PHP hoort eigenlijk op de TU in Delft thuis, meewerken aan Nuna 38.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die van jou zit natuurlijk 5 niveau's hoger qua inhoud, je zit vast totaal op de verkeerde plek.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ook bij allochtonen ouders groeit langzamer maar hand verzet tegen onvrijwillige etnische segregatie in met namen het basis onderwijs."
Nee, dat is te duurzaam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP hoort eigenlijk op de TU in Delft thuis, meewerken aan Nuna 38.
Dat ding moet vaak gepoetst worden hoorde ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef betyar het volgende:
[..]
PHP hoort eigenlijk op de TU in Delft thuis, meewerken aan Nuna 38.
Wooohahahahahaquote:Wat doet de overheid om de integratie te bevorderen.
In Nederland krijgen veel mensen de kans zich tussen Nederlanders te mengen.
De juffen wilden nooit mijn Pruisische autoriteit respecteren, dan krijg je dat soort voorbeelden van Pruisische ongehoorzaamheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral als je een 6 gemiddeld op het VMBO staat met hard blokken.
De cito verscheuren is mij nooit overkomen. Mag dan best recalcitrant zijn en docenten de les lezen, op twaalfjarige leeftijd was ik nog een keurige voorbeeldleerling.
Die staan er helaas niet bij, maar gok zo rond de 8.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn de cijfers eigenlijk voor die dingen?
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
PvdA is ook weer lekker bezig, in hun verkiezings programma wilden ze meer bezuinigen op defensie dan nu gebeurt onder cda/vvd en de dame in amsterdam die tegen onverdoofd slachten is was biedt NU AL excuses aan op at5 aan collegae...
Uiteraard zal de pvda vOOR het doorgaan van onverdoofd slachten zijn, dieren...? ondergeschikt aan pvda pluche !!
Het onverdoofd slachten van dieren is toch de natuurlijke manier om te slachten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
PvdA is ook weer lekker bezig, in hun verkiezings programma wilden ze meer bezuinigen op defensie dan nu gebeurt onder cda/vvd en de dame in amsterdam die tegen onverdoofd slachten is was biedt NU AL excuses aan op at5 aan collegae...
Uiteraard zal de pvda vOOR het doorgaan van onverdoofd slachten zijn, dieren...? ondergeschikt aan pvda pluche !!
Sorry sorry ik hou al op.quote:
Net als een operatie zonder narcose als ze je blinde darm weghalen? zijn we mensen of beesten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het onverdoofd slachten van dieren is toch de natuurlijke manier om te slachten?
Ligt aan je VMBO denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De juffen wilden nooit mijn Pruisische autoriteit respecteren, dan krijg je dat soort voorbeelden van Pruisische ongehoorzaamheid.
Maar het VMBO was een interessante tijd, altijd leuk om die mensen weer eens te zien / spreken (niet te geloven hoeveel er via het MBO naar het HBO zijn gegaan......), het is soms ook juist om goede contacten met andere sociale kasten te onderhouden.
Heel flauw maar wel leuk:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan je VMBO denk ik
Vind die eindexamens wel leuk om in te kijken
Net zoals dat het onverdoofd slachten door dierenvrienden indertijd als overwinning beschouwd werd in begin jaren 90, nu opeens door die zelfde dierenvrienden vergeleken word met gaskampen uit de tweede wereldoorlog,afgezien dat de zooi dat die dieren in hun lijf krijgen lange termijn effecten op de volksgezondheid zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Net als een narcose als ze je blinde darm weghalen? zijn we mensen of beesten?
En dan zijn er mensen die onvoldoende voor wiskunde staan op het VMBOquote:
Niets onmenselijks is je vreemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Net zoals dat het onverdoofd slachten door dierenvrienden indertijd als overwinning beschouwd werd in begin jaren 90, nu opeens door die zelfde dierenvrienden vergeleken word met gaskampen uit de tweede wereldoorlog,afgezien dat de zooi dat die dieren in hun lijf krijgen lange termijn effecten zouden kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt aan je VMBO denk ik
Vind die eindexamens wel leuk om in te kijken
Voor één kind zijn de kosten van deze medicijnen ¤ 0,15 per dag.
2p Laat hieronder met een berekening zien dat voor één ziek kind de kosten van de
medicijnen afgerond ¤ 55, per jaar zijn.
quote:
"Frans: waarom moest hij vorig jaar afzeggen?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel flauw maar wel leuk:
http://www.burorenkema.nl/2007/05/jong_geleerd_lauw_gedaan.php
Shh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die onvoldoende voor wiskunde staan op het VMBO
NL is steeds minder slim, en er is een kick ass film over waarvan ik de titel helaas niet weet. Een 'komische' SF film/docu. met wetenschappelijke onderbouwing en voorbeelden, met als bottomline, de mensheid de-volueert in kennis en slim zijn opzicht. Ook de gemiddelde hersen massa en ganglia nemen nu al(!) af globaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
En dan zijn er mensen die onvoldoende voor wiskunde staan op het VMBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |