Meen je niet?!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja na een half jaar ofzo. Nou ja we zullen wel zien. Vriendje heeft het nu ook al gehad ;')
/zonnetje in huis
Ja. Maar hij is dan ook niet echt een zonnetje de laatse tijdquote:Op maandag 9 mei 2011 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meen je niet?!. Hij is net een maand bezig!
Hmm, foto gemist. Zou 't mogelijk zijn 'm alsnog te kunnen zien?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef loveli het volgende:
M'n achterkant doet het niet
ff testen, nu wel dus
*weg*
Jammer zeg. Wat vindt 'ie niet leuk aan het werk dan? (of ligt het meer aan hemzelf dan aan het werk?)quote:Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is dan ook niet echt een zonnetje de laatse tijd
Mar, goed gedaan hoor!!!
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:00 schreef MarMar het volgende:
Balen Perruche en Vik vraagt eigenlijk al wat ik me dan ook afvraag.
En thx!
edit: ik bedoel altijd gewoon een pruilende smilie maar hier istie zo boos en rood
Hmm 50/50 denk ik. Ook al is iets niet je dream-job, a man's gotta do what a man's gotta do. No whining. Maar goed, vriendinnetje van mij zei ook al van dat ik misschien makkelijker me over dingen heen zet en "gewoon doe" dan hij misschien, maar goed echt begripvol enzo ben ik ook niet volgens mijquote:Op maandag 9 mei 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer zeg. Wat vindt 'ie niet leuk aan het werk dan? (of ligt het meer aan hemzelf dan aan het werk?)
Wow Mar, wat een verschil!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:53 schreef MarMar het volgende:
Goedemorgen
de foto's.. wees gewaarschuwd vooral de eerste is SHOCKING vind ik zelf.. dus meteen wakker op de maandagochtend.
De tweede vond ik ook shocking, maar dan positief
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit alweer achter m'n bureau Perr. Ik werd wakker vanochtend en ondanks dat ik wel geslapen heb, voelde het alsof ik er net in lag. Mweh.
Nee, waarom? Congres was toch voor het werk?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]krijg je niet eens een dagje vrij? Tssssssssss
.
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, waarom? Congres was toch voor het werk?
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgen.
Muts, je hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn werkweek is ook weer begonnen, zij het thuis achter m'n bureauvandaag eens kijken of ik nog op schema loop, wat toetsen nakijken, lessen voorbereiden, taaldorp plannen, mail afhandelen. Zat net te tellen, en er zijn dit schooljaar voor mij nog 28 lesdagen en dan begint toetsweek/vergaderweek/etc. alweer
en daarna vakantie! Zo'n zin in...
Lijstje vandaag:
O - half bruin kadetje kaas/komkommer, twee mini-witte-puntjes met aardbeien, thee
L - pannekoeken (over van zaterdag) met aardbeien
D - stamppot rauwe andijvie met spekjes en jus
En als ik tussendoor nog honger krijg wat yoghurt en wat kiwi's, denk ik.
Die 1,5 dag zonder pijn en mondgedoequote:
Nee, congres was vrijdag. Het was echter pas afgelopen om 17:00, waardoor we vrijdagavond niet meer terug konden vliegen, omdat de laatste vlucht om 18:05 ging. Dus, daarom zijn we zaterdag teruggevlogen. We hadden echter ook zaterdag om 10:00 al kunnen vliegen, maar hebben voor laatste vlucht gekozen, zodat we nog wat vrije tijd in Helsinki hadden. Zaterdag was dus helemaal niet meer werkgerelateerd, afgezien van het feit dat ik met collega's door de stad sjokte.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat was in het weekend, dus hoor je maandag vrij te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |