Neuh. Wel rondgekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Studeert er hier ook iemand aan de Universiteit van Tilburg?
Ik gok van niet.
Is dat tegenwoordig ook al een universiteit?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik gok van niet.
Is een 8 moeilijk te halen op een essay?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist, en same voor mijn spreekbeurt. En geloof me, mijn schrijfsel is stukken beter bij een werkstuk e.d.
Goede vraag, ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je spelde dat woord ook zo op je titelblad?
Ja, de vroegere KUT.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een universiteit?
* Cerbie opent wikipediaquote:
ik zou googlen op "kut". Dan krijg je vast wat je zoekt.quote:
Jazeker. Al zal ik er waarschijnlijk in m'n uppie hier studeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al een universiteit?
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is een 8 moeilijk te halen op een essay?
Lang over nagedacht??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.
Met dat woord ben ik mij dus weer niet bekendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Viel me nog mee eigenlijk.quote:
Wacht even, de woorden 'vmbo' en 'essay' in één zin. Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses. Ik vraag jongere neefjes en nichtjes per ongeluk ook wel eens hoe hun tentamens zijn gegaan. Loop blijkbaar al te lang rond in het hoger onderwijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht even, de woorden 'vmbo' en 'essay' in één zin. Wat heb ik gemist?
Hoop dat er nog wat moois te doen is dan voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef betyar het volgende:
Zo ik ga dadelijk maar eens naar kantoor, kijken wat ze me te bieden hebben de komende twee dagen.![]()
![]()
Was een leuk karweitje voor me zei de beste man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoop dat er nog wat moois te doen is dan voor je.
Aan de KUT?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik gok van niet.
Ik heb ook op het VMBO gezeten en stond een 9,3 gemiddeld, nee, niets voor gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk moet dat een belachelijk moeilijke opgave zijn.
Werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie zullen het vanaf nu weer zonder mij moeten doen, tijd voor iets anders.
Neefje: "Tentamens?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses. Ik vraag jongere neefjes en nichtjes per ongeluk ook wel eens hoe hun tentamens zijn gegaan. Loop blijkbaar al te lang rond in het hoger onderwijs.
Veel plezier in de voortuin met je kratje Schultenbrau. Kijk je wel uit, gisteren kreeg je er hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie zullen het vanaf nu weer zonder mij moeten doen, tijd voor iets anders.
Wat doet een Pruissische kroonprins op het VMBO?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook op het VMBO gezeten en stond een 9,3 gemiddeld, nee, niets voor gedaan.
Ik zie m'n fout vaak wel op tijd in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neefje: "Tentamens?"
GSbrdr: "Ehm uh, hoe heet dat andere woord ook alweer.."
Neefje: "Proefwerken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |