Fijn dat je dat even voor me bepaalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.
Waarom zoek je graag bondgenoten op Fok, beste phpquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.
Ik heb m'n tanden er al diep in zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand dat keffertje van m'n been af trekken?
Ow zo, organiseren en houden op. Je hebt gelijk vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps.
Zo is mij het altijd geleerd. De gedachte is dat je een bijeenkomst niet op de dag zelf organiseert, dat gebeurt voor die tijd
Ik hou niet van asiel left-overs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje last van het puppysyndroom, hij houdt gewoon van je
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand dat keffertje van m'n been af trekken?
Die bestaan alleen in het vocabulaire van de PVV.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen?
Ik? Nee hoor, ik lig voortdurend met iedereen in de clinch, dus er is niet echt sprake van bondgenootschap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zoek je graag bondgenoten op Fok, beste php?
Ja, zeer interessant. Effe kijken of ik zaterdag tijd vrij kan makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo, organiseren en houden op. Je hebt gelijk vrees ik.
Maar is het wat?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.
[ afbeelding ]
Ik ben zover ik weet geen homoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.
[ afbeelding ]
Aha. Maar als iedereen tegen jouw standpunten is, vind je het ook niet prettigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik lig voortdurend met iedereen in de clinch, dus er is niet echt sprake van bondgenootschap.
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.quote:
M'n ex was moslim, vind de suggestie zelfs ietwat smakeloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.
Is hij zo knap?quote:
Tijd voor een ritalin voor mijquote:
Dan gaf je me een biertje, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd voor een ritalin voor mijMaar als jij voor mij stond..
Is dat een bedreiging?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ritalin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik zit ook niet altijd te wachten op dat gebashquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Maar als iedereen tegen jouw standpunten is, vind je het ook niet prettig
Dus soms bijval van erik, VS of mijzelf komt niet ongelegen, is het niet?
Uiteraardquote:
quote:
Of dynamiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
Ik vind 'toch' tegenwoordig echt een Balkenendewoord
Lmfao!quote:
Als het afghaan, maroc en libanon zijn, kan ik best wel met die stromen leven eilk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bestaan alleen in het vocabulaire van de PVV.
Ken jij het verhaaltje van de mug en de olifant?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n ex was moslim, vind de suggestie zelfs ietwat smakeloos.
Mooi, ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint hij al een beetje te steigeren?
VS zou zich daar helemaal kunnen uitlevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint hij al een beetje te steigeren?
Daar niet, hier wel:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VS zou zich daar helemaal kunnen uitleven
Ik constateer dat er een zekere dreiging vanuit gaat. Wat iemand vervolgens met die wijsheid doet moet hij zelf wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat jij je door iemand bedreigen dat roept elk gevecht uit de weg te gaan?
Alsof die dan tijd voor je heeft. Die moet de godganse dag bezig zijn met voedsel tellen en in de sportschool zitten om dat lichaam te behouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar niet, hier wel:
[ afbeelding ]
Voor deze jodin zou ik best een besnijdenisje overhebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar niet, hier wel:
[ afbeelding ]
Zeg dat tegen m'n collega's die de helft van de tijd tegen tieten aan moeten kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
VS, zet die plaatjes anders effe lekker achter een spoiler. Zit op mn werk
Boeit mij dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alsof die dan tijd voor je heeft. Die moet de godganse dag bezig zijn met voedsel tellen en in de sportschool zitten om dat lichaam te behouden.
Ja, maar dat is niet zo'n ramp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat tegen m'n collega's die de helft van de tijd tegen tieten aan moeten kijken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor deze jodin zou ik best een besnijdenisje overhebben.
[ afbeelding ]
Toen begon de graai ellende ook pas goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:
De voorlopers van de huidige kanken komen uit Italie, via Christelijke families als de Medici.
Knappe vrouw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor deze jodin zou ik best een besnijdenisje overhebben.
[ afbeelding ]
Bar Refaeli.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou me er best een dagje mee kunnen vermaken
Mogen die wel homo zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
Joodse (Israelische) mannen, ook goed.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:
Nee, ze worden meteen doodgestenigd.quote:
Denk dat het vooral gaat om de bankrekening van de rechtse.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bar Refaeli.
Moet je wel wat meer op de rechter man lijken, wil je kans maken.
[ afbeelding ]
Check de naam in de link.quote:
Hoeft niet, ik verbouw z'n kop gewoon zodat ik weer knapper lijk. Alhoewel, ik vind het een gruwelijk kop.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bar Refaeli.
Moet je wel wat meer op de rechter man lijken, wil je kans maken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat, indien PHP de jackpot wint, hij nog steeds moeite zou hebben Bar te strikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denk dat het vooral gaat om de bankrekening van de rechtse.
Nee niet echt, nu ik 't zo bekijk.quote:
Nee, zelfs als ik miljonair zou zijn dan zou ik zo iemand hoogst persoonlijk zelf ruimen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat, indien PHP de jackpot wint, hij nog steeds moeite zou hebben Bar te strikken.
Mwah, ik vind leonardo wel een redelijk stijlvolle kop hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik verbouw z'n kop gewoon zodat ik weer knapper lijk. Alhoewel, ik vind het een gruwelijk kop.
Jij ruimt jodinnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zelfs als ik miljonair zou zijn dan zou ik zo iemand hoogst persoonlijk zelf ruimen.
Nee gekkie, die vriendquote:
Israëlische vrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
Joodse (Israelische) mannen, ook goed.
[ afbeelding ]
Beter kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet echt, nu ik 't zo bekijk.
Yep, ik heb het gedaan met een tankcommandantequote:
Wat is dat voor afgunst.quote:
Sorry, maar ze ziet er zo lief uit, onbetaalbaarquote:
Zeg zeg, jij ook al?quote:
Misschien lijkt hij zelf op Leo, je weet het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |