan zijn er briljante wiskundigen die in China rijst staan te plukken voor een jaarsalaris waar de VMBO'ers met één middagje werken nog niet hun scooter voor uit de schuur halen
De wijze waarop, je bent de draad al kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sinds wanneer is het slachten van dieren onmenselijk?
Heb je al eens geprobeerd zaken te doen met Chinezen? Dan mogen ze wel briljant zijn, maar ze proberen je in de kont te neuken waar je bij staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan zijn er briljante wiskundigen die in China rijst staan te plukken voor een jaarsalaris waar de VMBO'ers met één middagje werken nog niet hun scooter voor uit de schuur halen
Soms vraag ik mij wel eens af hoe de wereld eruit zou zien als al het talent maximaal tot wasdom zou komen,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
He VS, is dat niets voor je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd zaken te doen met Chinezen? Dan mogen ze wel briljant zijn, maar ze proberen je in de kont te neuken waar je bij staat.
Dan krijg je nog meer van dit soort figuren:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af hoe de wereld eruit zou zien als al het talent maximaal tot wasdom zou komen,
Ik neem aan dat je het laatste niet letterlijk bedoelt, maar ik zou andersom ook geen enkele moeite hebben een chinees te fucken als het mij meer geld oplevert. Dat is juist het mooie van het kapitalisme, als ik hem niet naai, dan doet hij het bij mij wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd zaken te doen met Chinezen? Dan mogen ze wel briljant zijn, maar ze proberen je in de kont te neuken waar je bij staat.
Ja inderdaad, die willen niks investeren en alles via de achterdeur bekomen als het ff kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ook. In een melancholieke bui, vanuit m'n luie stoel met een goede borrel in de handquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af hoe de wereld eruit zou zien als al het talent maximaal tot wasdom zou komen,
De wijze waarop maakt niet uit in deze. De dierenbeweging, die tegenwoordig spreekt over de bio-industrie en met gaskampen aankomt, waren begin jaren 90 anders behoorlijk in hun nopjes toen de regering het onverdoofd vergassen van dieren toestond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De wijze waarop, je bent de draad al kwijt.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. In een melancholieke bui, vanuit m'n luie stoel met een goede borrel in de hand
Alsof het mij iets interesseert waar zij in investeren en hoe ze het willen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die willen niks investeren en alles via de achterdeur bekomen als het ff kan.
Niks kosten gaan voor de baten uit , dubbeltje op eerste rij, samples voor de prijs van een retail item enz. 'Slim'? nee de fabriek van de wereld kan niet in 1 dag kapitalisme nabootsen. Maar ze zullen er wel beter in worden...
Nee, maar het is echt zo een tyfusbende daar, je moet dondersgoed weten met wie je zaken doet. Van de 50 bedrijven produceren er 49 troep, en die overblijft moet je goed kennen anders verneuken ze je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het laatste niet letterlijk bedoelt, maar ik zou andersom ook geen enkele moeite hebben een chinees te fucken als het mij meer geld oplevert. Dat is juist het mooie van het kapitalisme, als ik hem niet naai, dan doet hij het bij mij wel.
Ik pas.quote:
En nu anno 2011, ben jij voor- of tegen verdoofd slachten van zoogdieren en andere dieren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De wijze waarop maakt niet uit in deze, de dierenbeweging, die tegenwoordig spreekt over de bio-industrie en met gaskampen aankomt, waren begin jaren 90 anders behoorlijk in hun nopjes toen de regering het onverdoofd vergassen van dieren toestond.
Dat klopt. Je moet ook niet denken dat proefbatches gelijk zijn aan de uiteindelijk geleverde diensten. Nederlandse ondernemers zijn daar nogal goed in, die denken dat elk productiebedrijf de hollandse kwaliteit aanbiedt, maar dan veel goedkoper. Natuurlijk is dat nooit zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar het is echt zo een tyfusbende daar, je moet dondersgoed weten met wie je zaken doet. Van de 50 bedrijven produceren er 49 troep, en die overblijft moet je goed kennen anders verneuken ze je.
Leuk als jij je producten voor een lage prijs krijgt, maar als de kwaliteit zo erbarmelijk slecht is dat jij het alleen kan afschrijven dan ben je er ook niet blij mee. En geld terughalen is in dat geval niet mogelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof het mij iets interesseert waar zij in investeren en hoe ze het willen doen.
Ik handel met ze voor hun diensten, als die goed zijn dan mogen ze wat mij betreft de hele fiscus oplichten en alles laten verpauperen in hun fabrieken, zolang ik m'n producten maar voor een lage prijs krijg.
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk als jij je producten voor een lage prijs krijgt, maar als de kwaliteit zo erbarmelijk slecht is dat jij het alleen kan afschrijven dan ben je er ook niet blij mee. En geld terughalen is in dat geval niet mogelijk.
Het maakt mij geen bal uit, bij verdoofd geslacht vlees heb ik mssn een beter gevoel, maar bij onverdooft geslacht heb ik geen extra chemicalien in mn vlees.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nu anno 2011, ben jij voor- of tegen verdoofd slachten van zoogdieren en andere dieren?
Het is heel wel mogelijk de volgende (economische-)wereld-baas, china cs. Niet voor niets zijn er in de usa heel veel ondernemers en kinderen op chinse les inmiddels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |