Excuses. Ik vraag jongere neefjes en nichtjes per ongeluk ook wel eens hoe hun tentamens zijn gegaan. Loop blijkbaar al te lang rond in het hoger onderwijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht even, de woorden 'vmbo' en 'essay' in één zin. Wat heb ik gemist?
Hoop dat er nog wat moois te doen is dan voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef betyar het volgende:
Zo ik ga dadelijk maar eens naar kantoor, kijken wat ze me te bieden hebben de komende twee dagen.![]()
![]()
Was een leuk karweitje voor me zei de beste man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoop dat er nog wat moois te doen is dan voor je.
Aan de KUT?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Studeert er hier ook iemand aan de Universiteit van Tilburg?
Ik gok van niet.
Ik heb ook op het VMBO gezeten en stond een 9,3 gemiddeld, nee, niets voor gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.
Werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie zullen het vanaf nu weer zonder mij moeten doen, tijd voor iets anders.
Neefje: "Tentamens?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses. Ik vraag jongere neefjes en nichtjes per ongeluk ook wel eens hoe hun tentamens zijn gegaan. Loop blijkbaar al te lang rond in het hoger onderwijs.
Veel plezier in de voortuin met je kratje Schultenbrau. Kijk je wel uit, gisteren kreeg je er hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie zullen het vanaf nu weer zonder mij moeten doen, tijd voor iets anders.
Wat doet een Pruissische kroonprins op het VMBO?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook op het VMBO gezeten en stond een 9,3 gemiddeld, nee, niets voor gedaan.
Ik zie m'n fout vaak wel op tijd in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neefje: "Tentamens?"
GSbrdr: "Ehm uh, hoe heet dat andere woord ook alweer.."
Neefje: "Proefwerken?"
Die zijn dus niet van mij hequote:
Die zitten in het ronde archief gok ik zo.quote:
quote:
Nee die van jou zit natuurlijk 5 niveau's hoger qua inhoud, je zit vast totaal op de verkeerde plek.quote:
Dat is inderdaad een pareltjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond dit:
"De nadelen zijn bijvoorbeeld dat er op de “zwarte scholen” een grote achterstand is van de Nederlandse taal. Dit komt onder anderen doordat de kinderen onderling hen eigen taal spreken. "
Mijn Pruissische koppigheid resulteerde tot het in stukken scheuren van mijn CITO-toets. Na een tijdje op het VMBO rondgewandelt te hebben toch maar besloten om het examenjaar over te slaan en meteen naar de HAVO te gaan. Via het VWO (qua niveau niet zo heel veel verschil met het VMBO, mits je over de juiste intellectuele capaciteiten beschikt) op het uni terecht gekomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat doet een Pruissische kroonprins op het VMBO?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die van jou zit natuurlijk 5 niveau's hoger qua inhoud, je zit vast totaal op de verkeerde plek.
Whehe, nog zo een in die categorie:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond dit:
"De nadelen zijn bijvoorbeeld dat er op de “zwarte scholen” een grote achterstand is van de Nederlandse taal. Dit komt onder anderen doordat de kinderen onderling hen eigen taal spreken. "
Vooral als je een 6 gemiddeld op het VMBO staat met hard blokken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn Pruissische koppigheid resulteerde op het in stukken scheuren van mijn CITO-toets. Na dat een tijdje rondgewandelt te hebben toch maar besloten om het examenjaar over te slaan en meteen naar de HAVO te gaan. Via de het VWO (qua niveau niet zo heel veel verschil met het VMBO, mits je over de juiste intellectuele capaciteiten beschikt) op het uni terecht gekomen.
Echter maak ik mij nu zorgen dat sommigen denken dat kunstje ook te kunnen flikken, echter moet je daar wel wat aan capaciteiten voor meebrengen.
"Ook bij allochtonen ouders groeit langzamer maar hand verzet tegen onvrijwillige etnische segregatie in met namen het basis onderwijs."quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whehe, nog zo een in die categorie:
"Op zwarte scholen komt natuurlijk geen discriminatie voor, en dat is erg belangrijk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |