QFTquote:
Fixed!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent nu een lekker ding met curves blubbers.
Nerdettes FTW \o/quote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Coco is nog steeds een slank lekker ding. Misschien minder slank dan ze ooit was (geen idee) maar nog steeds heul slank in mijn optiek!
En purdy. En mede-nerdette. Dus.
Waaruit te concluderen valt dat:quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
Denk het ook, ben zaterdagavond teruggekomenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
Props voor MarMar
XM, ik had het idee dat je gister pas was teruggekomen, maar we mist volgens mij dan een dag in m'n hoofd
Harrr!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn Pirates of the Caribbean-blouse aan*insert zwaardvechtsmiley*. Had twee witte blouses van Esprit (waaronder deze dus) in de Roemeniëzak van m'n moeder gestopt vorig jaar onder het mom van "die doe ik toch niet meer aan" Vorige week begon ze er weer over en toen heb ik ze weer uit de zak gevist
. En ze zijn een klein beetje te groot (daarom heb ik ze ok weggedaan), maar dat vind ik wel lekker. Geen angst voor openspringende knoopjes en je ziet geen vetjes als ik zit etc
. En mijn bruine huid steekt er mooi bij af
.
Wat een geweldig weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nieuw jurkje.
[ afbeelding ]
Nieuw broekje + hemdje.wat een leuk jurkje! Waar is die van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldig weekend.. Ik kan er bijna niet bij hoe geweldig lief de Baard is.
.
Van Pull & Bear. Ik had die hele winkel wel leeg kunnen kopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een leuk jurkje! Waar is die van?
Ik heb de neiging een rits te fotoshoppen in het voorhoofd van de meneer op de achtergrond!quote:
Of uit een jurkjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind DaD in hemdje en broekje een beetje apart, maar dat komt ws doordat ik haar nooit niet in een jurkje heb gezien ofzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind DaD in hemdje en broekje een beetje apart, maar dat komt ws doordat ik haar nooit niet in een jurkje heb gezien ofzo.
Bij voorbaat al?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik mis de duutser pre-emptive (wat is dat in het nederlands?)
Morgen ga ik weg, en vanavond gaat hij wat met vrienden doen, en nu is hij nog hier en nu mis ik hem al. Niet tof.
Zienquote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, prima! Cargo-rokje wat ik had gezien bij Esprit maar te duur vond (60 euro) nu voor 50% minder uit de e-shop gevist, en nog wat e-points ingeleverd, dus hoef maar 25 euro ofzo te betalenAls ie past/staat
Plaatje van de site!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zien
Men denkt hier dat volgende week s'avonds iedereen staat te springen om te komen vergaderenDat viel even tegen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk Maria gaat eerder voor zoiets...
[ afbeelding ]it's a wabbit!
Stoer ding!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plaatje van de site!
[ afbeelding ]
OMG ik wil!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ooooohquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Nee, tis ook met een prof van zijn werk. We vinden allebei dat het gewone leven ook door moet gaan als we elkaar zien, die dagen kunnen niet alleen om ons draaien. Het is ook fijn als het gewone leven er is. En hij komt niet aankomende donderdag maar de donderdag daarop alweer naar Zweden, en dan blijft hij voor 10 dagen, dus we zien elkaar maar kort niet. Maar, inderdaad het steeds afscheid nemen is kut..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
jagar, hoezo gaat hij vanavond met vrienden wat doen, kan jij niet mee? zo vaak zien jullie elkaar niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |