Maar we zijn ook wel een geweldig volkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.
Nederlanders zijn gewoon te arrogant, vuig volk.
Doe mij maar juist wel Nederlandse vrouwen, als je de juiste eruit weet te vissen hebben die tenminste wel stijl en klasse (lees: kak).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.
Nederlanders zijn gewoon te arrogant, vuig volk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je zo eentje als Tristan van der Vlis had?
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar we zijn ook wel een geweldig volk
Hoho, da's wel supercool op het VMBO hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef dotCommunism het volgende:
ik had toch eerder de toren van Pisa in de OP verwacht gezien de TT.
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavischquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar van alle nationaliteiten die ik gehad heb weet ik zo niet te kiezen, denk toch Latijns-Amerikaans of anders Mediterraans.
of de etna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef dotCommunism het volgende:
ik had toch eerder de toren van Pisa in de OP verwacht gezien de TT.
Wat wil jij worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoho, da's wel supercool op het VMBO hoor
Mwah, misschien voor in bed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar van alle nationaliteiten die ik gehad heb weet ik zo niet te kiezen, denk toch Latijns-Amerikaans of anders Mediterraans.
Hm enige Oostblokker van mij was Roemeen, en dat was meer weer het Turkse uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavisch![]()
Hun Gebroken Engels
Ah op die manier, dacht dat je bed bedoelde.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, misschien voor in bed.
Puur qua schoonheid vind ik Scandinavische vrouwen stukken beter. En ze zijn ook veel stijlvoller, waar de latina's vaak een tikje ordinair kunnen zijn.
Welke film?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
OMG, OMG, OMG:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en als je uitgeneukt bent mag je ¤100 betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavisch![]()
Hun Gebroken Engels
Journalist, maar een studie bedrijfseconomie lijkt me ook wel watquote:
Da's meer de Mexicaanse aanpak geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en als je uitgeneukt bent mag je ¤100 betalen.
Beiden niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Journalist, maar een studie bedrijfseconomie lijkt me ook wel wat
Bij beide kan je 'kampen kiezen' en ergens naartoe- of vanaf lullen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een studie in beide richtingen is nog wel te volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zijn die soms niet iets té glad?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah op die manier, dacht dat je bed bedoelde.
Qua uiterlijk ga ik 100% voor Mediterraanse mannen.
k heb nog wel wat tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een studie in beide richtingen is nog wel te volgen.
Werk in beide sectoren jammer genoeg niet.
Ik ga bij de tepels altijd juist op zoek naar schatten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef dotCommunism het volgende:
Ik wilde altijd Indiana Jones worden, tot ik er achter kwam dat archeologen voornamelijk hier in Nederland een beetje in de modder aan het wroeten zijn in plaats van in tempels te op zoek te gaan naar schatten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Bij beide kan je 'kampen kiezen' en ergens naartoe- of vanaf lullen!
En dan vinden sommigen het nog raar dat ik meer smpathie heb voor Israel dan voor Palestina.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
OMG, OMG, OMG:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik voor zaken in Rome was, had onze Israelische partner ook zo'n Italiaans schandknaapje ofzo. Wat een wijf, hij droeg zelfs een handtas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn die soms niet iets té glad?
Kan me nog een bruiloft in Venetië herinneren, daar zagen de mannen er wel heel erg feminien uit.
http://www.google.nl/sear(...)wi&biw=1920&bih=1008quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan vinden sommigen het nog raar dat ik meer smpathie heb voor Israel dan voor Palestina.
Verschilt per individu, maar ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn die soms niet iets té glad?
Kan me nog een bruiloft in Venetië herinneren, daar zagen de mannen er wel heel erg feminien uit.
Jackie Brown natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chicks with dicks 2, the slutty professor?
Ik zie bijna alleen maar kerels, dat zegt genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)wi&biw=1920&bih=1008
Hehehe, binnenpretjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
Veel Turkse en Marokkaanse meisjes zien er inderdaad leuk uit, maar iets knaagt, maar ik weet niet wat.
En nee, het is niet de xenofobie.quote:
Volgens mij horen Katholieke mannen uroloog te wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik nog eens 16 zou mogen worden, dan wist ik het : cardiothoracaal chirurg
Smakeloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens mij horen Katholieke mannen uroloog te worden
Wat dan wel?quote:
Hmm.. Ja, ken het type wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
@GS, dit type bedoel ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je PVV gevoel wint het langzaam..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
Veel Turkse en Marokkaanse meisjes zien er inderdaad leuk uit, maar iets knaagt, maar ik weet niet wat.
Yep, daarom zijn het in dergelijke landen ook kwasten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Ja, ken het type wel.
In andere landen dan italie zijn het vooral de Jersey Shore mooiboys die er zo bijlopen.
Ben jij bedonderd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedonderd zelfs.quote:
Vind vaak het verschil tussen Nederlandse kak en bijv. Amerikaanse kak grappig om te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn het in dergelijke landen ook kwasten.
In Italie zijn ze normaler, aangezien de helft zo is, dus geef me dat maar.
Zelfde met beachboys, hier zo arrogant als de pest en in Australie heb je ze zo.![]()
![]()
Dat is PHP Alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef betyar het volgende:
[..]
De meest misvormde hond door het fokken ooit.
Spaanse dames zijn ook prima te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn het in dergelijke landen ook kwasten.
In Italie zijn ze normaler, aangezien de helft zo is, dus geef me dat maar.
Zelfde met beachboys, hier zo arrogant als de pest en in Australie heb je ze zo.![]()
![]()
Jij mag operaties aan het heiligbeen uitvoerenquote:
Je weet dat je dat Al Qaida binnen haalt in je gezin? Daar zullen je ouders niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.bnr.nl/incomin(...)inger-studentenkrantquote:De Groninger Studentenkrant (SK) dreigt haar subsidie te verliezen, omdat het blad te veel seksueel getinte artikelen zou plaatsen. Dat stelt de subsidieverstrekker, het Centraal Uitvoeringsorgaan voor Studentenorganisaties (CUOS), in een voorlopig besluit.
eeland, woë-eh bisse geweisj de letste doagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je weet dat je dat Al Qaida binnen haalt in je gezin? Daar zullen je ouders niet blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/incomin(...)inger-studentenkrant
Ik wil niet zijn zoals...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je weet dat je dat Al Qaida binnen haalt in je gezin? Daar zullen je ouders niet blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij mag operaties aan het heiligbeen uitvoeren
En je ziet de écht goede grappen nietquote:
Zoveel humor heb ik nou ook weer niet. En bovendien inspiratieloos op dit hongerige tijdstip.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En je ziet de écht goede grappen niet
IRLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
Z
[..]
eeland, woë-eh bisse geweisj de letste doagen?
Des woar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
IRL
Tuus, mè je oef tan ok nie aele daegen te fokken. Zeaterdag kampioen ehôre mé te voebal, dus oak gin tied vo fok en zondag wêreke.
Welke positie sta je? Zeker iets aan de linkerflank........quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
IRL
Tuus, mè je oef tan ok nie aele daegen te fokken. Zeaterdag kampioen ehôre mé te voebal, dus oak gin tied vo fok en zondag wêreke.
Nee, ik heb een sterk onderontwikkelde linker. Ik sta dus meestal op de rechter flank.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke positie sta je? Zeker iets aan de linkerflank........
Da stel ik op pries.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Des woar.
Gefelecitiërdj mit urre kampejoenschap!
Rita moet recht in de zee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef Dutchnative het volgende:
Maar Rita is rechtdoorzee hoor jongens
Qftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Hoe diep zijn we gezonken
Wat deenkse waal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Ik sta het ook niet toe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
Had je ik al verteld over het averechts effect?quote:
Oja. Je bent 16quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Had je ik al verteld over het averechts effect?
quote:Slachtoffer beledigde Allah
Een 24-jarige man uit Tilburg is vandaag veroordeeld tot vijftien jaar celstraf voor moord op een 38-jarige huisgenoot. Hij sneed hem met een mes de keel door.
Het motief voor de moord in mei vorig jaar blijft volgens de rechtbank Breda onduidelijk. De man heeft namelijk verschillende verklaringen afgelegd. Eerst zei hij gek te zijn geworden door de harde muziek die het slachtoffer draaide. In een andere verklaring vertelde hij dat hij tijdens het lezen van de Koran opdracht van Allah kreeg om de huisgenoot te bekeren. Toen het slachtoffer Allah beledigde sneed hij hem de keel door.
Bij onderzoek door deskundigen kwamen gedragsproblemen aan het licht, maar geen psychische stoornis. De rechtbank gaat er daarom van uit dat de Tilburger volledig toerekeningsvatbaar was.
De officier van justitie had een levenslange gevangenisstraf geëist omdat de man volgens hem op basis van geloofsovertuiging handelde. Dat achtte de rechtbank echter niet bewezen. Daardoor is niet vast te stellen hoe groot de kans op herhaling is. Het gaat namelijk om een enkelvoudige moord die is gepleegd door iemand zonder strafblad.
Mijn drukmeter geeft 6 mwk. Dat betekent dat we heel diep gezonken zijn, php is al bijna zichtbaar op de bodem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
Dialect in de SC.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
Morgen sinds lange tijd weer eens kijken op de bouwplaats. Een leerling krijg ik mee.
Dan nog, ik denk niet dat de volwassen meerderheid hier jouw adviezen wel zo serieus neemt.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn drukmeter geeft 6 mwk. Dat betekent dat we heel diep gezonken zijn, php is al bijna zichtbaar op de bodem.
Pardon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Een manneke klaarstomen voor de echte wereld.
Jezus, dat meen je niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik dacht dat ik mensen kon genezen.
Helaas blijkt dat niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |