Ik vrees dat Fok! volk een hell of a job is wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan nog, ik denk niet dat de volwassen meerderheid hier jouw adviezen wel zo serieus neemt.
Talkin' 'bout onderbetaalde sectorenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ook die moet er aan geloven dat hij heel hard moet werken voor heel weinig geld.
Ligt eraan, als het een goede is kan ie dadelijk vragen wat ie wil, is het een " ik loop achter de vakmensen aan" is ie gedoemd tot uitzend en detacheringsbureautjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Talkin' 'bout onderbetaalde sectoren
[x] Nee, u mag hier alleen rechtsafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben Jezus niet.
2 Ik overschatte mijn invloed facultatief.
Mag dat?
[.]ja
[.]nee
Hij gebruikte Jezus als een bijvoeglijk naamwoord, uitdrukking of pejoratiefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben Jezus niet.
Mag dat?
[.]ja
[.]nee
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ook die moet er aan geloven dat hij heel hard moet werken voor heel weinig geld.
Dat zal best, vind alsnog dat sommige sectoren onderbetaald wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een goede is kan ie dadelijk vragen wat ie wil, is het een " ik loop achter de vakmensen aan" is ie gedoemd tot uitzend en detacheringsbureautjes.
Ik geloof dat het geen zin heeft om heel zwaar een geloof in te peperen, of het tegenovergestelde. Een beetje vrijheid mag ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
De knots erover. De jeugd van tegenwoordig.
Ik geloof trouwens wel dat ik kinderen van 16 stevig zou opvoeden.
Optie "anders" ontbrak in deze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[x] Nee, u mag hier alleen rechtsaf
[x] Nee, u houdt u stil en volgt de adviezen van de autoriteiten op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben Jezus niet.
Mag dat?
[.]ja
[.]nee
Een kind van 16 zou ik door een au-pair laten opvoeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
De knots erover. De jeugd van tegenwoordig.
Ik geloof trouwens wel dat ik kinderen van 16 stevig zou opvoeden.
ambiguïteit=disabled.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij gebruikte Jezus als een bijvoeglijk naamwoord, uitdrukking of pejoratief
Okayquote:
Het bevoegd gezag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
[x] Nee, u houdt u stil en volgt de adviezen van de autoriteiten op.
Zegt een priesterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het bevoegd gezag.
En ik heb al zo'n hekel aan autoriteit.
Wat heb je toch de hele tijd te zeuren of religie?quote:
Ik heb veel bezwaren tegen het Christelijke geloof.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heb je toch de hele tijd te zeuren of religie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |