Muts, je hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn werkweek is ook weer begonnen, zij het thuis achter m'n bureauvandaag eens kijken of ik nog op schema loop, wat toetsen nakijken, lessen voorbereiden, taaldorp plannen, mail afhandelen. Zat net te tellen, en er zijn dit schooljaar voor mij nog 28 lesdagen en dan begint toetsweek/vergaderweek/etc. alweer
en daarna vakantie! Zo'n zin in...
Lijstje vandaag:
O - half bruin kadetje kaas/komkommer, twee mini-witte-puntjes met aardbeien, thee
L - pannekoeken (over van zaterdag) met aardbeien
D - stamppot rauwe andijvie met spekjes en jus
En als ik tussendoor nog honger krijg wat yoghurt en wat kiwi's, denk ik.
Die 1,5 dag zonder pijn en mondgedoequote:
Nee, congres was vrijdag. Het was echter pas afgelopen om 17:00, waardoor we vrijdagavond niet meer terug konden vliegen, omdat de laatste vlucht om 18:05 ging. Dus, daarom zijn we zaterdag teruggevlogen. We hadden echter ook zaterdag om 10:00 al kunnen vliegen, maar hebben voor laatste vlucht gekozen, zodat we nog wat vrije tijd in Helsinki hadden. Zaterdag was dus helemaal niet meer werkgerelateerd, afgezien van het feit dat ik met collega's door de stad sjokte.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgen.
Ook niet als je zelf de foto's zo naast/onder elkaar ziet?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:23 schreef MarMar het volgende:
Thx![]()
![]()
Ik moet er zelf nog aan wennen, heb nog niet zo het besef dat het verschil zo groot is met vorig jaar, maar dat komt vanzelf wel weer
Ik heb een beetje iets van "ben ik dat echt?"quote:Op maandag 9 mei 2011 09:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf de foto's zo naast/onder elkaar ziet?
Ja, ik zou er ook heel blij mee zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een beetje iets van "ben ik dat echt?"was er gister echt door overdonderd toen ik de foto's naast elkaar zag, maar ben vooral heel blij ermee
Ik had nooit verwacht dat ik dit zo voor elkaar zou krijgen zonder sporten, dus ik geloof het nog niet helemaal.. Ik moet ook nog wennen aan mijn nieuwe kledingmaat, verkoopster gaf me een M en ik had zoiets van jij bent gek, maar het past gewoon
Het is nu verdomd dichtbij hoe het was voordat ik kinderen kreeg, het vel is ietsjes minder strak en jong, maar ey, dat mag als je bijna 35 bent
Het gras is altijd groener aan de overkantquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, allemaal pubers die #kutschool als hashtag gebruiken op Twitter. En vlak na het begin vd vakantie was #verveling een veelgebruikte hashtag. Bij mijn neefje ook
. Als 'ie vrij is, verveelt 'ie zich en als 'ie weer naar school moet, wil 'ie vakantie
.
Aww, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik moet ook oppassen, dus ik trek meteen aan de teugels als ik merk dat kledingstukken strakker zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook heel blij mee zijn!![]()
Die realisatie zal idd alleen even een kwestie van wennen* zijn
*Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik tegenwoordig een kledingmaat groter hebMaar dat komt wel weer goed
![]()
Yeh ^^ Het bizarre is dat ik in mn hoofd nog steeds een slank, lekker ding ben. Tot ik in de spiegel kijk of een foto ziequote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik moet ook oppassen, dus ik trek meteen aan de teugels als ik merk dat kledingstukken strakker zitten
ja, half uurtje cintelbaan, half uur op spinfietsquote:
Je bent nu een lekker ding met curves.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeh ^^ Het bizarre is dat ik in mn hoofd nog steeds een slank, lekker ding ben. Tot ik in de spiegel kijk of een foto zie![]()
Wil je kostbare uren van je leven die je niet meer terugkrijgt daarmee vullen?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helemaal terug..
Is het de moeite waard om bij te lezen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |