Ik zit alweer! Met mijn been omhoog en ijs op mn dikke enkel.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:39 schreef Rituals het volgende:
Wat een heerlijk weekend. Jammer dat de vakantie alweer voorbij is.
Ik heb vandaag mijn eerste nieuwe aankoop gedaan voor mijn nieuwe woning, terwijl ik pas over vier weken kan verhuizen. Deze fauteuil:
Daarnaast heb ik ook nog dit ladeblok (maar dan in lime-kleur) in de aanbieding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er iemand toevallig een combimagnetron en/of wasmachine over hebben voor een leuk prijsje hoor ik het graag.
Misschien heeft hier iemand interesse in Blond Amsterdam servies?
[TK] Blond Amsterdam servies
Ik heb ook nog dvd's, leesboeken, kookboeken en een paar reisboekjes (Londen, Berlijn, Krakau, Kenya) in de aanbieding, maar ik heb even geen zin om daar nu topics voor te maken. Iemand interesse?![]()
Ik moet even geld bij elkaar sprokkelen oO<.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dankje!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke stoel Rituals!
Wat vraag je voor de boeken?
Oeh! Ik woon in Nijmegen, maar m'n vriendje in Den Haag. Dus omgeving Nijmegen of Den Haag zou ideaal zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef Merel het volgende:
Rituals, ik heb een combimagnetron over! Moet wel even vragen of m'n broertje 'm nog wil, maar anders zal ik aan je denken. Waar woon je ook alweer? Want als het ding van hier naar Maastricht moet is dat ook niet handig
Nou dan zit je goed met Merelquote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oeh! Ik woon in Nijmegen, maar m'n vriendje in Den Haag. Dus omgeving Nijmegen of Den Haag zou ideaal zijn.
Spiegel heeft een barst. Haal 'em zo weg.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Spiegel heeft een barst. Haal 'em zo weg.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
PM.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Karin Slaughter, Versplinterd
- Heleen van Royen, De Mannentester
Het is ook veel maar mijn avondeten is erg mager dus volgens mij valt het mee?
Weet niet, ben even overzicht kwijt
Hehequote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik sla even over, Rituals. Leen m'n boeken tegenwoordig zoveel mogelijk bij de "biebeletheek" (zo spreekt mijn moeder het uit)
Hopelijk heb je (en ikquote:Op zondag 8 mei 2011 18:18 schreef Merel het volgende:
Oh ik zie wel wat leuke boeken Rituals! Zit nu bij m'n moeder, maar zal vanavond even goed kijken. En als in de tussentijd alles is weggekaapt heb ik pech
QFT!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ga morgen ook weer eens ergens kijken, verhuizen is tof. Kun je weer opnieuw beginnen met het verzamelen van rotzooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik krijg de sleutel in principe 1 juni. De ruimte is 'woonklaar' (als ik de vloerbedekking over koop van de vorige bewoonster), maar eventueel wil ik twee muren verven. Moet ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wanneer krijg je de sleutel enzo dan? Moet je ook nog wat klussen of niet?
Ik ga morgen ook weer eens ergens kijken, verhuizen is tof. Kun je weer opnieuw beginnen met het verzamelen van rotzooi.
Bij merel bevalt het huis uitstekend of niet?
Ja spullen brengen is wel kut maar inpakken is wel leuk, allemaal van die dingen waar je nooit iets mee doet maar toch weet dat het heel misschien ooit van pas komt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik krijg de sleutel in principe 1 juni. De ruimte is 'woonklaar' (als ik de vloerbedekking over koop van de vorige bewoonster), maar eventueel wil ik twee muren verven. Moet ik nog even over nadenken.
Ik haat het verhuizen zelf (de spullen over brengen), maar het opnieuw inrichten en nieuwe spullen kopen e.d. vind ik erg leuk.
Ben je opzoek naar iets in je huidige woonplaats of heel ergens anders?
Hahaha, ja. Het nieuw kopen van spullen en inrichten en decoreren is tof.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Het tijdelijk leven uit dozen, lege bankrekening en adres veranderen bij instanties was anders ook niet iets dat ik voor mn lol deedquote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Het nieuw kopen van spullen en inrichten en decoreren is tof.Verhuizen zelf alleen wat minder.
Ik ga toch ook maar weer eens kijken voor een ander huisje.
Ha, zijn de vorige al op? Mijn sinaasappeltaart is helemaal opgegaan en daar heb ik een groot aandeel in gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Pfff... moe, warm. Ik ga koekjes bakken.
wat tof!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
oh jammer, loveli gemist!
Ik heb truly bagger gegeten dit weekend, maar morgen begint een nieuwe week waarin ik gezond ga eten en drie keer ga hardlopen zodat ik net als Uks binnenkort 5 km kan rennen.
1 juni al, dat is snel! Leuk Rituals!
Wij hebben net ons schuurtje in de achtertuin uitgebouwd tot gastenverblijf. Ik moet nog even stuccen en aftimmeren alvorens ik mag inrichten
Dr borsten zitten scheefquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
Een goede reden om geen Barbie-figuur te willen.
*gaat even spieken*quote:
Al lang op zoek? Succes!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja spullen brengen is wel kut maar inpakken is wel leuk, allemaal van die dingen waar je nooit iets mee doet maar toch weet dat het heel misschien ooit van pas komt.
Zelfde woonplaats maar ik wil verder van school wonen. Of eigenlijk op loopafstand van het centrum.
Wat ontzettend leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
Wij hebben net ons schuurtje in de achtertuin uitgebouwd tot gastenverblijf. Ik moet nog even stuccen en aftimmeren alvorens ik mag inrichten
Ha ja inderdaad, idem dito. Heb je een recept va die sinaasappeltaart? klinkt lekker! Hier zitten nu haverkoekjes in de ovenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, zijn de vorige al op? Mijn sinaasappeltaart is helemaal opgegaan en daar heb ik een groot aandeel in gehad
Niet nodig, ik weet toch hoe je heetquote:
Haverkoekjes klinkt mildly gezond!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha ja inderdaad, idem dito. Heb je een recept va die sinaasappeltaart? klinkt lekker! Hier zitten nu haverkoekjes in de oven
My thought exactly! Alleen dan Veeel slanker.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
De foto's drukken met wel meteen weer met de neus op de feiten. Je bent veel slanker dan ik
Mijn huis bevalt heerlijk! Vooral doordat ik nu lekker buiten kan zitten op m'n plaatsje en op m'n dakterras. Beetje rommelen met plantjes, buiten ontbijten, in de zon liggen op m'n megaloungebank, heerlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Bij merel bevalt het huis uitstekend of niet?
fixedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn huis bevalt heerlijk! Vooral doordat ik nu lekker buiten kan zitten op m'n plaatsje en op m'n dakterras. Beetje rommelen met plantjes, buiten ontbijten, in de zon liggen op m'n megaloungebank, heerlijk!
Maar heb ook altijd wel wat te klagen natuurlijk: vind m'n huis nu al te klein, kan m'n spullen schoenen niet kwijt
Neuh, het gaat meer om dingen als waar laat ik m'n slaapzak, stofzuiger, ventilator in de winter, klusspullen, enzovoorts. Ik mis wat grote kasten waar je gewoon een hoop zooi in kwijt kunt, deur dicht en nooit meer naar kijken. Maar met wat slimmer indelen moet dat op zich wel kunnen, moet me er alleen een keer toe zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |