Ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb veel bezwaren tegen het Christelijke geloof.
En andere verwijten dat ze zwart wit denken. Iets met potje en keteltje.quote:
Je bedoelt dat je toen nog geen priester wilde worden?quote:
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heb je toch de hele tijd te zeuren of religie?
Doe het maar weer af als het puberbreinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
16 jaar., leuk dat overal tegenaan schoppenEen leeftijd waarin zoveel gebeurt...... Vooral ook in de hersenen. Het hoort erbij. Vanavond bij Max: Puberbrein.
![]()
Wat ben ik oud geworden.
Dat klopt, dat deed ik voor een paar jaar terug ook nog. Verstand komt met de jaren zeggen ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
16 jaar., leuk dat overal tegenaan schoppenEen leeftijd waarin zoveel gebeurt...... Vooral ook in de hersenen. Het hoort erbij. Vanavond bij Max: Puberbrein.
![]()
Wat ben ik oud geworden.
Jij wilt niet weten wat ik allemaal heb willen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je toen nog geen priester wilde worden?
En bij jou is het nog niet gekomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, dat deed ik voor een paar jaar terug ook nog. Verstand komt met de jaren zeggen ze.
... maar je faalde dus je werd priester?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik allemaal heb willen worden.
Nee, ik bedoel het niet lullig. Echt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe het maar weer af als het puberbrein
'Maar zág, de kijk van de ouderen op onze wereld'
Ik ben zelfs geen priester geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
... maar je faalde dus je werd priester?
Nee, knullebol.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En bij jou is het nog niet gekomen?
Je mag dat best vinden. Maar er kan toch wel serieus op worden ingegaan? Of is dat een taboe geworden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet lullig. Echt niet.
Ik vind je zeer ontwikkeld voor iemand van 16, serieus.zo weinigen, die op jouw leeftijd zo erudiet zijn.....
Maar je bent een jongen van 16 die af en toe lekker kan afgeven. Niks mis mee hoor.
Je werd gedwongen?quote:
Is dat een speling op krullenbol?quote:
Het is inderdaad wat fonetisch opgeschreven.quote:
Je hebt nog wat jaren te gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, dat deed ik voor een paar jaar terug ook nog. Verstand komt met de jaren zeggen ze.
etisch schrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat fonetisch opgeschreven.
En komt het bij jou nog? Ik bedoel, je bent de 40 al ruimschoots voorbij.quote:
Met mijn 25e was ik wel klaar met mijn persoonlijke vorming. Natuurlijk blijf ik steeds bijleren en word ik steeds wijzerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En komt het bij jou nog? Ik bedoel, je bent de 40 al ruimschoots voorbij.
Natuurlijk. Ik neem je ook serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je mag dat best vinden. Maar er kan toch wel serieus op worden ingegaan? Of is dat een taboe geworden?
Zoals je weet slaap ik met de dikke vandale onder mijn kussen, maar jij weet wel een hele andere dimensie aan het woord ''vorming'' te geven. Maar ik ben toch blij voor je dat de maatschappij ook jou een kans heeft gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Met mijn 25e was ik wel klaar met mijn persoonlijke vorming. Natuurlijk blijf ik steeds bijleren en word ik steeds wijzer
Ik heb het prima voor elkaar en heb niets te klagen, dankjewelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals je weet slaap ik met de dikke vandale onder mijn kussen, maar jij weet wel een hele andere dimensie aan het woord ''vorming'' te geven. Maar ik ben toch blij voor je dat de maatschappij ook jou een kans heeft gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |