Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen voor mannen die tussen hun 18e en 25e anders niet in de buurt van een vrouw komen én niets beters te doen hebben in de bloei van hun leven is de dienstplicht een aantrekkelijk alternatief.
Necrofilie is dan toch niet zo mijn ding, toch bedankt voor het meedenken, vind ik lief van je.quote:
Tut-tut, wat een grootspraak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
quote:
Van een paar plaatjes van vrouwen in kleding al, goddomme nog aan toe.quote:
Zoveel echte Pruisische vrouwen van de oude stempel zullen er niet meer zijn helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Necrofilie is dan toch niet zo mijn ding, toch bedankt voor het meedenken, vind ik lief van je.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
Zo dit topic is zo te zien ook weer volgeblaft
Noors meisje heb ik ook eens gehad, Deense vrouw ook (die pakweg 10 jaar ouder was dan ik, maar wat maakt het uit).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, ik twijfel nog tussen m'n favorieten.
Alsof je oma dat niet gewoon begrijpt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
Volgens mij wil jij best aan Necrofilie doen als Je onder Stalin ligtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zoveel echte Pruisische vrouwen van de oude stempel zullen er niet meer zijn helaas.
Volgens mij wordt er wel meer volgeblaft dan alleen dit topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Tem het volgende:
Zo dit topic is zo te zien ook weer volgeblaft
Ze zijn "elusive" inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noors meisje heb ik ook eens gehad, Deense vrouw ook (die pakweg 10 jaar ouder was dan ik, maar wat maakt het uit).
Zweeds mis ik nog.
php zijn broekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel meer volgeblaft dan alleen dit topic.
Die grapjes beginnen wel een beetje uitgekauwd te worden hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij best aan Necrofilie doen als Je onder Stalin ligt
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
In Israel hebben ze tenminste nog mokkeldienstplicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls with guns
Da's waarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die grapjes beginnen wel een beetje uitgekauwd te worden hoor.
En denken niet dat een stel tieten ze alle privileges gunt die het uitgaansleven in Nederland de Nederlandse vrouwen biedt.quote:
Is dat niet gewoon een bijwerking van die Ritalin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Zou me niet verbazen als het een legerbroek is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet letterlijk zeggen, maar daar komt het wel op neer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een bijwerking van die Ritalin?
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En denken niet dat een stel tieten ze alle privileges gunt die het uitgaansleven in Nederland de Nederlandse vrouwen biedt.
Bedoel je zo eentje als Tristan van der Vlis had?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het een legerbroek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |