Typisch. De manspersoon in kwestie moest er uit in capelle ad ijssel...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Roodverbrand en met enorm pluishaar in de trein, wat zweterig omdat het eten niet zo goed viel en toiletbezoek onvermijdelijk was, èn een suffe mascaraloze rotkop die niet zou misstaan in mn geboortedorp.
En dan, juist dan, heb je sjans.
Dat ja...quote:Op maandag 9 mei 2011 06:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Daar gaan we weer, wanneer weer weekend?
Uhuh.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan in de trein, barstende koppijn en geen zin in werk. Klinkt wel als een maandag he?
quote:Op maandag 9 mei 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan in de trein, barstende koppijn en geen zin in werk. Klinkt wel als een maandag he?
Zoeken danquote:Op maandag 9 mei 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ook geen zin. Ja in een andere baannou succes allemaal!
Jeetje het zit jou niet mee als je het nu al beu bent!quote:Op maandag 9 mei 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ook geen zin. Ja in een andere baannou succes allemaal!
Woensdag.quote:Op maandag 9 mei 2011 06:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Daar gaan we weer, wanneer weer weekend?
Waarschijnlijk kennen ze jou en je optimisme al welquote:Op maandag 9 mei 2011 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee, en ik was nog wel van plan om zo ook gewoon naar kantoor te gaan!
Ja na een half jaar ofzo. Nou ja we zullen wel zien. Vriendje heeft het nu ook al gehad ;')quote:Op maandag 9 mei 2011 07:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje het zit jou niet mee als je het nu al beu bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |