Oh die wil ikquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk Maria gaat eerder voor zoiets...
[ afbeelding ]it's a wabbit!
Ik zie d'r nietquote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
leuke foto's
Was ook mijn eerste gedachte, maar het zijn zoveel foto's... Loopt wel los denk ik. En anders Mo(d) ze het er maar uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:00 schreef Probability het volgende:
@Mo
Ik weet niet of Merel dit kan waarderen
11 jaar geleden, toen was ik 13! Dus dit is net na de gabbertijd ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
Als je naar de mode van toen kijkt, dan krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
Heb ik ook wel eens gehad, niks verbrand behalve mn lippenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
in de zon gestaan met mijn mond, blijkbaarwas zaterdag de hele dag verkeersleider, heb zoveel mogelijk in de schaduw gestaan, maar vind 't wel stom dat m'n mond het enige is dat blijkbaar te lang in de zon was?
"Hoe teken ik een smiley!"quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ik heb teouwens tips nodig.
Ik moet binnenkort een presentatie geven, bij wijze van oefening, over iets. Kan alles zijn. Iets simpels dat makkelelijk te leren is aan een groepje mensen. Banaan pellen bijvoorbeeld.Het gaat erom dat je "training skills" krijgt. Nu kan ik wel training geven maar mijn creativiteit is echt 0. Iemand ideen?
ja, da's ook mijn tactiekquote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, niks verbrand behalve mn lippenLeek wel alsof ik lipstick op had
Lippenbalsempje erop gedaan en verder niks, ging wel over
Da's de prijs die je voor bardot-lippen moet betalen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
in de zon gestaan met mijn mond, blijkbaarwas zaterdag de hele dag verkeersleider, heb zoveel mogelijk in de schaduw gestaan, maar vind 't wel stom dat m'n mond het enige is dat blijkbaar te lang in de zon was?
Ja ik ookquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
Als je naar de mode van toen kijkt, dan krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
De tijd van de Brutale Meidenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
11 jaar geleden, toen was ik 13! Dus dit is net na de gabbertijd ofzoDat was sowieso een slechte tijd
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Oi, pijnlijk lijkt me ook, Mo?
Even een egovraagje: sinds gisteren weer af en toe last van buikkramp. Woensdag is spiraal geplaatst, had toen sinds donderdag totaal geen last (geen pijn en na 2 dagen ook geen bloed meer). Is dat normaal dat het nu weer pijn doet?
Oke thanks, gelukkig dat het normaal is!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jadat kan nog wel een tijdje duren helaas. Bij mij hielp het om niet te strakke broeken te dragen, en vooral niet te lang wachten met naar de wc gaan! Een volle blaas was echt direct pijnlijk
En verder wat loveli zegt, je baarmoeder krampt nu eigenlijk samen om m eruit te werken, want vreemd voorwerp. Maar die zal er aan gewend raken en dan is het 5 jaar bliss
Ja, en als alles ok is, kan het met een echo zo op je buik, en anders moet het inwendig. en ik wil liever NIET inwendigquote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, je moet toch sowieso over een poosje nog terug voor een echo, neem ik aan? Hoop dat de pijn snel afneemt, in ieder geval!
In het zh hebben ze gezegd dat het ook met een uitwendige kon, mits alles ok is/lijkt. (omdat je het dan wel minder goed ziet geloof ik).quote:Op maandag 9 mei 2011 13:45 schreef MarMar het volgende:
@cali ben bang dat het toch inwendig moet, zit te laag om op de buik te kunnen zien.
Warme kruik op je buik wil ook wel eens helpen tegen de pijn.
Dat boeit me nou nooit eigenlijk, of die mensen het gewend zijn of niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
maarja.... die mensen zijn het gewend he!
Nouja, ik neem niet aan dat mijn dokter nog sexuele associaties heeft bij het plaatsen van een spiraal, of de dokter in het ziekenhuis bij het maken van een inwendige echoquote:Op maandag 9 mei 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat boeit me nou nooit eigenlijk, of die mensen het gewend zijn of niet.
"Ik heb al heel veel vrouwen naakt gezien, dus ga maar in de stijgbeugels."
Noop, geen argument waarmee iemand mij overtuigt.
Sinds ik de statistieken las van gynaecologen die zich weleens tot een patiente aangetrokken hadden gevoeld, denk ik er anders over (geloof dat een derde van de mannelijke gynaecologen weleens iets met een patiente heeft gehad). Nou ja, voor ik dat onderzoek las dacht ik er ook al zo over, eigenlijk. Ook gynaecologen zijn mannen (of vrouwen). Mensen dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik neem niet aan dat mijn dokter nog sexuele associaties heeft bij het plaatsen van een spiraal, of de dokter in het ziekenhuis bij het maken van een inwendige echo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |