Fijn dat je dat even voor me bepaalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.
Waarom zoek je graag bondgenoten op Fok, beste phpquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen? Ja, diep in je hart zover je die al hebt ben je ook tegen.
Ik heb m'n tanden er al diep in zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand dat keffertje van m'n been af trekken?
Ow zo, organiseren en houden op. Je hebt gelijk vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps.
Zo is mij het altijd geleerd. De gedachte is dat je een bijeenkomst niet op de dag zelf organiseert, dat gebeurt voor die tijd
Ik hou niet van asiel left-overs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje last van het puppysyndroom, hij houdt gewoon van je
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand dat keffertje van m'n been af trekken?
Die bestaan alleen in het vocabulaire van de PVV.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ongebreidelde stromen uit Islamitische landen?
Ik? Nee hoor, ik lig voortdurend met iedereen in de clinch, dus er is niet echt sprake van bondgenootschap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zoek je graag bondgenoten op Fok, beste php?
Ja, zeer interessant. Effe kijken of ik zaterdag tijd vrij kan makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo, organiseren en houden op. Je hebt gelijk vrees ik.
Maar is het wat?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.
[ afbeelding ]
Ik ben zover ik weet geen homoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Jullie zijn een goed stel.
[ afbeelding ]
Aha. Maar als iedereen tegen jouw standpunten is, vind je het ook niet prettigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik lig voortdurend met iedereen in de clinch, dus er is niet echt sprake van bondgenootschap.
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.quote:
M'n ex was moslim, vind de suggestie zelfs ietwat smakeloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS was, voor zover hij wist, geen xenofobe moslimhater.
Is hij zo knap?quote:
Tijd voor een ritalin voor mijquote:
Dan gaf je me een biertje, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd voor een ritalin voor mijMaar als jij voor mij stond..
Is dat een bedreiging?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je ritalin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik zit ook niet altijd te wachten op dat gebashquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Maar als iedereen tegen jouw standpunten is, vind je het ook niet prettig
Dus soms bijval van erik, VS of mijzelf komt niet ongelegen, is het niet?
Uiteraardquote:
quote:
Of dynamiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
Ik vind 'toch' tegenwoordig echt een Balkenendewoord
Lmfao!quote:
Als het afghaan, maroc en libanon zijn, kan ik best wel met die stromen leven eilk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bestaan alleen in het vocabulaire van de PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |