Oh die wil ikquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk Maria gaat eerder voor zoiets...
[ afbeelding ]it's a wabbit!
Ik zie d'r nietquote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
leuke foto's
Was ook mijn eerste gedachte, maar het zijn zoveel foto's... Loopt wel los denk ik. En anders Mo(d) ze het er maar uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:00 schreef Probability het volgende:
@Mo
Ik weet niet of Merel dit kan waarderen
11 jaar geleden, toen was ik 13! Dus dit is net na de gabbertijd ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
Als je naar de mode van toen kijkt, dan krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
Heb ik ook wel eens gehad, niks verbrand behalve mn lippenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
in de zon gestaan met mijn mond, blijkbaarwas zaterdag de hele dag verkeersleider, heb zoveel mogelijk in de schaduw gestaan, maar vind 't wel stom dat m'n mond het enige is dat blijkbaar te lang in de zon was?
"Hoe teken ik een smiley!"quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ik heb teouwens tips nodig.
Ik moet binnenkort een presentatie geven, bij wijze van oefening, over iets. Kan alles zijn. Iets simpels dat makkelelijk te leren is aan een groepje mensen. Banaan pellen bijvoorbeeld.Het gaat erom dat je "training skills" krijgt. Nu kan ik wel training geven maar mijn creativiteit is echt 0. Iemand ideen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |