Van mij hoeft 't niet per se zo, maar bijna alle foto's op google zijn van dat soort knullen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef dotCommunism het volgende:
alle groenlinks meisjes die ik ken zijn net zo haarloos als de knullekes waar Voorschrift op valt.
ik zie er maar 1quote:
Tot en met de neus dacht ik dat het een man wasquote:
Ik ben een zeer moderne priesterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je googled wat af priester van me, muchas gracias.
Hallelujah, naastenliefde ftw.quote:
quote:
Bestialityquote:
Als priester ben ik bovenal mens die denkt om zijn medemens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gaat dit niet letterlijk je boekje te buiten?
Dat maakt de dienstplicht weer enigszins aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
In Israel hebben ze tenminste nog mokkeldienstplicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls with guns
Maar jij wilde toch niet in dienst?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt de dienstplicht weer enigszins aantrekkelijk.
Ja, dit is behoorlijk geil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
In Israel hebben ze tenminste nog mokkeldienstplicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls with guns
Uhu, ik twijfel nog tussen m'n favorieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zweeds ooit. Noren zijn ook prima in te fjörden ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat überhaupt wel eens een wijf?
Alleen voor mannen die tussen hun 18e en 25e anders niet in de buurt van een vrouw komen én niets beters te doen hebben in de bloei van hun leven is de dienstplicht een aantrekkelijk alternatief.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt de dienstplicht weer enigszins aantrekkelijk.
Nee hoor vader, de plaatjes vallen zonder bijbedoelingen in goede smaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Zolang je het maar niet in de context van diversiteit plaatst
Ik ben weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |