wat tof!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
oh jammer, loveli gemist!
Ik heb truly bagger gegeten dit weekend, maar morgen begint een nieuwe week waarin ik gezond ga eten en drie keer ga hardlopen zodat ik net als Uks binnenkort 5 km kan rennen.
1 juni al, dat is snel! Leuk Rituals!
Wij hebben net ons schuurtje in de achtertuin uitgebouwd tot gastenverblijf. Ik moet nog even stuccen en aftimmeren alvorens ik mag inrichten
Dr borsten zitten scheefquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
Een goede reden om geen Barbie-figuur te willen.
*gaat even spieken*quote:
Al lang op zoek? Succes!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja spullen brengen is wel kut maar inpakken is wel leuk, allemaal van die dingen waar je nooit iets mee doet maar toch weet dat het heel misschien ooit van pas komt.
Zelfde woonplaats maar ik wil verder van school wonen. Of eigenlijk op loopafstand van het centrum.
Wat ontzettend leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
Wij hebben net ons schuurtje in de achtertuin uitgebouwd tot gastenverblijf. Ik moet nog even stuccen en aftimmeren alvorens ik mag inrichten
Ha ja inderdaad, idem dito. Heb je een recept va die sinaasappeltaart? klinkt lekker! Hier zitten nu haverkoekjes in de ovenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, zijn de vorige al op? Mijn sinaasappeltaart is helemaal opgegaan en daar heb ik een groot aandeel in gehad
Niet nodig, ik weet toch hoe je heetquote:
Haverkoekjes klinkt mildly gezond!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha ja inderdaad, idem dito. Heb je een recept va die sinaasappeltaart? klinkt lekker! Hier zitten nu haverkoekjes in de oven
My thought exactly! Alleen dan Veeel slanker.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
De foto's drukken met wel meteen weer met de neus op de feiten. Je bent veel slanker dan ik
Mijn huis bevalt heerlijk! Vooral doordat ik nu lekker buiten kan zitten op m'n plaatsje en op m'n dakterras. Beetje rommelen met plantjes, buiten ontbijten, in de zon liggen op m'n megaloungebank, heerlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Bij merel bevalt het huis uitstekend of niet?
fixedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn huis bevalt heerlijk! Vooral doordat ik nu lekker buiten kan zitten op m'n plaatsje en op m'n dakterras. Beetje rommelen met plantjes, buiten ontbijten, in de zon liggen op m'n megaloungebank, heerlijk!
Maar heb ook altijd wel wat te klagen natuurlijk: vind m'n huis nu al te klein, kan m'n spullen schoenen niet kwijt
Neuh, het gaat meer om dingen als waar laat ik m'n slaapzak, stofzuiger, ventilator in de winter, klusspullen, enzovoorts. Ik mis wat grote kasten waar je gewoon een hoop zooi in kwijt kunt, deur dicht en nooit meer naar kijken. Maar met wat slimmer indelen moet dat op zich wel kunnen, moet me er alleen een keer toe zetten.quote:
Heb je geen meterkast?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh, het gaat meer om dingen als waar laat ik m'n slaapzak, stofzuiger, ventilator in de winter, klusspullen, enzovoorts. Ik mis wat grote kasten waar je gewoon een hoop zooi in kwijt kunt, deur dicht en nooit meer naar kijken. Maar met wat slimmer indelen moet dat op zich wel kunnen, moet me er alleen een keer toe zetten.
Afgelopen week is in ieder geval de hele buitenboel geschilderd, dus alles ziet er weer nieuw en netejs uit
Nee! Dat ding zit in een klein kastje dat aan de muur hangt, geen hele inbouwkast. Maar ik stel me aan hoor, ik moet gewoon beter opruimen, dat scheelt al een hoopquote:
Met een 10 meter kast is het misschien wel te doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |