Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het maakt mij geen bal uit, bij verdoofd geslacht vlees heb ik mssn een beter gevoel, maar bij onverdooft geslacht heb ik geen extra chemicalien in mn vlees.
Kan je dat ook eventjes doorgeven aan de tijgers in Afrika, dat die hun prooien ook eerst verdoven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.
Wij maken die keuze voor dieren, dus zou 99% van de dieren verdoofd geslacht dienen te worden.
Onverdoofd slachten is zo stenen tijdperk.
Het verschil is dat er bij mensen kans op overleven is en dat deze niet gebruikt worden om 's avonds op je bord te zetten, bij dieren en zeker bij dieren die voor de consumptie gefokt worden, dat al het geval is vanaf het moment dat ze geboren worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als mensen de keuze hebben, nemen ze in 99% van de gevallen een narcose vorm.
Wij maken die keuze voor dieren, dus zou 99% van de dieren verdoofd geslacht dienen te worden.
Onverdoofd slachten is zo stenen tijdperk.
Die hebben niet de beschikking over onze middelen, anders zouden die ook wel minder achter hun vreten aan rennenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
Kan je dat ook eventjes doorgeven aan de tijgers in Afrika, dat die hun prooien ook eerst verdoven?
Dank voor de moeite!
Dan is het een mooie foto.quote:
Volgens mij wel.quote:
Soldaten hebben ook een kut leven aan het front, toch gaan ze liever, indien heel erg gewond, met morfine heen dan zonder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het verschil is dat er bij mensen kans op overleven is en dat deze niet gebruikt worden om 's avonds op je bord te zetten, bij dieren en zeker bij dieren die voor de consumptie gefokt worden, dat al het geval is vanaf het moment dat ze geboren worden.
Als er morgen een geit op de dam staat die vind dat alle schapen de verkeerde ideologie aanhangen zou je er ook niet meteen op stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die hebben niet de beschikking over onze middelen, anders zouden die ook wel minder achter hun vreten aan rennen![]()
Het gaat om onze keuze met onze gegijzelde dieren, niet 'hullie doen het ook'. Met mensen gaan we zo om, dus ook met dieren.
Dat is niet reëel, onverdoofd-slachten-'huizen' zijn dat wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er morgen een geit op de dam staat die vind dat alle schapen de verkeerde ideologie aanhangen zou je er ook niet meteen op stemmen.
In de film hadden ze andere voertuigen op de brug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef fokthesystem het volgende:
Die foto is uit de film bridge to far, de man (acteur) met de paraplu ken ik ook ,maar naam is me ontschoten.
Maar in het echt hadden de Engelsen toch geen tijd om foto's te schieten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de film hadden ze andere voertuigen op de brug.
onverdoofd slachten is alleen reeel als je het in de volle breedte wilt verbieden, niet omdat moslims het ook doen, daarbij zou het eten van wild(dat wel op een authentieke manier gedood word) dan ook uit den boze zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet reëel, onverdoofd-slachten-'huizen' zijn dat wel.
Inderdaad !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij zou het eten van wild(dat wel op een authentieke manier gedood word) dan ook uit den boze zijn.
Carlyle, the British officer with the umbrella, who died during the battle, is based on Maj. 'Digby Tatham-Warter', who survived the battle.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
Zal wel uit de film zijn. Desalniettemin een mooie foto.
Guns of navarone e.d. last day, zijn allemaal wel toppie, net als saving private ryan, of de serie band of brothers.quote:
In dat geval kan je WWII ook bagatelliseren, aangezien Adolf de joden niet meteen door het hoofd schoot.quote:
Vergassen was dan nog best beschaafd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat geval kan je WWII ook bagatelliseren, aangezien Adolf de joden niet meteen door het hoofd schoot.
Ik kan je bevestigen dat de foto uit de film komt, de foto is namelijk bij Deventer opgenomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
Zal wel uit de film zijn. Desalniettemin een mooie foto.
je vergeet de proeven van mengele en degenen die nooit op transport kwamen wegens ehhh vroegtijdig overlijden door moffen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat geval kan je WWII ook bagatelliseren, aangezien Adolf de joden niet meteen door het hoofd schoot.
De 'patienten' van Mengele zijn wel op transport gezet. Zijn 'praktijk' bevond zich namelijk in Auschwitz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je vergeet de proeven van mengele en degenen die nooit op transport kwamen wegens ehhh vroegtijdig overlijden door moffen.
Een varken dat niet goed genoeg is voor de productie komt anders ook niet bij de slager te liggen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je vergeet de proeven van mengele en degenen die nooit op transport kwamen wegens ehhh vroegtijdig overlijden door moffen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond Auschwitz van Uwe Boll ook uiterst vermakelijk. Lekker veel joodsleed.
Maar dus veelal niet overleden door vergassing he koos?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De 'patienten' van Mengele zijn wel op transport gezet. Zijn 'praktijk' bevond zich namelijk in Auschwitz.
Mengele beleefde er meer plezier aan om zijn 'patienten' onverdoofd te ontleden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dus veelal niet overleden door vergassing he koos?
De pvda zou er niet mee zitten, immers de mens is ook een dier, of erger zoals mengele e.d. bewijzen, een beest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Mengele beleefde er meer plezier aan om zijn 'patienten' onverdoofd te ontleden.
Is dat zo?quote:
Het neigt heel sterk naar antisemitisme. Denk niet dat je het zo bedoelt maar ik zou mijn mod-rechten maar gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Heb de film eigenlijk niet eens gezien. Volgens mij zal hij hier nooit uberhaupt het daglicht zien.
Wat ben je toch een vreemd mannetje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De pvda zou er niet mee zitten, immers de mens is ook een dier, of erger zoals mengele e.d. bewijzen, een beest.
Zo, voor het fok mis-modden dossier :quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Geen grijze muis inderdaad.quote:
U heeft een achtergrond bij de Stasi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo, voor het fok mis-modden dossier :
[ afbeelding ]
Dit vind ik één van zijn normaler postsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreemd mannetje.
Eerder bij de Joden-beul jagers dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft een achtergrond bij de Stasi?
Duh, het is een Uwe Boll film.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
Klote film, eerst een docu, dan een stukkie film, dan weer docu. NARE film ook.
Wel 'goed' ook ergens, maar als geheel geen aanrader.
A...n...se.mi..tquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben vel over beenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)viel_voor_cohen.html\
Ik geef vel nog geen oordeel, maar het is zeker wel interessant
Aldus verburg, een cda-er EN lesbienne die de Bijbel vast beter kent dan ik.... betrouwbaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)viel_voor_cohen.html\
Ik geef vel nog geen oordeel, maar het is zeker wel interessant
Oh het was niet je eigen fout, hoe typisch weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
Godverdomme stomme blonde rechtenhoer, waarom moet je mij ook uitgerekend bellen als mijn mobiel achter mijn bak met koffie ligt. Gevolg: koffie over mobiel en buro heen, alles kleddernat en alsnog geen date.
Wat?quote:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
Godverdomme stomme blonde rechtenhoer, waarom moet je mij ook uitgerekend bellen als mijn mobiel achter mijn bak met koffie ligt. Gevolg: koffie over mobiel en buro heen, alles kleddernat en alsnog geen date.
U is ook christen homo?quote:
Ik christen?quote:
Nou ja, met je USA voorliefde, daar is het nogal vol met bible belt 'mannen'.quote:
Vooroordeel, en ja ik waardeer het christendom maar ben zeker geen aanhanger.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nou ja, met je USA voorliefde, daar is het nogal vol met bible belt 'mannen'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooroordeel, en ja ik waardeer het christendom.
Van Sinterklaas / Kerstman weet iedereen na verloop van tijd dat het niet echt is, het christendom weet echter veel mensen hun levenlang te laten geloven in iets wat niet echt is.quote:
Ik vind de fundamenten van onze samenleving wel toe te rekenen aan het christendom, in huidige context zijn we uiteraard (gelukkig) afgezwakt naar een kaderreligie, maar ik moet wel zeggen dat de tien geboden en het calvinisme ons geen windeieren gelegd hebben.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind de fundamenten van onze samenleving wel toe te rekenen aan het christendom, in huidige context zijn we uiteraard (gelukkig) afgezwakt naar een kaderreligie, maar ik moet wel zeggen dat de tien geboden en het calvinisme ons geen windeieren gelegd hebben.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Nu komt natuurlijk pro-life, kruistochten en misbruik van de kerk weer aan bod, maar nee dat kan ik ook niet waarderen nee. Hoewel, de kruistochten dan weer wel, maar dat is een ander verhaal.
Ik vind dat de landen met een christelijke achtergrond toch beter presteren dan de rest, en over het algemeen ook beschaafder zijn.quote:
De kruistochten waren inderdaad het toppunt van beschaving. Zo beschaafd dat we ook maar de hoofdstad van het Oostelijke christendom gelijk maar plunderden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dat de landen met een christelijke achtergrond toch beter presteren dan de rest, en over het algemeen ook beschaafder zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef fokthesystem het volgende:
Speciaal voor koos : Jank icoontjes gebruik, te veel, niet correct ($&@)&*(^@*&$^@^#$
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef fokthesystem het volgende:
Speciaal voor koos : Jank icoontjes gebruik, te veel, niet correct ($&@)&*(^@*&$^@^#$
Ja ik kan ook overal wel de minpunten aan gaan zitten kaarten, pessimist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De kruistochten waren inderdaad het toppunt van beschaving. Zo beschaafd dat we ook maar de hoofdstad van het Oostelijke christendom gelijk maar plunderden.
Ook zeer beschaafd dat direct alle inwoners van Jeruzalem werden afgeslacht en dat kinderen en bejaarden op het spit werden gebraden en opgegeten. Toch wel een hoogtepuntje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De kruistochten waren inderdaad het toppunt van beschaving. Zo beschaafd dat we ook maar de hoofdstad van het Oostelijke christendom gelijk maar plunderden.
is china niet wat voor je? Bedrijven de baas, werknemers geen rechten maar wel vrijheid van religie echte scheding tussn kerken en staat , weinig loon, collectieve inkoop dus goedkoper, afzetten van klanten mag, beleggen is er nog leuk want groei enz etc... ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dat de landen met een christelijke achtergrond toch beter presteren dan de rest, en over het algemeen ook beschaafder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |