Chickenwings bestellenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niets in huis
Ik heb twee matzes gegeten. Nu zit ik echt vol.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niets in huis
Gezond! Voor de vitamineopname wel een beetje vet erbij eten en sinaasappelsap drinkenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Probability het volgende:
Ik ga wel spinazie-wortel salade maken of zo
naja, je kan het laten gladstuccen, of je kan bijv. 1 muur een ander kleurtje geven. En dingetjes aan de muur hangen maakt het ook al gezelligerquote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup. Het zit overal. En dan niet zoals mijn vader dat op mijn slaapkamer thuis heeft gedaan (=netjes en strak) neeeeeeeee. Dunne stukjes, dikke stukjes, hele vegen met niks![]()
Ik heb alles maar wit gelatexed boven. We hadden maar drie weken, en daarin vielen Kerst en Oud en Nieuw, en er lag een meter sneeuw de hele tijd. 1 muur in de woonkamer is limeen twee muren in de gang blauw. Maar die moeten nog een keertje overgedaan. We hadden namelijk ook erg slecht licht om bij te werken
Ik heb vanochtend versgeperst sinaasappelsap gedronken, en doe er sesamolie doorheen..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezond! Voor de vitamineopname wel een beetje vet erbij eten en sinaasappelsap drinken
Lijkt me ook een lekkere combi. Ga het ook een keer proberen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend versgeperst sinaasappelsap gedronken, en doe er sesamolie doorheen..
Ik eet eigenlijk ook geen producten met lactose meerquote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Miscuzie
Kaassoufles bestellen kan ook
.
Ben je richting veganisme aan het gaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk ook geen producten met lactose meerMaar dat is nog best moeilijk want ik ben stiekem verslaafd aan kaas
En een rood uitje, en stukjes amandelen, als ik de amandelen niet vanochtend als ontbijt had opgegeten..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me ook een lekkere combi. Ga het ook een keer proberen.
Melk/kaas is niet heel erg gezond. Karnemelk weer wel, maar daar heb ik niet altijd zin in.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je richting veganisme aan het gaan?
ik heb deze gebruikt:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef Syrena het volgende:
Overigens wilde ik zelf de zolder proberen te stuccen, erger dan het nu is kan gewoonweg nietmaar toen ging ik ff joetjoepen en toen zag het er allemaal wel erg ingewikkeld uit.
Plus ik heb een vader die echt denkt dat ik dus niks kan. Hij heeft de buitenboel geschilderd de afgelopen weken en was het keukenraampje vergeten en een ander raam. Toen ik zei dat ik dat zelf wel zou doen kreeg ie bijna een toevalEn met hem samenwerken staat garant voor hele erge ruzie, dat kregen we namelijk al toen hij me wiskunde bijles gaf vroeger
(2x gebeurd, daarna mocht het niet meer van mijn moeder).
Tijdens mijn verhuizing ben ik er dan ook achter gekomen dat ik niet alleen vanwege mijn moeders gedrag in therapie moest![]()
Lol.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook weer gereageerd op een leuke kamer, 50 vierkante meter, 3 kamers, in oost. Zal wel weer 300e worden ofzo.
Met huurtoeslag kan dat wel.. Of tijdelijk wonen..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol.
Ik las verkeerd en wilde reageren
300 ¤? In je dromen!
Twenks, maar ik heb ook lang niet alles gedaan hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik zei: we hebben een schuurtje uitgebouwd, bedoelde ik eigenlijk: we hebben een schuurtje uit laten bouwen!
Alle props naar Maria!
En Maria, hopelijk ben je morgen een beetje uitgerust en bijgekomen. Jouw buik speelt regelmatig op he? Of lijkt dat zo?
Tijdelijk wonen, been there, done that.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Met huurtoeslag kan dat wel.. Of tijdelijk wonen..
Typisch. De manspersoon in kwestie moest er uit in capelle ad ijssel...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Roodverbrand en met enorm pluishaar in de trein, wat zweterig omdat het eten niet zo goed viel en toiletbezoek onvermijdelijk was, èn een suffe mascaraloze rotkop die niet zou misstaan in mn geboortedorp.
En dan, juist dan, heb je sjans.
Dat ja...quote:Op maandag 9 mei 2011 06:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Daar gaan we weer, wanneer weer weekend?
Uhuh.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan in de trein, barstende koppijn en geen zin in werk. Klinkt wel als een maandag he?
quote:Op maandag 9 mei 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan in de trein, barstende koppijn en geen zin in werk. Klinkt wel als een maandag he?
Zoeken danquote:Op maandag 9 mei 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ook geen zin. Ja in een andere baannou succes allemaal!
Jeetje het zit jou niet mee als je het nu al beu bent!quote:Op maandag 9 mei 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ook geen zin. Ja in een andere baannou succes allemaal!
Woensdag.quote:Op maandag 9 mei 2011 06:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Daar gaan we weer, wanneer weer weekend?
Waarschijnlijk kennen ze jou en je optimisme al welquote:Op maandag 9 mei 2011 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee, en ik was nog wel van plan om zo ook gewoon naar kantoor te gaan!
Ja na een half jaar ofzo. Nou ja we zullen wel zien. Vriendje heeft het nu ook al gehad ;')quote:Op maandag 9 mei 2011 07:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje het zit jou niet mee als je het nu al beu bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |