abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83368576
Ik kom hier ook weer eens meeschrijven, wellicht een goede stimulans om eindelijk die vijf kilootjes kwijt te raken. Ik kan me doordeweeks erg goed aan het 3x per dag eten houden met 2 tussendoortjes, maar zodra ik weekend heb is de structuur weg en wordt het moeilijk! Daarnaast vind ik eten gewoon ook erg lekker

Vandaag zag mijn eetlijstje er zo uit:
Ontbijt: croissantjes met kersenjam
Lunch: Vanille-yoghurt met stukjes mango
Avond: Aardappelsalade met rucola en parmaham, fruitsalade
Toetje: Smoothie met framboos
  zondag 27 juni 2010 @ 19:17:18 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83368613
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Wow DaD! Niets meer aan veranderen.

En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
En bikinifoto's nog wel! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 juni 2010 @ 19:18:00 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83368631
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook weer eens meeschrijven, wellicht een goede stimulans om eindelijk die vijf kilootjes kwijt te raken. Ik kan me doordeweeks erg goed aan het 3x per dag eten houden met 2 tussendoortjes, maar zodra ik weekend heb is de structuur weg en wordt het moeilijk! Daarnaast vind ik eten gewoon ook erg lekker

Vandaag zag mijn eetlijstje er zo uit:
Ontbijt: croissantjes met kersenjam
Lunch: Vanille-yoghurt met stukjes mango
Avond: Aardappelsalade met rucola en parmaham, fruitsalade
Toetje: Smoothie met framboos
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?

Wb iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_83368778
Wow, DAD, dat ziet er perfect uit! En dan ook nog in de meest confronterende pose, recht van voren Niets meer aan doen, zou ik zeggen, gewoon in die bikini aan het strand/in het park/op de stoep gaan liggen, dan komen de vrijers met baardje vanzelf

Ik doe vandaag een balansdag:

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham gekookt ei, boterham pindakaas
T: Karmeliet Tripel en portie vlammetjes
D: salade met ossehaaspuntjes
T: cappuccino, kwark met vanilleyoghurt
  zondag 27 juni 2010 @ 19:24:03 #30
236335 neen
schone schijn
pi_83368817
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen (hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur )
Gewoon iets chills, boeiend het zal die gast niet veel uitmaken gok ik
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat vroeg conleche hoor, ik zei alleen kappen dan! En kap maar want het ziet er donders goed uit
Maar ik heb wel superrode ogen nu want ik heb me toch een last van hooikoorts op dit moment
quote:

En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Ik hoef het blijkbaar niet eens te vragen
Net bij het eten gingen m'n moeder weer los hoor, toen ik zei dat de zus van de vriendin (jaja) van een vriend van me ook in het land was (waar ik dus net mee voetbal ging kijken) zo van "hoe is het met die en die, die is toch vrijgezel?" over een vriendin van me, dat vind ze zo'n leuke meid
Dus ik zei zo, "ja, ze ziet me niet staan joh" zegt m'n moeder "nou dat weet ik niet" dus ik "ja ik ben wel erg knap he" dat overdrijven heb ik van m'n vader maar het uiterlijk dan? Vroeg ik aan m'n ouders: "Dat heb je van mij" zei m'n moeder en toen ging m'n vader heel zielig kijken
het lijkt niet wat het is
pi_83368881
Oh ja, co vroeg het. . Sorry neen, voor de ongevraagde foto.

En jullie zijn te lief. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83369033
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?

Wb iig .
Geen kloon van en ik heb 1,5 jaar geleden hier wel eens een poging tot meeposten gedaan...
  zondag 27 juni 2010 @ 19:40:53 #33
236335 neen
schone schijn
pi_83369344
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En bikinifoto's nog wel! .
Check dit:
quote:

Foto?

Nu is het slechts een kwestie van tijd Viking.
het lijkt niet wat het is
pi_83369518
Hot, hot, hot. Hier ook weinig eetlust, maar ik vind dat ik het aardig heb gedaan

O: yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen achterham
T: hoorntje met citroen- en sinaasappelijs
T: stokbrood met smeerseltjes, wat groenvoer en een handje borrelnootjes op een verjaardag
D: gerookte zalm met een beetje sla/tomaat/komkommer en wat stokbrood met boter

En ik was dus ook op een verjaardag in het park in Utrecht, Calimero. Zou het dezelfde zijn geweest?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83369705
Merel> Ik bende volg-knop soms ook kwijt, toevallig zit ie er nu wel.

Ik heb de hele dag in/op bed gelegen, snotterend en soezend. Ben nog moe. En veel zin om me ziek te melden, maar ja, moet morgen veel bespreken op de nieuwe werkplek met een collega die een week op vakantie is geweest. Ik kijk wel hoe het gaat, aangezien de airco daar altijd op invriezen staat zal het wel meevallen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 27 juni 2010 @ 19:55:15 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83369790
Inderdaad, niets meer aan doen DaD. je bent perfect zo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83369828
Oeh, die spoiler had ik nog niet eens gezien! Prachtig lijf Dad. Op die vorige foto had je trouwens ook al een goed lijf hoor. Maar bikini foto's zijn nog een stukje confronterender
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83369914
Je hebt echt een perfect figuur nu DaD! Niks meer aan veranderen

Ik ben vandaag bij mijn oppasvader van vroeger geweest. Had hem al wel 10 jaar niet gezien! En hij had allemaal leuke videobanden van mijn broertje en ik Had nog nooit filmbeelden van mijzelf gezien toen ik nog 'kind' was. Op de videoband zong ik onder andere 5 minuten lang voor de camera hetzelfde couplet van een liedje van Kinderen voor Kinderen (ik heb zo waa-waa-waa-waanzinnig gedroomd) en zat te smikkelen van boterhammen met witte chocopasta

Lijstje van vandaag:
O: roggebrood met appelstroop en yoghurt met banaan
T: -
L: 1 snee zelfgebakken donker brood met 30+ kaas, beenham en een zachtgekookt eitje + een bak fruitsalade (nectarine, appel, aardbeien)
T: de oppasvader had speciaal taart gehaald en ik vond het sneu om het niet te nemen. Dus 1 punt vruchtenvlaai met limoenroom (was heerlijk )
T: kapje van het brood met philadelphia light
D: 100 gram gerookte zalm en gado gado (3 paprika's met wat sate)

Op mijn diner ben ik best wel trots want mijn broertje en ik zijn alleen thuis en hij eet nu de restjes van gisteren (overig BBQ-vlees) met friet erbij. Mijn ouders hadden bedacht dat ik dat ook wel kon eten, maar ik heb in plaats daarvan even wat gezondere restjes bij elkaar gesprokkeld
pi_83370155
Hallo iedereen,

Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.

Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol

ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.

Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
pi_83370278
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,

Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.

Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol

ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.

Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt? Maar succes vanaf nu
pi_83370889
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt? Maar succes vanaf nu
Ik vind het gekruid gehakt van de Plus zo lekker... Dus dan maak ik daar mini-hamburgertjes van, die bak ik en dan eet ik ze op Niet echt heel gezond, maar vooral op zondag eet ik vooral voor de lekker ^^

Maar thanks, vanaf nu ga ik mijn best doen
pi_83370935
Ow, @ DaD: prachtig figuur <3
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 20:44:33 #43
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83371921
quote:
Hallo iedereen,

Welkom!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 20:45:17 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83371966
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeuk Ik heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:46:10 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83372001
quote:
Geen beloftes doen waar je je misschien niet aan houdt. Gezien je eetpatroon (daglijstje van vandaag) wordt het nog een hele dobber voor jou om een gezond eetpatroon aan te leren.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:47:10 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83372042
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeuk Ik heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.
pi_83372127
Nou, ik heb mn avondeten nog niet gehad dus Lijstje komt na het eten wel..

[ Bericht 60% gewijzigd door JaniesBrownie op 27-06-2010 21:32:37 ]
compact en kleverig.
pi_83372225
Mijn trieste "het is te warm om te eten"lijstje.

O / L: boterham met jam, boterham pindakaas en 3 crackers pindakaas
T: milk & Fruit
D: 3 wat minder goed gevulde wraps: exact hetzelfde als gister
T: 2 grote glazen optimel

Ik weet het! erg triest! Maar met dit weer drink ik meer en eet ik minder! ik kan zo slecht tegen warmte, plus dat mijn kamer van zonsopgang tot zonsondergang zon heeft. Heb ook en paar blikjes cola light op En misschien dat ik straks nog een stukje mango of ananas eet als ik honger heb, maar ik ben zo lauw nu
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 20:52:26 #49
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83372236
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.
Nouja, ik ben gister wel bij water geweest. Daar leven volgensmij best veel muggen. Alleen mijn broertje heeft er maar 3 en mijn moeder helemaal niks.
pi_83372315
Klinkt als een nare situatie, JB. Sterkte. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')