abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83372317
Nou dat sushi rollen moet ik nog maar eens oefenen, wat een ramp. En teveel van de vulling gesnoept, tegen de tijd dat het klaar was had ik al geen zin meer . Morgenavond rest maar opeten.

DaD, je ziet er echt prachtig uit! Niet nog meer afvallen he.

LoL dr liep net een spanjaard ofzo voorbij mijn balkon toen ik planten water geven was en hij riep iets in de trant van amore naar me. Ik deed snel de deur dicht .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 27 juni 2010 @ 20:57:52 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83372485
DeLuna, weet je zeker dat het muggenbulten zijn? Zoveel lijkt me ergens onwaarschijnlijk...

Welkom aan de nieuwelingen trouwens!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 21:00:53 #53
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83372675
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
DeLuna, weet je zeker dat het muggenbulten zijn? Zoveel lijkt me ergens onwaarschijnlijk...

Ze zien er uit als muggenbulten en ze jeuken, zoals een muggenbult ook doet. Ik heb me ook nog ingesmeerd met zonnebrand, maar deze heb ik al een tijdje, en ik neem aan dat je geen bulten krijgt van zonnebrandcreme
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 27 juni 2010 @ 21:03:57 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83372891
Denk toch dat als je belaagd zou zijn door 72 muggen, je dat al wel eerder gemerkt zou hebben. Ik heb heeel soms wel eens dat ik ook onder een soort gekke bulten zit, maar dat is dan een allergische reactie op iets. Zijn aardig grote bulten dan, wit/roze. Zou het dat niet ook kunnen zijn?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 21:06:24 #55
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83373027
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk toch dat als je belaagd zou zijn door 72 muggen, je dat al wel eerder gemerkt zou hebben. Ik heb heeel soms wel eens dat ik ook onder een soort gekke bulten zit, maar dat is dan een allergische reactie op iets. Zijn aardig grote bulten dan, wit/roze. Zou het dat niet ook kunnen zijn?
Ja.. dat zou kunnen... maar ik heb geen idee waarvoor ik dan allergisch zou zijn...
  zondag 27 juni 2010 @ 21:08:48 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83373157
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja.. dat zou kunnen... maar ik heb geen idee waarvoor ik dan allergisch zou zijn...
Bij mij is het ook dan ineens en ook onverklaarbaar. Bij muggenbulten zie ik zelf meestal nog wel een heeeel klein puntje in het midden. Mentholpoeder helpt wel tegen de jeuk!
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 21:10:18 #57
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83373213
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij mij is het ook dan ineens en ook onverklaarbaar. Bij muggenbulten zie ik zelf meestal nog wel een heeeel klein puntje in het midden. Mentholpoeder helpt wel tegen de jeuk!
Dat hebben we ookal niet. Nouja, ik wacht nog wel even af... Als ik dit overleef kan ik de hele wereld aan
  zondag 27 juni 2010 @ 21:31:32 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83374329
Net ontdekt dat er toch echt smaakverschil zit in havermout van verschillende merken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:31:44 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83374337
Holy guacamole DaD! Wat een prachtig figuur! En dat zeg ik niet omdat ik zo machtig lief ben, maar omdat het zo is

Doe eens wat vaker lijstjes posten, dan kan ik de succesformule proberen te achterhalen

Uit eten was weer lekker
Hoofdgerecht: gegrild vlees met veeeel boerensalade met tzaziki en wat patatjes
Toe: 'coupe corfu' = vanille-ijs, slagroom, rozijnen en Griekse mandarijnenlikeur (koum kouat oids)
Drinken: 2 cola (*insert neushoorn* BOEM)

En nu gaan we een DVDtje kijken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83374363
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

Mijn zusje had een keer 36 muggenbulten alleen al op haar linkerbeen. en toen was ze nog klein ook nog (een jaar of 6? ) Dus het kan wel
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt als een nare situatie, JB. Sterkte. .
Ik vind eigenlijk dat ik me niet meer zo druk moet maken na die tijd, maar toch voel ik me af en toe echt gewoon heel rot...

En mijn lijstje:

O: 2 beschuitjes met runderrookvlees en een kiwi
S: een uur op de wii fit
L: 3 sneeën volkorenbrood, met achterham, roomkaas en witte chocoladepasta
D: Een kom tomatensoep, 3 sneeën brood, 1 met kaas, komkommer en gekookt ei, 1 met roomkaas en 1 met toch weer die pasta

Niet heel geweldig, maar als je bedenkt dat we een hele tijd in de auto hebben gezeten, vind ik t wel kunnen (al hebben we pas om 9 uur gegeten ofzo )
compact en kleverig.
pi_83374619
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy guacamole DaD! Wat een prachtig figuur! En dat zeg ik niet omdat ik zo machtig lief ben, maar omdat het zo is

Doe eens wat vaker lijstjes posten, dan kan ik de succesformule proberen te achterhalen

Uit eten was weer lekker
Hoofdgerecht: gegrild vlees met veeeel boerensalade met tzaziki en wat patatjes
Toe: 'coupe corfu' = vanille-ijs, slagroom, rozijnen en Griekse mandarijnenlikeur (koum kouat oids)
Drinken: 2 cola (*insert neushoorn* BOEM)

En nu gaan we een DVDtje kijken
Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt. . Do not try this at home, dus! Ik ontbijt met Brinta, lunch met een paar boterhammen en een gekookt eitje, en probeer zo gezond mogelijk avondeten te nemen, maar wat ik er tussendoor soms inprop... .

En nu heb ik zin in slagroom, door je lijstje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83374691
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de succesformule is om je vriend je te laten vertellen dat 'ie niet meer van je houdt en je niet meer aantrekkelijk vindt. . Do not try this at home, dus! Ik ontbijt met Brinta, lunch met een paar boterhammen en een gekookt eitje, en probeer zo gezond mogelijk avondeten te nemen, maar wat ik er tussendoor soms inprop... .

En nu heb ik zin in slagroom, door je lijstje. .
Relatieproblemen zijn dus bij meer mensen goed voor de lijn
compact en kleverig.
pi_83374720
Can't imagine Dad... Maar ehm, je ex leest hier toch soms mee?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83374727
Over ijsje gesproken. ik heb van die waterstaaf ijsjes gekocht van de ES en zo'n 3 uur geleden in de diepvries gegooid... eens kijken of ze al bevroren zijn
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_83374809
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Californium het volgende:
Over ijsje gesproken. ik heb van die waterstaaf ijsjes gekocht van de ES en zo'n 3 uur geleden in de diepvries gegooid... eens kijken of ze al bevroren zijn
Dat duurt nog best lang!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83374832
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als ik gelukkig ben dat interesseert het me allemaal niets... maar als ik ongelukkig ben dan trek ik er strak aan... ben nu aan het proberen om een middenweg te vinden gelukkig zijn, maar toch gezond doen
pi_83374908
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Can't imagine Dad... Maar ehm, je ex leest hier toch soms mee?
Ja, af en toe. Ik denk dat 'ie zelf ook nog wel weet dat 'ie 't uitgemaakt heeft hoor. . Of bedoel je dat niet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:42:27 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83374911
Waarom juich je Californium? zo leuk zijn relatieproblemen niet. Helemaal omdat een groot deel van de slankies midden in de naweeen van een verbroken relatie zit
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83374938
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat duurt nog best lang!
Nog even waterig als dat ik ze er 3 uur geleden in heb gegooid
pi_83375016
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom juich je Californium? zo leuk zijn relatieproblemen niet. Helemaal omdat een groot deel van de slankies midden in de naweeen van een verbroken relatie zit
Was niet zo bedoeld, eerder sarcastischzit zelf ook in een relatiecrisis, ziet er gelukkig naar uit dat het nog goed gaat komen
pi_83375020
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, af en toe. Ik denk dat 'ie zelf ook nog wel weet dat 'ie 't uitgemaakt heeft hoor. . Of bedoel je dat niet?
Ja dat denk ik ook En van je tweede opmerking weet hij vast ook nog wel dat hij dat gezegd heeft, maar of het leuk is om terug te lezen

Maar goed, jij moet ook vrij zijn om te kunnen vertellen wat je wilt
  zondag 27 juni 2010 @ 21:46:49 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83375135
Dan moet ie maar niet meelezen in dit topic als ie dat soort dingen niet wil zien. Vind ik dan.
pi_83375160
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Komt er toch nog IETS uit voort dat je wel leuk zou kunnen noemen?
Al is de manier waarop k*t.

Was toen wel blij met mn lijntje, waar nu niet veel meer van over is trouwens Alleen niet zo blij met de manier waarop (Overigens was ik weggegaan bij hem, alleen was hij het daar niet helemaal mee eens )

Overigens woon ik nu sinds een maandje weer samen
compact en kleverig.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:47:58 #74
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83375200
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Inderdaad! ben in tijden niet zo dun geweest als nu
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 27 juni 2010 @ 21:51:25 #75
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83375391
ik wist echt niet dat Stephen Fry homo is! (ik voel me een beetje traag van begrip nu )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')