Maar we zijn ook wel een geweldig volkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.
Nederlanders zijn gewoon te arrogant, vuig volk.
Doe mij maar juist wel Nederlandse vrouwen, als je de juiste eruit weet te vissen hebben die tenminste wel stijl en klasse (lees: kak).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandse vrouwen, en mannen zijn bijna van eenzelfde aard.
Nederlanders zijn gewoon te arrogant, vuig volk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
Stoppen nu, ik begin geil te worden, en aangezien er zo bezoek komt heb ik geen zin om met zo boomstam in m'n broek te zitten
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je zo eentje als Tristan van der Vlis had?
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar we zijn ook wel een geweldig volk
Hoho, da's wel supercool op het VMBO hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef dotCommunism het volgende:
ik had toch eerder de toren van Pisa in de OP verwacht gezien de TT.
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavischquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar van alle nationaliteiten die ik gehad heb weet ik zo niet te kiezen, denk toch Latijns-Amerikaans of anders Mediterraans.
of de etna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef dotCommunism het volgende:
ik had toch eerder de toren van Pisa in de OP verwacht gezien de TT.
Wat wil jij worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoho, da's wel supercool op het VMBO hoor
Mwah, misschien voor in bed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar van alle nationaliteiten die ik gehad heb weet ik zo niet te kiezen, denk toch Latijns-Amerikaans of anders Mediterraans.
Hm enige Oostblokker van mij was Roemeen, en dat was meer weer het Turkse uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavisch![]()
Hun Gebroken Engels
Ah op die manier, dacht dat je bed bedoelde.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, misschien voor in bed.
Puur qua schoonheid vind ik Scandinavische vrouwen stukken beter. En ze zijn ook veel stijlvoller, waar de latina's vaak een tikje ordinair kunnen zijn.
Welke film?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
OMG, OMG, OMG:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en als je uitgeneukt bent mag je ¤100 betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu heb ik niet zo veel ervaring, maar, Slavisch![]()
Hun Gebroken Engels
Journalist, maar een studie bedrijfseconomie lijkt me ook wel watquote:
Da's meer de Mexicaanse aanpak geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en als je uitgeneukt bent mag je ¤100 betalen.
Beiden niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Journalist, maar een studie bedrijfseconomie lijkt me ook wel wat
Bij beide kan je 'kampen kiezen' en ergens naartoe- of vanaf lullen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een studie in beide richtingen is nog wel te volgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |