Ik heb de neiging een rits te fotoshoppen in het voorhoofd van de meneer op de achtergrond!quote:
Of uit een jurkjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind DaD in hemdje en broekje een beetje apart, maar dat komt ws doordat ik haar nooit niet in een jurkje heb gezien ofzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind DaD in hemdje en broekje een beetje apart, maar dat komt ws doordat ik haar nooit niet in een jurkje heb gezien ofzo.
Bij voorbaat al?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik mis de duutser pre-emptive (wat is dat in het nederlands?)
Morgen ga ik weg, en vanavond gaat hij wat met vrienden doen, en nu is hij nog hier en nu mis ik hem al. Niet tof.
Zienquote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, prima! Cargo-rokje wat ik had gezien bij Esprit maar te duur vond (60 euro) nu voor 50% minder uit de e-shop gevist, en nog wat e-points ingeleverd, dus hoef maar 25 euro ofzo te betalenAls ie past/staat
Plaatje van de site!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zien
Men denkt hier dat volgende week s'avonds iedereen staat te springen om te komen vergaderenDat viel even tegen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk Maria gaat eerder voor zoiets...
[ afbeelding ]it's a wabbit!
Stoer ding!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plaatje van de site!
[ afbeelding ]
OMG ik wil!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ooooohquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Nee, tis ook met een prof van zijn werk. We vinden allebei dat het gewone leven ook door moet gaan als we elkaar zien, die dagen kunnen niet alleen om ons draaien. Het is ook fijn als het gewone leven er is. En hij komt niet aankomende donderdag maar de donderdag daarop alweer naar Zweden, en dan blijft hij voor 10 dagen, dus we zien elkaar maar kort niet. Maar, inderdaad het steeds afscheid nemen is kut..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
jagar, hoezo gaat hij vanavond met vrienden wat doen, kan jij niet mee? zo vaak zien jullie elkaar niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |