Still breathing!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:41 schreef DeLuna het volgende:
Met dit weer een legging aan, dat zou ik ook niet overleven.
Gelukkig maarquote:
quote:@ neen, omdat je er naar vroeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik heb nog twee bio kipfilets liggen en wat diepvriesbroccoli. Moet ik het langsbrengen? M'n auto heeft airco. Heb ook nog diepvrieszalm, da's denk ik lekkerder bij diepvriesbroccoli.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En behalve yoghurt en brood echt niks in huis.
Lekker wlijf!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb nog twee bio kipfilets liggen en wat diepvriesbroccoli. Moet ik het langsbrengen? M'n auto heeft airco. Heb ook nog diepvrieszalm, da's denk ik lekkerder bij diepvriesbroccoli.
Ik ook jaloers.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow! Platte buik!.
* Viking84 is jaloers.
En bikinifoto's nog wel!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Wow DaD! Niets meer aan veranderen.
En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook weer eens meeschrijven, wellicht een goede stimulans om eindelijk die vijf kilootjes kwijt te raken. Ik kan me doordeweeks erg goed aan het 3x per dag eten houden met 2 tussendoortjes, maar zodra ik weekend heb is de structuur weg en wordt het moeilijk! Daarnaast vind ik eten gewoon ook erg lekker![]()
Vandaag zag mijn eetlijstje er zo uit:
Ontbijt: croissantjes met kersenjam
Lunch: Vanille-yoghurt met stukjes mango
Avond: Aardappelsalade met rucola en parmaham, fruitsalade
Toetje: Smoothie met framboos
Gewoon iets chills, boeiend het zal die gast niet veel uitmaken gok ikquote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte![]()
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen(hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur
)
Dat vroeg conleche hoor, ik zei alleen kappen dan! En kap maar want het ziet er donders goed uitquote:
Ik hoef het blijkbaar niet eens te vragenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
En opsteker voor neen, dat 'ie zomaar foto's krijgt als 'ie erom vraagt. Neen, heb je dat effect op meer vrouwen?
Geen kloon van en ik heb 1,5 jaar geleden hier wel eens een poging tot meeposten gedaan...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kloon van mspoez? Of postte je eerder ook onder deze naam?
Wb iig.
Check dit:quote:
Foto?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef loveli het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
Ik vind het gekruid gehakt van de Plus zo lekker... Dus dan maak ik daar mini-hamburgertjes van, die bak ik en dan eet ik ze opquote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?![]()
![]()
Maar succes vanaf nu
Welkom!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Geen beloftes doen waar je je misschien niet aan houdt. Gezien je eetpatroon (daglijstje van vandaag) wordt het nog een hele dobber voor jou om een gezond eetpatroon aan te leren.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens... ik word echt knettergek van de jeukIk heb welgeteld 72 muggenbulten, ik snap hier echt helemaal niks van.
Nouja, ik ben gister wel bij water geweest. Daar leven volgensmij best veel muggen. Alleen mijn broertje heeft er maar 3 en mijn moeder helemaal niks.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op zoek gaan naar dat muggenbultentopic van kortgeleden. Kan het geen allergische reactie zijn? Morgen even naar de dokter gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |