Still breathing!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:41 schreef DeLuna het volgende:
Met dit weer een legging aan, dat zou ik ook niet overleven.
Gelukkig maarquote:
quote:@ neen, omdat je er naar vroeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik heb nog twee bio kipfilets liggen en wat diepvriesbroccoli. Moet ik het langsbrengen? M'n auto heeft airco. Heb ook nog diepvrieszalm, da's denk ik lekkerder bij diepvriesbroccoli.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En behalve yoghurt en brood echt niks in huis.
Lekker wlijf!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb nog twee bio kipfilets liggen en wat diepvriesbroccoli. Moet ik het langsbrengen? M'n auto heeft airco. Heb ook nog diepvrieszalm, da's denk ik lekkerder bij diepvriesbroccoli.
Ik ook jaloers.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow! Platte buik!.
* Viking84 is jaloers.
En bikinifoto's nog wel!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Wow DaD! Niets meer aan veranderen.
En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook weer eens meeschrijven, wellicht een goede stimulans om eindelijk die vijf kilootjes kwijt te raken. Ik kan me doordeweeks erg goed aan het 3x per dag eten houden met 2 tussendoortjes, maar zodra ik weekend heb is de structuur weg en wordt het moeilijk! Daarnaast vind ik eten gewoon ook erg lekker![]()
Vandaag zag mijn eetlijstje er zo uit:
Ontbijt: croissantjes met kersenjam
Lunch: Vanille-yoghurt met stukjes mango
Avond: Aardappelsalade met rucola en parmaham, fruitsalade
Toetje: Smoothie met framboos
Gewoon iets chills, boeiend het zal die gast niet veel uitmaken gok ikquote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte![]()
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen(hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur
)
Dat vroeg conleche hoor, ik zei alleen kappen dan! En kap maar want het ziet er donders goed uitquote:
Ik hoef het blijkbaar niet eens te vragenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Geen kloon van en ik heb 1,5 jaar geleden hier wel eens een poging tot meeposten gedaan...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?
Wb iig.
Check dit:quote:
Foto?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
Ik vind het gekruid gehakt van de Plus zo lekker... Dus dan maak ik daar mini-hamburgertjes van, die bak ik en dan eet ik ze opquote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?![]()
![]()
Maar succes vanaf nu
Welkom!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Geen beloftes doen waar je je misschien niet aan houdt. Gezien je eetpatroon (daglijstje van vandaag) wordt het nog een hele dobber voor jou om een gezond eetpatroon aan te leren.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeukIk heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
Nouja, ik ben gister wel bij water geweest. Daar leven volgensmij best veel muggen. Alleen mijn broertje heeft er maar 3 en mijn moeder helemaal niks.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.
Ze zien er uit als muggenbulten en ze jeuken, zoals een muggenbult ook doet. Ik heb me ook nog ingesmeerd met zonnebrand, maar deze heb ik al een tijdje, en ik neem aan dat je geen bulten krijgt van zonnebrandcremequote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
DeLuna, weet je zeker dat het muggenbulten zijn? Zoveel lijkt me ergens onwaarschijnlijk...
Welkom aan de nieuwelingen trouwens!
Ja.. dat zou kunnen... maar ik heb geen idee waarvoor ik dan allergisch zou zijn...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk toch dat als je belaagd zou zijn door 72 muggen, je dat al wel eerder gemerkt zou hebben. Ik heb heeel soms wel eens dat ik ook onder een soort gekke bulten zit, maar dat is dan een allergische reactie op iets. Zijn aardig grote bulten dan, wit/roze. Zou het dat niet ook kunnen zijn?
Bij mij is het ook dan ineens en ook onverklaarbaar. Bij muggenbulten zie ik zelf meestal nog wel een heeeel klein puntje in het midden. Mentholpoeder helpt wel tegen de jeuk!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja.. dat zou kunnen... maar ik heb geen idee waarvoor ik dan allergisch zou zijn...
Dat hebben we ookal niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij is het ook dan ineens en ook onverklaarbaar. Bij muggenbulten zie ik zelf meestal nog wel een heeeel klein puntje in het midden. Mentholpoeder helpt wel tegen de jeuk!
Mijn zusje had een keer 36 muggenbulten alleen al op haar linkerbeen. en toen was ze nog klein ook nog (een jaar of 6? ) Dus het kan welquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
DeLuna, weet je zeker dat het muggenbulten zijn? Zoveel lijkt me ergens onwaarschijnlijk...
Welkom aan de nieuwelingen trouwens!
Ik vind eigenlijk dat ik me niet meer zo druk moet maken na die tijd, maar toch voel ik me af en toe echt gewoon heel rot...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt als een nare situatie, JB. Sterkte..
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy guacamole DaD!Wat een prachtig figuur! En dat zeg ik niet omdat ik zo machtig lief ben, maar omdat het zo is
![]()
![]()
Doe eens wat vaker lijstjes posten, dan kan ik de succesformule proberen te achterhalen![]()
![]()
Uit eten was weer lekker![]()
Hoofdgerecht: gegrild vlees met veeeel boerensalade met tzaziki en wat patatjes![]()
Toe: 'coupe corfu' = vanille-ijs, slagroom, rozijnen en Griekse mandarijnenlikeur(koum kouat oids)
Drinken: 2 cola(*insert neushoorn* BOEM)
En nu gaan we een DVDtje kijken
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijnquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt.. Do not try this at home, dus! Ik ontbijt met Brinta, lunch met een paar boterhammen en een gekookt eitje, en probeer zo gezond mogelijk avondeten te nemen, maar wat ik er tussendoor soms inprop...
.
En nu heb ik zin in slagroom, door je lijstje..
Dat duurt nog best lang!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Californium het volgende:
Over ijsje gesproken. ik heb van die waterstaaf ijsjes gekocht van de ES en zo'n 3 uur geleden in de diepvries gegooid... eens kijken of ze al bevroren zijn
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijn![]()
Ja, af en toe. Ik denk dat 'ie zelf ook nog wel weet dat 'ie 't uitgemaakt heeft hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Can't imagine Dad...Maar ehm, je ex leest hier toch soms mee?
Nog even waterig als dat ik ze er 3 uur geleden in heb gegooidquote:
Was niet zo bedoeld, eerder sarcastischzit zelf ook in een relatiecrisis, ziet er gelukkig naar uit dat het nog goed gaat komenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom juich je Californium? zo leuk zijn relatieproblemen niet. Helemaal omdat een groot deel van de slankies midden in de naweeen van een verbroken relatie zit
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Ik denk dat 'ie zelf ook nog wel weet dat 'ie 't uitgemaakt heeft hoor.. Of bedoel je dat niet?
Komt er toch nog IETS uit voort dat je wel leuk zou kunnen noemen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom juich je Californium? zo leuk zijn relatieproblemen niet. Helemaal omdat een groot deel van de slankies midden in de naweeen van een verbroken relatie zit
Inderdaad! ben in tijden niet zo dun geweest als nuquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijn![]()
Oi, heeft 'ie ook nog eens last van z'n ogen? Dat de liefde over is kan gebeuren, maar om dat als reden te noemen... daar moet je toch op z'n minst redelijk blind voor zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt.. Do not try this at home, dus! Ik ontbijt met Brinta, lunch met een paar boterhammen en een gekookt eitje, en probeer zo gezond mogelijk avondeten te nemen, maar wat ik er tussendoor soms inprop...
.
En nu heb ik zin in slagroom, door je lijstje..
Ik kan wel een promotiepakketje van m'n werk opsturen iddquote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, heeft 'ie ook nog eens last van z'n ogen? Dat de liefde over is kan gebeuren, maar om dat als reden te noemen... daar moet je toch op z'n minst redelijk blind voor zijn.
Werk jij in Utrecht? Ik was laatst bij een oogkliniek in het centrum van Utrecht, ook gevestigd in een oud herenhuis. Ik kon ze wel helpen, maar ze zagen het voordeel zelf niet (heel dom overigens, maar goed)quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan wel een promotiepakketje van m'n werk opsturen idd.
Ik vergeet het steedsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, ik werk in Den Haag he. En niet bij een kliniek!
Als je een keer zin hebt in een wijntje op het strand in Scheveningen hoor ik het wel!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zo stoer dat je gewoon lekker alleen op reis gaat, Blurred! Ik heb zelf straks ook twee weken vakantie, maar m'n geld is een beetje op..
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wanneer heb je trouwens vakantie? Ik zoek nog een konijnenoppas.
Oh, geen probleem hoor! Zolang ik maar ongeveer 1 á 2 weken van te voren een idee heb van wat je wilt, zodat ik als het nodig is nog dingen kan bestellen, is het prima. Maar morgen mag ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik zal je formulier invullen, morgen. Sorry.
Iemand mooi vinden en iemand aantrekkelijk vinden (je ertoe aangetrokken voelen) zijn wel twee verschillende dingen hè!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, heeft 'ie ook nog eens last van z'n ogen? Dat de liefde over is kan gebeuren, maar om dat als reden te noemen... daar moet je toch op z'n minst redelijk blind voor zijn.
Ja, maar dat zei ik toch ook nog in mijn post. Was geen aanval hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil hier gewoon kunnen zeggen wat ik wil. Dat doe ik ook als ik bij hem ben..
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand mooi vinden en iemand aantrekkelijk vinden (je ertoe aangetrokken voelen) zijn wel twee verschillende dingen hè!
Ik heb nog geen mug gezien en ik word omringd door water, raarr.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeukIk heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |