abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 09:23:04 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96536043
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn werkweek is ook weer begonnen, zij het thuis achter m'n bureau ;) vandaag eens kijken of ik nog op schema loop, wat toetsen nakijken, lessen voorbereiden, taaldorp plannen, mail afhandelen. Zat net te tellen, en er zijn dit schooljaar voor mij nog 28 lesdagen en dan begint toetsweek/vergaderweek/etc. alweer *) en daarna vakantie! Zo'n zin in...

Lijstje vandaag:

O - half bruin kadetje kaas/komkommer, twee mini-witte-puntjes met aardbeien, thee
L - pannekoeken (over van zaterdag) met aardbeien :9
D - stamppot rauwe andijvie met spekjes en jus

En als ik tussendoor nog honger krijg wat yoghurt en wat kiwi's, denk ik.
Muts, je hebt net vakantie gehad :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96536052
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Muts, je hebt net vakantie gehad :P.
Die 1,5 dag zonder pijn en mondgedoe :D, mwoah, doe mij maar echt vakantie dat ik ook nog weg kan en in de zon kan enzo.
pi_96536060
Thx :D :D :D
Ik moet er zelf nog aan wennen, heb nog niet zo het besef dat het verschil zo groot is met vorig jaar, maar dat komt vanzelf wel weer :)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:24:04 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96536064
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgen :{w.
Nee, congres was vrijdag. Het was echter pas afgelopen om 17:00, waardoor we vrijdagavond niet meer terug konden vliegen, omdat de laatste vlucht om 18:05 ging. Dus, daarom zijn we zaterdag teruggevlogen. We hadden echter ook zaterdag om 10:00 al kunnen vliegen, maar hebben voor laatste vlucht gekozen, zodat we nog wat vrije tijd in Helsinki hadden. Zaterdag was dus helemaal niet meer werkgerelateerd, afgezien van het feit dat ik met collega's door de stad sjokte.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96536089
Wauw Marmar! Echt een groot verschil, ziet er goed uit :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 09:25:17 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96536091
Ik zit lekker in de knoflooklucht van gisteravond :'). Zodra ik de prullenbak opendoe... Net even gegeten en zo maar eens even douchen en boodschappen doen.

O: twee geroosterde boterhammen met meuk
T: iets van fruit
L: havermout
T: iets van fruit(sap?)
D: kip kerrie met banaan

Voorts thee en water. Het valt me wel op dat mijn buikje snel slinkt als ik eenmaal weer normaal ga eten ^O^. Maar toch is er een punt waar ik niet voorbij kom :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_96536097
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:23 schreef MarMar het volgende:
Thx :D :D :D
Ik moet er zelf nog aan wennen, heb nog niet zo het besef dat het verschil zo groot is met vorig jaar, maar dat komt vanzelf wel weer :)
Ook niet als je zelf de foto's zo naast/onder elkaar ziet?
  maandag 9 mei 2011 @ 09:26:12 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96536110
Nou als ik een varkentjesfoto en een foto van nu onder elkaar zet zie ik écht wel verschil hoor :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:30:23 #184
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96536184
wow, marmar wat goed..

Ik heb ook nog niet echt genoeg geslapen, dit was inderdaad een weekend waar je van bij moet komen. Morgenochtend heel erg vroeg weer naar Zweden (vlucht gaat om half 8, dus om 5 uur opstaan ofzo), naar m'n nieuwe huis, en dan komen woensdag m'n ouders. Ik heb nu al zin aan volgend weekend als ik weer eens alleen ben, en volgende week als ik weer kan werken..
pi_96536220
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ook niet als je zelf de foto's zo naast/onder elkaar ziet?
Ik heb een beetje iets van "ben ik dat echt?" :) was er gister echt door overdonderd toen ik de foto's naast elkaar zag, maar ben vooral heel blij ermee :)
Ik had nooit verwacht dat ik dit zo voor elkaar zou krijgen zonder sporten, dus ik geloof het nog niet helemaal.. Ik moet ook nog wennen aan mijn nieuwe kledingmaat, verkoopster gaf me een M en ik had zoiets van jij bent gek, maar het past gewoon :)
Het is nu verdomd dichtbij hoe het was voordat ik kinderen kreeg, het vel is ietsjes minder strak en jong, maar ey, dat mag als je bijna 35 bent :)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:35:06 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96536286
Hehe, allemaal pubers die #kutschool als hashtag gebruiken op Twitter. En vlak na het begin vd vakantie was #verveling een veelgebruikte hashtag _O-. Bij mijn neefje ook :P. Als 'ie vrij is, verveelt 'ie zich en als 'ie weer naar school moet, wil 'ie vakantie :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96536291
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb een beetje iets van "ben ik dat echt?" :) was er gister echt door overdonderd toen ik de foto's naast elkaar zag, maar ben vooral heel blij ermee :)
Ik had nooit verwacht dat ik dit zo voor elkaar zou krijgen zonder sporten, dus ik geloof het nog niet helemaal.. Ik moet ook nog wennen aan mijn nieuwe kledingmaat, verkoopster gaf me een M en ik had zoiets van jij bent gek, maar het past gewoon :)
Het is nu verdomd dichtbij hoe het was voordat ik kinderen kreeg, het vel is ietsjes minder strak en jong, maar ey, dat mag als je bijna 35 bent :)
Ja, ik zou er ook heel blij mee zijn! :Y

Die realisatie zal idd alleen even een kwestie van wennen* zijn :)

*Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik tegenwoordig een kledingmaat groter heb :P Maar dat komt wel weer goed :P
pi_96536295
Props voor MarMar :)

XM, ik had het idee dat je gister pas was teruggekomen, maar we mist volgens mij dan een dag in m'n hoofd :P
pi_96536316
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, allemaal pubers die #kutschool als hashtag gebruiken op Twitter. En vlak na het begin vd vakantie was #verveling een veelgebruikte hashtag _O-. Bij mijn neefje ook :P. Als 'ie vrij is, verveelt 'ie zich en als 'ie weer naar school moet, wil 'ie vakantie :P.
Het gras is altijd groener aan de overkant ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:41:21 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96536424
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, ik zou er ook heel blij mee zijn! :Y

Die realisatie zal idd alleen even een kwestie van wennen* zijn :)

*Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik tegenwoordig een kledingmaat groter heb :P Maar dat komt wel weer goed :P
Aww, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik moet ook oppassen, dus ik trek meteen aan de teugels als ik merk dat kledingstukken strakker zitten
Niet meer actief op Fok!
pi_96536460
Goedemorgen,

MarMar, wat een verschil! Goed zeg!

Hier ook niet bijster veel zin in werken, nog twee weken en dan een weekje vrij, de eerste vakantie van het jaar, wordt tijd!
pi_96536495
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik moet ook oppassen, dus ik trek meteen aan de teugels als ik merk dat kledingstukken strakker zitten
Yeh ^^ Het bizarre is dat ik in mn hoofd nog steeds een slank, lekker ding ben. Tot ik in de spiegel kijk of een foto zie _O- :')
pi_96536518
Zo, weekmenu gemaakt, sportmenu deze week ook

Maandag: pastasalade met witlof, zalm en avocado
Dinsdag: fajitas
Woensdag: groentensoep met kruidige gehaktballetjes
Donderdag: saffraanrisotto met groene asperges en tomaat
Vrijdag: falafel met salade en pita
Zaterdag: barbecue (heb nog harissaburgers liggen en doe nog iets met vis of kip)
Zondag: zelfgemaakte pizza

Maandag: zwemmen
Dinsdag: combinatietraining
Woensdag: 3km hardlopen
Donderdag: zwemmen
Vrijdag: combinatietraining
Zaterdag: -
Zondag: 5km hardlopen op marikenloop (denk ik, bekijk even hoe mijn lichaam er dan aan toe is en of ik denk dat ik het ga redden)
Ja doei.
pi_96536575
MarMar wat een verschil! Je hebt echt een prachtig figuur nu!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96536588
Combinatie is met fietsen?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_96536605
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Combinatie is met fietsen?
ja, half uurtje cintelbaan, half uur op spinfiets :) moet eigenlijk op de zaterdagen ook fietsen, maar dat ga ik vanaf volgende week doen :)
Ja doei.
pi_96536652
Helemaal terug. ;( .

Is het de moeite waard om bij te lezen? :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 9 mei 2011 @ 09:51:53 #198
70532 loveli
N
pi_96536668
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeh ^^ Het bizarre is dat ik in mn hoofd nog steeds een slank, lekker ding ben. Tot ik in de spiegel kijk of een foto zie _O- :')
Je bent nu een lekker ding met curves.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 9 mei 2011 @ 09:52:36 #199
70532 loveli
N
pi_96536685
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helemaal terug. ;( .

Is het de moeite waard om bij te lezen? :P.
Wil je kostbare uren van je leven die je niet meer terugkrijgt daarmee vullen?
crap in = crap out
  maandag 9 mei 2011 @ 09:53:02 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96536690
Ohaai! Ik wil loveli ook zien! :o

MarMar _O_ Mooi figuurtje zeg! Zou'k voor tekenen, en ik heb nog geen kiddies gehad :D

Hier ook een beetje een meh-maandag-gevoel ivm nauwelijks geluierd _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')