SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bestaan niet? Ik ken ze en die huilen makkelijker en meer dan wat ik ter rechterzijde zoal ken.quote:
Het gaat om hier, het gebeurt hier, het is een fok iets, het is een klacht, in klaagbaak op fok, ergo doe als de romeinen, maar niet in rome, ik doe het op fok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef cherishable het volgende:
Ja, dan moet je niet gaan Fokken en op andere (niet genoemde) fora je heil zoeken.
Ja dat kan, als het onderwerp mij op die wijze 'raakt' althansquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Kun je wat enthousiaster en met meer gevoel spreken, ik haakte namelijk af bij 00:15.
Wat is de simpelste oplossing voor je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef Snackie017 het volgende:
TS hou je kkbek is met je kutfilmpjes je laat me huilen
Het zal nooit meer hetzelfde zijn als na deze heugelijke dag van inzicht rond dat icon van een icoontje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |