Ik zit alweer! Met mijn been omhoog en ijs op mn dikke enkel.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:39 schreef Rituals het volgende:
Wat een heerlijk weekend. Jammer dat de vakantie alweer voorbij is.
Ik heb vandaag mijn eerste nieuwe aankoop gedaan voor mijn nieuwe woning, terwijl ik pas over vier weken kan verhuizen. Deze fauteuil:
Daarnaast heb ik ook nog dit ladeblok (maar dan in lime-kleur) in de aanbieding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er iemand toevallig een combimagnetron en/of wasmachine over hebben voor een leuk prijsje hoor ik het graag.
Misschien heeft hier iemand interesse in Blond Amsterdam servies?
[TK] Blond Amsterdam servies
Ik heb ook nog dvd's, leesboeken, kookboeken en een paar reisboekjes (Londen, Berlijn, Krakau, Kenya) in de aanbieding, maar ik heb even geen zin om daar nu topics voor te maken. Iemand interesse?![]()
Ik moet even geld bij elkaar sprokkelen oO<.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dankje!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke stoel Rituals!
Wat vraag je voor de boeken?
Oeh! Ik woon in Nijmegen, maar m'n vriendje in Den Haag. Dus omgeving Nijmegen of Den Haag zou ideaal zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef Merel het volgende:
Rituals, ik heb een combimagnetron over! Moet wel even vragen of m'n broertje 'm nog wil, maar anders zal ik aan je denken. Waar woon je ook alweer? Want als het ding van hier naar Maastricht moet is dat ook niet handig
Nou dan zit je goed met Merelquote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oeh! Ik woon in Nijmegen, maar m'n vriendje in Den Haag. Dus omgeving Nijmegen of Den Haag zou ideaal zijn.
Spiegel heeft een barst. Haal 'em zo weg.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Spiegel heeft een barst. Haal 'em zo weg.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
PM.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Karin Slaughter, Versplinterd
- Heleen van Royen, De Mannentester
Het is ook veel maar mijn avondeten is erg mager dus volgens mij valt het mee?
Weet niet, ben even overzicht kwijt
Hehequote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik sla even over, Rituals. Leen m'n boeken tegenwoordig zoveel mogelijk bij de "biebeletheek" (zo spreekt mijn moeder het uit)
Hopelijk heb je (en ikquote:Op zondag 8 mei 2011 18:18 schreef Merel het volgende:
Oh ik zie wel wat leuke boeken Rituals! Zit nu bij m'n moeder, maar zal vanavond even goed kijken. En als in de tussentijd alles is weggekaapt heb ik pech
QFT!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ga morgen ook weer eens ergens kijken, verhuizen is tof. Kun je weer opnieuw beginnen met het verzamelen van rotzooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik krijg de sleutel in principe 1 juni. De ruimte is 'woonklaar' (als ik de vloerbedekking over koop van de vorige bewoonster), maar eventueel wil ik twee muren verven. Moet ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wanneer krijg je de sleutel enzo dan? Moet je ook nog wat klussen of niet?
Ik ga morgen ook weer eens ergens kijken, verhuizen is tof. Kun je weer opnieuw beginnen met het verzamelen van rotzooi.
Bij merel bevalt het huis uitstekend of niet?
Ja spullen brengen is wel kut maar inpakken is wel leuk, allemaal van die dingen waar je nooit iets mee doet maar toch weet dat het heel misschien ooit van pas komt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik krijg de sleutel in principe 1 juni. De ruimte is 'woonklaar' (als ik de vloerbedekking over koop van de vorige bewoonster), maar eventueel wil ik twee muren verven. Moet ik nog even over nadenken.
Ik haat het verhuizen zelf (de spullen over brengen), maar het opnieuw inrichten en nieuwe spullen kopen e.d. vind ik erg leuk.
Ben je opzoek naar iets in je huidige woonplaats of heel ergens anders?
Hahaha, ja. Het nieuw kopen van spullen en inrichten en decoreren is tof.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Het tijdelijk leven uit dozen, lege bankrekening en adres veranderen bij instanties was anders ook niet iets dat ik voor mn lol deedquote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Het nieuw kopen van spullen en inrichten en decoreren is tof.Verhuizen zelf alleen wat minder.
Ik ga toch ook maar weer eens kijken voor een ander huisje.
Ha, zijn de vorige al op? Mijn sinaasappeltaart is helemaal opgegaan en daar heb ik een groot aandeel in gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Pfff... moe, warm. Ik ga koekjes bakken.
wat tof!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
oh jammer, loveli gemist!
Ik heb truly bagger gegeten dit weekend, maar morgen begint een nieuwe week waarin ik gezond ga eten en drie keer ga hardlopen zodat ik net als Uks binnenkort 5 km kan rennen.
1 juni al, dat is snel! Leuk Rituals!
Wij hebben net ons schuurtje in de achtertuin uitgebouwd tot gastenverblijf. Ik moet nog even stuccen en aftimmeren alvorens ik mag inrichten
Dr borsten zitten scheefquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
Een goede reden om geen Barbie-figuur te willen.
*gaat even spieken*quote:
Al lang op zoek? Succes!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja spullen brengen is wel kut maar inpakken is wel leuk, allemaal van die dingen waar je nooit iets mee doet maar toch weet dat het heel misschien ooit van pas komt.
Zelfde woonplaats maar ik wil verder van school wonen. Of eigenlijk op loopafstand van het centrum.
Wat ontzettend leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
Wij hebben net ons schuurtje in de achtertuin uitgebouwd tot gastenverblijf. Ik moet nog even stuccen en aftimmeren alvorens ik mag inrichten
Ha ja inderdaad, idem dito. Heb je een recept va die sinaasappeltaart? klinkt lekker! Hier zitten nu haverkoekjes in de ovenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, zijn de vorige al op? Mijn sinaasappeltaart is helemaal opgegaan en daar heb ik een groot aandeel in gehad
Niet nodig, ik weet toch hoe je heetquote:
Haverkoekjes klinkt mildly gezond!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha ja inderdaad, idem dito. Heb je een recept va die sinaasappeltaart? klinkt lekker! Hier zitten nu haverkoekjes in de oven
My thought exactly! Alleen dan Veeel slanker.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
De foto's drukken met wel meteen weer met de neus op de feiten. Je bent veel slanker dan ik
Mijn huis bevalt heerlijk! Vooral doordat ik nu lekker buiten kan zitten op m'n plaatsje en op m'n dakterras. Beetje rommelen met plantjes, buiten ontbijten, in de zon liggen op m'n megaloungebank, heerlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Bij merel bevalt het huis uitstekend of niet?
fixedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn huis bevalt heerlijk! Vooral doordat ik nu lekker buiten kan zitten op m'n plaatsje en op m'n dakterras. Beetje rommelen met plantjes, buiten ontbijten, in de zon liggen op m'n megaloungebank, heerlijk!
Maar heb ook altijd wel wat te klagen natuurlijk: vind m'n huis nu al te klein, kan m'n spullen schoenen niet kwijt
Neuh, het gaat meer om dingen als waar laat ik m'n slaapzak, stofzuiger, ventilator in de winter, klusspullen, enzovoorts. Ik mis wat grote kasten waar je gewoon een hoop zooi in kwijt kunt, deur dicht en nooit meer naar kijken. Maar met wat slimmer indelen moet dat op zich wel kunnen, moet me er alleen een keer toe zetten.quote:
Heb je geen meterkast?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh, het gaat meer om dingen als waar laat ik m'n slaapzak, stofzuiger, ventilator in de winter, klusspullen, enzovoorts. Ik mis wat grote kasten waar je gewoon een hoop zooi in kwijt kunt, deur dicht en nooit meer naar kijken. Maar met wat slimmer indelen moet dat op zich wel kunnen, moet me er alleen een keer toe zetten.
Afgelopen week is in ieder geval de hele buitenboel geschilderd, dus alles ziet er weer nieuw en netejs uit
Nee! Dat ding zit in een klein kastje dat aan de muur hangt, geen hele inbouwkast. Maar ik stel me aan hoor, ik moet gewoon beter opruimen, dat scheelt al een hoopquote:
Met een 10 meter kast is het misschien wel te doen?quote:
Oh, zo kan ik ook een lijstje:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Ik kom alleen even haai zeggen want gaar![]()
Weekend:
Vrijdag: balken slepen / schuttinkje slopen / onkruid naast oude schutting weghalen
Zaterdag: schuttingpalen de grond in, beginnen met balken, mega-afwas, na avondeten buikkramp --> bed![]()
Zondag: verder met schuttingbalken, beginnen met snoeien heg + onkruid plukken, nu megagaar![]()
Avondeten: vr fajitas, za Chinees, zo pizzaZaterdagochtend nog wel naar Zumba geweest.
*snooze*
Warm - taart - grillen. Zo Duitsquote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Jagärtrut het volgende:.....
vr: bij schoonfamilie, de hele ganze dag duits praten. Eten: 's middags asperges, 's avonds bbq en tussendoor taart.....
Het was ook nog bij 2 families. Het was maar goed dat de duutser even gecommuniceerd had, want anders hadden we 2x asperges gegeten, was wat veel van het goede geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Heb je op al je muren structuurverf? En wat heb je nog meer op je muren zitten?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Syrena het volgende:
Overigens ben ik enorm tevreden met mijn woonkamerDie is nu lekker licht (ramen aan 2 kanten) en veel gezelliger dan in mijn flat. Terwijl de meubels hetzelfde zijn
![]()
De rest van het huis nog niet zo, maar dat komt meer omdat ik niet weet wat ik met m'n slaapkamer aan moet, die is zo saai. Die was in mijn flat dan weer veel leuker, maar er zit structuurverf op de muur, dus behangen kan niet
Yup. Het zit overal. En dan niet zoals mijn vader dat op mijn slaapkamer thuis heeft gedaan (=netjes en strak) neeeeeeeee. Dunne stukjes, dikke stukjes, hele vegen met niksquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je op al je muren structuurverf? En wat heb je nog meer op je muren zitten?
Nee joh gekkie, ik kan niet echt stuccen. Ik ga het gewoon maar doenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Syrena het volgende:
w00t Anna, kun jij stuccen?? Ik wou dat ik 't ook kon, zowat alle muren hier hadden eigenlijk gemoeten voor het verven, maar jaIk heb wel enorm veel ruimte (3 behoorlijke slaapkamers en een zolder), maar ik mis een berging. Die was zo fijn in mijn flat
Nu staat de stofzuiger boven en moet ik dus steeds de trap op en af. En de meterkast is zo stom, de vorige bewoner heeft er wel planken in gemaakt, maar die zijn dan weer net te klein, sluiten niet aan op de achterwand etc.
Ik weet ook niet waar ik met m'n plastic, karton en glas heen moet. Het staat nu op de koelkast en dat stoort me. De keuken is nu toch nog een zooi met die lelijke kastjes, maar toch. Als er een nieuwe komt wil ik een kast waar ik dat allemaal in kwijt kan. Steeds naar 't schuurtje lopen suckt ook, dan moet ik steeds door het zandstuk.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Rituals het volgende:
Wij hadden vroeger een mini-picknicktafel in de tuin.
Wat een mooi zomers tafereeltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen plaats om ze neer te zetten, ik heb nu nog een losse koelkast, daarnaast is de verwarming en dan komt de keukendeur, de rest is keukenkastjes. Het plan is een nieuwe keuken, en ik wil eigenlijk ook een afdak zoals mijn ouders dat hebben (met warmtewerend glas). Zo'n afdak leek me eerst echt heel erg ruk, maar het is echt heel erg fijn. En dan kunnen de bakken buiten en kan ik bij welk weer dan ook alles meteen in de bakken doenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, ik kan niet echt stuccen. Ik ga het gewoon maar doen. In het tuinhuis hoeft het niet zo profi vinden we zelf.
Ik heb zo'n Amsterdams huishouden: stofzuiger buiten op het balkon (is winterhard), wasmachine in de gangkast waar ook het papier en het glas wordt gestalt, klusspullen onder het bed: werkt prima!
Kun je niet van die afval scheidings-bakken bij de Ikea kopen? Ziet er op de ikea-plaatjes altijd heel netjes uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef sigme het volgende:
Vandaag had ik mijn shinydiscobal-appeltjesjurk aan.
Ik had alleen een onderbroek aan in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn tuin, maar die van paps en mams, die is heerlijk beschut
Ik lag alleen met mijn luie ass op een bedje te zonnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Toen ik zei: we hebben een schuurtje uitgebouwd, bedoelde ik eigenlijk: we hebben een schuurtje uit laten bouwen!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Jullie hebben allemaal lekker drukke weekend achter de rugMaria en Anna hard aan het klussen, wauw!
Chickenwings bestellenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niets in huis
Ik heb twee matzes gegeten. Nu zit ik echt vol.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niets in huis
Gezond! Voor de vitamineopname wel een beetje vet erbij eten en sinaasappelsap drinkenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Probability het volgende:
Ik ga wel spinazie-wortel salade maken of zo
naja, je kan het laten gladstuccen, of je kan bijv. 1 muur een ander kleurtje geven. En dingetjes aan de muur hangen maakt het ook al gezelligerquote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup. Het zit overal. En dan niet zoals mijn vader dat op mijn slaapkamer thuis heeft gedaan (=netjes en strak) neeeeeeeee. Dunne stukjes, dikke stukjes, hele vegen met niks![]()
Ik heb alles maar wit gelatexed boven. We hadden maar drie weken, en daarin vielen Kerst en Oud en Nieuw, en er lag een meter sneeuw de hele tijd. 1 muur in de woonkamer is limeen twee muren in de gang blauw. Maar die moeten nog een keertje overgedaan. We hadden namelijk ook erg slecht licht om bij te werken
Ik heb vanochtend versgeperst sinaasappelsap gedronken, en doe er sesamolie doorheen..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezond! Voor de vitamineopname wel een beetje vet erbij eten en sinaasappelsap drinken
Lijkt me ook een lekkere combi. Ga het ook een keer proberen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend versgeperst sinaasappelsap gedronken, en doe er sesamolie doorheen..
Ik eet eigenlijk ook geen producten met lactose meerquote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Miscuzie
Kaassoufles bestellen kan ook
.
Ben je richting veganisme aan het gaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk ook geen producten met lactose meerMaar dat is nog best moeilijk want ik ben stiekem verslaafd aan kaas
En een rood uitje, en stukjes amandelen, als ik de amandelen niet vanochtend als ontbijt had opgegeten..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me ook een lekkere combi. Ga het ook een keer proberen.
Melk/kaas is niet heel erg gezond. Karnemelk weer wel, maar daar heb ik niet altijd zin in.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je richting veganisme aan het gaan?
ik heb deze gebruikt:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef Syrena het volgende:
Overigens wilde ik zelf de zolder proberen te stuccen, erger dan het nu is kan gewoonweg nietmaar toen ging ik ff joetjoepen en toen zag het er allemaal wel erg ingewikkeld uit.
Plus ik heb een vader die echt denkt dat ik dus niks kan. Hij heeft de buitenboel geschilderd de afgelopen weken en was het keukenraampje vergeten en een ander raam. Toen ik zei dat ik dat zelf wel zou doen kreeg ie bijna een toevalEn met hem samenwerken staat garant voor hele erge ruzie, dat kregen we namelijk al toen hij me wiskunde bijles gaf vroeger
(2x gebeurd, daarna mocht het niet meer van mijn moeder).
Tijdens mijn verhuizing ben ik er dan ook achter gekomen dat ik niet alleen vanwege mijn moeders gedrag in therapie moest![]()
Lol.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook weer gereageerd op een leuke kamer, 50 vierkante meter, 3 kamers, in oost. Zal wel weer 300e worden ofzo.
Met huurtoeslag kan dat wel.. Of tijdelijk wonen..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol.
Ik las verkeerd en wilde reageren
300 ¤? In je dromen!
Twenks, maar ik heb ook lang niet alles gedaan hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik zei: we hebben een schuurtje uitgebouwd, bedoelde ik eigenlijk: we hebben een schuurtje uit laten bouwen!
Alle props naar Maria!
En Maria, hopelijk ben je morgen een beetje uitgerust en bijgekomen. Jouw buik speelt regelmatig op he? Of lijkt dat zo?
Tijdelijk wonen, been there, done that.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Met huurtoeslag kan dat wel.. Of tijdelijk wonen..
Typisch. De manspersoon in kwestie moest er uit in capelle ad ijssel...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Roodverbrand en met enorm pluishaar in de trein, wat zweterig omdat het eten niet zo goed viel en toiletbezoek onvermijdelijk was, èn een suffe mascaraloze rotkop die niet zou misstaan in mn geboortedorp.
En dan, juist dan, heb je sjans.
Dat ja...quote:Op maandag 9 mei 2011 06:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Daar gaan we weer, wanneer weer weekend?
Uhuh.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan in de trein, barstende koppijn en geen zin in werk. Klinkt wel als een maandag he?
quote:Op maandag 9 mei 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan in de trein, barstende koppijn en geen zin in werk. Klinkt wel als een maandag he?
Zoeken danquote:Op maandag 9 mei 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ook geen zin. Ja in een andere baannou succes allemaal!
Jeetje het zit jou niet mee als je het nu al beu bent!quote:Op maandag 9 mei 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ook geen zin. Ja in een andere baannou succes allemaal!
Woensdag.quote:Op maandag 9 mei 2011 06:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Daar gaan we weer, wanneer weer weekend?
Waarschijnlijk kennen ze jou en je optimisme al welquote:Op maandag 9 mei 2011 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee, en ik was nog wel van plan om zo ook gewoon naar kantoor te gaan!
Ja na een half jaar ofzo. Nou ja we zullen wel zien. Vriendje heeft het nu ook al gehad ;')quote:Op maandag 9 mei 2011 07:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje het zit jou niet mee als je het nu al beu bent!
Meen je niet?!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja na een half jaar ofzo. Nou ja we zullen wel zien. Vriendje heeft het nu ook al gehad ;')
/zonnetje in huis
Ja. Maar hij is dan ook niet echt een zonnetje de laatse tijdquote:Op maandag 9 mei 2011 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meen je niet?!. Hij is net een maand bezig!
Hmm, foto gemist. Zou 't mogelijk zijn 'm alsnog te kunnen zien?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef loveli het volgende:
M'n achterkant doet het niet
ff testen, nu wel dus
*weg*
Jammer zeg. Wat vindt 'ie niet leuk aan het werk dan? (of ligt het meer aan hemzelf dan aan het werk?)quote:Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is dan ook niet echt een zonnetje de laatse tijd
Mar, goed gedaan hoor!!!
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:00 schreef MarMar het volgende:
Balen Perruche en Vik vraagt eigenlijk al wat ik me dan ook afvraag.
En thx!
edit: ik bedoel altijd gewoon een pruilende smilie maar hier istie zo boos en rood
Hmm 50/50 denk ik. Ook al is iets niet je dream-job, a man's gotta do what a man's gotta do. No whining. Maar goed, vriendinnetje van mij zei ook al van dat ik misschien makkelijker me over dingen heen zet en "gewoon doe" dan hij misschien, maar goed echt begripvol enzo ben ik ook niet volgens mijquote:Op maandag 9 mei 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer zeg. Wat vindt 'ie niet leuk aan het werk dan? (of ligt het meer aan hemzelf dan aan het werk?)
Wow Mar, wat een verschil!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:53 schreef MarMar het volgende:
Goedemorgen
de foto's.. wees gewaarschuwd vooral de eerste is SHOCKING vind ik zelf.. dus meteen wakker op de maandagochtend.
De tweede vond ik ook shocking, maar dan positief
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit alweer achter m'n bureau Perr. Ik werd wakker vanochtend en ondanks dat ik wel geslapen heb, voelde het alsof ik er net in lag. Mweh.
Nee, waarom? Congres was toch voor het werk?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]krijg je niet eens een dagje vrij? Tssssssssss
.
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, waarom? Congres was toch voor het werk?
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgen.
Muts, je hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn werkweek is ook weer begonnen, zij het thuis achter m'n bureauvandaag eens kijken of ik nog op schema loop, wat toetsen nakijken, lessen voorbereiden, taaldorp plannen, mail afhandelen. Zat net te tellen, en er zijn dit schooljaar voor mij nog 28 lesdagen en dan begint toetsweek/vergaderweek/etc. alweer
en daarna vakantie! Zo'n zin in...
Lijstje vandaag:
O - half bruin kadetje kaas/komkommer, twee mini-witte-puntjes met aardbeien, thee
L - pannekoeken (over van zaterdag) met aardbeien
D - stamppot rauwe andijvie met spekjes en jus
En als ik tussendoor nog honger krijg wat yoghurt en wat kiwi's, denk ik.
Die 1,5 dag zonder pijn en mondgedoequote:
Nee, congres was vrijdag. Het was echter pas afgelopen om 17:00, waardoor we vrijdagavond niet meer terug konden vliegen, omdat de laatste vlucht om 18:05 ging. Dus, daarom zijn we zaterdag teruggevlogen. We hadden echter ook zaterdag om 10:00 al kunnen vliegen, maar hebben voor laatste vlucht gekozen, zodat we nog wat vrije tijd in Helsinki hadden. Zaterdag was dus helemaal niet meer werkgerelateerd, afgezien van het feit dat ik met collega's door de stad sjokte.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgen.
Ook niet als je zelf de foto's zo naast/onder elkaar ziet?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:23 schreef MarMar het volgende:
Thx![]()
![]()
Ik moet er zelf nog aan wennen, heb nog niet zo het besef dat het verschil zo groot is met vorig jaar, maar dat komt vanzelf wel weer
Ik heb een beetje iets van "ben ik dat echt?"quote:Op maandag 9 mei 2011 09:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf de foto's zo naast/onder elkaar ziet?
Ja, ik zou er ook heel blij mee zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een beetje iets van "ben ik dat echt?"was er gister echt door overdonderd toen ik de foto's naast elkaar zag, maar ben vooral heel blij ermee
Ik had nooit verwacht dat ik dit zo voor elkaar zou krijgen zonder sporten, dus ik geloof het nog niet helemaal.. Ik moet ook nog wennen aan mijn nieuwe kledingmaat, verkoopster gaf me een M en ik had zoiets van jij bent gek, maar het past gewoon
Het is nu verdomd dichtbij hoe het was voordat ik kinderen kreeg, het vel is ietsjes minder strak en jong, maar ey, dat mag als je bijna 35 bent
Het gras is altijd groener aan de overkantquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, allemaal pubers die #kutschool als hashtag gebruiken op Twitter. En vlak na het begin vd vakantie was #verveling een veelgebruikte hashtag. Bij mijn neefje ook
. Als 'ie vrij is, verveelt 'ie zich en als 'ie weer naar school moet, wil 'ie vakantie
.
Aww, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik moet ook oppassen, dus ik trek meteen aan de teugels als ik merk dat kledingstukken strakker zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook heel blij mee zijn!![]()
Die realisatie zal idd alleen even een kwestie van wennen* zijn
*Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik tegenwoordig een kledingmaat groter hebMaar dat komt wel weer goed
![]()
Yeh ^^ Het bizarre is dat ik in mn hoofd nog steeds een slank, lekker ding ben. Tot ik in de spiegel kijk of een foto ziequote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik moet ook oppassen, dus ik trek meteen aan de teugels als ik merk dat kledingstukken strakker zitten
ja, half uurtje cintelbaan, half uur op spinfietsquote:
Je bent nu een lekker ding met curves.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeh ^^ Het bizarre is dat ik in mn hoofd nog steeds een slank, lekker ding ben. Tot ik in de spiegel kijk of een foto zie![]()
Wil je kostbare uren van je leven die je niet meer terugkrijgt daarmee vullen?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helemaal terug..
Is het de moeite waard om bij te lezen?.
QFTquote:
Fixed!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent nu een lekker ding met curves blubbers.
Nerdettes FTW \o/quote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Coco is nog steeds een slank lekker ding. Misschien minder slank dan ze ooit was (geen idee) maar nog steeds heul slank in mijn optiek!
En purdy. En mede-nerdette. Dus.
Waaruit te concluderen valt dat:quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
Denk het ook, ben zaterdagavond teruggekomenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
Props voor MarMar
XM, ik had het idee dat je gister pas was teruggekomen, maar we mist volgens mij dan een dag in m'n hoofd
Harrr!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn Pirates of the Caribbean-blouse aan*insert zwaardvechtsmiley*. Had twee witte blouses van Esprit (waaronder deze dus) in de Roemeniëzak van m'n moeder gestopt vorig jaar onder het mom van "die doe ik toch niet meer aan" Vorige week begon ze er weer over en toen heb ik ze weer uit de zak gevist
. En ze zijn een klein beetje te groot (daarom heb ik ze ok weggedaan), maar dat vind ik wel lekker. Geen angst voor openspringende knoopjes en je ziet geen vetjes als ik zit etc
. En mijn bruine huid steekt er mooi bij af
.
Wat een geweldig weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nieuw jurkje.
[ afbeelding ]
Nieuw broekje + hemdje.wat een leuk jurkje! Waar is die van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldig weekend.. Ik kan er bijna niet bij hoe geweldig lief de Baard is.
.
Van Pull & Bear. Ik had die hele winkel wel leeg kunnen kopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een leuk jurkje! Waar is die van?
Ik heb de neiging een rits te fotoshoppen in het voorhoofd van de meneer op de achtergrond!quote:
Of uit een jurkjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind DaD in hemdje en broekje een beetje apart, maar dat komt ws doordat ik haar nooit niet in een jurkje heb gezien ofzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind DaD in hemdje en broekje een beetje apart, maar dat komt ws doordat ik haar nooit niet in een jurkje heb gezien ofzo.
Bij voorbaat al?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik mis de duutser pre-emptive (wat is dat in het nederlands?)
Morgen ga ik weg, en vanavond gaat hij wat met vrienden doen, en nu is hij nog hier en nu mis ik hem al. Niet tof.
Zienquote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, prima! Cargo-rokje wat ik had gezien bij Esprit maar te duur vond (60 euro) nu voor 50% minder uit de e-shop gevist, en nog wat e-points ingeleverd, dus hoef maar 25 euro ofzo te betalenAls ie past/staat
Plaatje van de site!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zien
Men denkt hier dat volgende week s'avonds iedereen staat te springen om te komen vergaderenDat viel even tegen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk Maria gaat eerder voor zoiets...
[ afbeelding ]it's a wabbit!
Stoer ding!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plaatje van de site!
[ afbeelding ]
OMG ik wil!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ooooohquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Nee, tis ook met een prof van zijn werk. We vinden allebei dat het gewone leven ook door moet gaan als we elkaar zien, die dagen kunnen niet alleen om ons draaien. Het is ook fijn als het gewone leven er is. En hij komt niet aankomende donderdag maar de donderdag daarop alweer naar Zweden, en dan blijft hij voor 10 dagen, dus we zien elkaar maar kort niet. Maar, inderdaad het steeds afscheid nemen is kut..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
jagar, hoezo gaat hij vanavond met vrienden wat doen, kan jij niet mee? zo vaak zien jullie elkaar niet...
Oh die wil ikquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie d'r nietquote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
leuke foto's
Was ook mijn eerste gedachte, maar het zijn zoveel foto's... Loopt wel los denk ik. En anders Mo(d) ze het er maar uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:00 schreef Probability het volgende:
@Mo
Ik weet niet of Merel dit kan waarderen
11 jaar geleden, toen was ik 13! Dus dit is net na de gabbertijd ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
Als je naar de mode van toen kijkt, dan krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
Heb ik ook wel eens gehad, niks verbrand behalve mn lippenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
in de zon gestaan met mijn mond, blijkbaarwas zaterdag de hele dag verkeersleider, heb zoveel mogelijk in de schaduw gestaan, maar vind 't wel stom dat m'n mond het enige is dat blijkbaar te lang in de zon was?
"Hoe teken ik een smiley!"quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ik heb teouwens tips nodig.
Ik moet binnenkort een presentatie geven, bij wijze van oefening, over iets. Kan alles zijn. Iets simpels dat makkelelijk te leren is aan een groepje mensen. Banaan pellen bijvoorbeeld.Het gaat erom dat je "training skills" krijgt. Nu kan ik wel training geven maar mijn creativiteit is echt 0. Iemand ideen?
ja, da's ook mijn tactiekquote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, niks verbrand behalve mn lippenLeek wel alsof ik lipstick op had
Lippenbalsempje erop gedaan en verder niks, ging wel over
Da's de prijs die je voor bardot-lippen moet betalen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
in de zon gestaan met mijn mond, blijkbaarwas zaterdag de hele dag verkeersleider, heb zoveel mogelijk in de schaduw gestaan, maar vind 't wel stom dat m'n mond het enige is dat blijkbaar te lang in de zon was?
Ja ik ookquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
Als je naar de mode van toen kijkt, dan krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
De tijd van de Brutale Meidenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
11 jaar geleden, toen was ik 13! Dus dit is net na de gabbertijd ofzoDat was sowieso een slechte tijd
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Oi, pijnlijk lijkt me ook, Mo?
Even een egovraagje: sinds gisteren weer af en toe last van buikkramp. Woensdag is spiraal geplaatst, had toen sinds donderdag totaal geen last (geen pijn en na 2 dagen ook geen bloed meer). Is dat normaal dat het nu weer pijn doet?
Oke thanks, gelukkig dat het normaal is!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jadat kan nog wel een tijdje duren helaas. Bij mij hielp het om niet te strakke broeken te dragen, en vooral niet te lang wachten met naar de wc gaan! Een volle blaas was echt direct pijnlijk
En verder wat loveli zegt, je baarmoeder krampt nu eigenlijk samen om m eruit te werken, want vreemd voorwerp. Maar die zal er aan gewend raken en dan is het 5 jaar bliss
Ja, en als alles ok is, kan het met een echo zo op je buik, en anders moet het inwendig. en ik wil liever NIET inwendigquote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, je moet toch sowieso over een poosje nog terug voor een echo, neem ik aan? Hoop dat de pijn snel afneemt, in ieder geval!
In het zh hebben ze gezegd dat het ook met een uitwendige kon, mits alles ok is/lijkt. (omdat je het dan wel minder goed ziet geloof ik).quote:Op maandag 9 mei 2011 13:45 schreef MarMar het volgende:
@cali ben bang dat het toch inwendig moet, zit te laag om op de buik te kunnen zien.
Warme kruik op je buik wil ook wel eens helpen tegen de pijn.
Dat boeit me nou nooit eigenlijk, of die mensen het gewend zijn of niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
maarja.... die mensen zijn het gewend he!
Nouja, ik neem niet aan dat mijn dokter nog sexuele associaties heeft bij het plaatsen van een spiraal, of de dokter in het ziekenhuis bij het maken van een inwendige echoquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat boeit me nou nooit eigenlijk, of die mensen het gewend zijn of niet.
"Ik heb al heel veel vrouwen naakt gezien, dus ga maar in de stijgbeugels."
Noop, geen argument waarmee iemand mij overtuigt.
Sinds ik de statistieken las van gynaecologen die zich weleens tot een patiente aangetrokken hadden gevoeld, denk ik er anders over (geloof dat een derde van de mannelijke gynaecologen weleens iets met een patiente heeft gehad). Nou ja, voor ik dat onderzoek las dacht ik er ook al zo over, eigenlijk. Ook gynaecologen zijn mannen (of vrouwen). Mensen dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik neem niet aan dat mijn dokter nog sexuele associaties heeft bij het plaatsen van een spiraal, of de dokter in het ziekenhuis bij het maken van een inwendige echo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |