quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ahhah al die zwarte lijkt wel mijn potje nutellaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen versieren? iedereen kan 't leren!![]()
http://www.efukt.com/2372_Sexually_Harrassed_In_Public.html
lekker man ga je nog wat doen dan maandagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb maandag nog lekker vrij arkadassen
Er was zo'n dans in Brazilië of iets dergelijks, min of meer een seksdans. Ik kan dat topic niet vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen versieren? iedereen kan 't leren!![]()
http://www.efukt.com/2372_Sexually_Harrassed_In_Public.html
uitslapen..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
lekker man ga je nog wat doen dan maandag
De uitspraak van arkadassen lijkt trouwens verdomd veel op de uitspraak van het Turkse woord arkadasın.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb maandag nog lekker vrij arkadassen
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haat jij je vagina ook?
http://www.efukt.com/20862_Lindsay_Hates_Her_Vagina.html
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was zo'n dans in Brazilië of iets dergelijks, min of meer een seksdans. Ik kan dat topic niet vinden.
Iemand een idee wat ik bedoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ja, maar geen idee meer hoe het heet. Volgens mij was het verboden ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand die het weet?
Argh, ik kan niet slapen voordat ik het heb gevonden..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Say what:gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist zeker dat ik erin had gepost, maar niet met welke username.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee meer hoe het heet. Volgens mij was het verboden ofzo.
Fucked up is dat he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:51 schreef Doler12 het volgende:
Het is zo laat al weer! De vogeltjes zijn weer druk aan het fluiten!
Dat is een direct message. Verbeter die taalfout(en) in je zin en ik vertel je hoe het werkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken zit is leeg ?
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken die is leeg ?
Bezittelijk voornaamwoord. Zoek het op, lees het, inhaleer het, pas het toe.quote:
Vooral Kurtlar vadisiquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkse series... Je wordt er hersendood van.
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.quote:
Vrouwenprogramma's zijn hier ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.
Oeh, Televole! Dat was inderdaad best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen Televolle keek ik vroeger weleens thuis, daar hadden we een schotel.
Verder doet het mij niks die Turkse TV, veel reclame ook
Aandacht waarschijnlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. "Esra Erol ile izdivaç" of zo, waarom zou je op TV willen trouwen
?
De horror!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mijn moeder het best vaak kijkt.
klap die bitch tantoe hardquote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mijn moeder het best vaak kijkt.
Hoe wanhopig ben je dan hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. "Esra Erol ile izdivaç" of zo, waarom zou je op TV willen trouwen
?
Hm, zou het echt door de religie en de geschiedenis (Ottomanen) komen dat ik me meer 'verbonden' voel met Bosniakken dan Serven (en Kroaten etc.)? Voor Serven voel ik helemaal niets, maar voor Bosnië en Herzegovina voel ik toch wel sympathie. Wordt er gebasketbald tussen de Serven en de Turken wil ik dat Turkije Servië flink vernederd, maar bij een voetbalwedstrijd tussen Bosnië en Herzegovina en Turkije is de score niet belangrijk (zolang Turkije wint natuurlijk) en geniet ik toch echt anders dan bij Kroatië tegen Turkije, om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bosniak jonge.
Turken zijn onze broeders.
Bosniaks zijn moslims el hamdulillah.
Jep komt daardoor, daarbij ook natuurlijk dat Turkije ons geholpen heeft bij de oorlog. Ik voel me in Turkije bijv. ook gewoon thuis.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, zou het echt door de religie en de geschiedenis (Ottomanen) komen dat ik me meer 'verbonden' voel met Bosniakken dan Serven (en Kroaten etc.)? Voor Serven voel ik helemaal niets, maar voor Bosnië en Herzegovina voel ik toch wel sympathie. Wordt er gebasketbald tussen de Serven en de Turken wil ik dat Turkije Servië flink vernederd, maar bij een voetbalwedstrijd tussen Bosnië en Herzegovina en Turkije is de score niet belangrijk (zolang Turkije wint natuurlijk) en geniet ik toch echt anders dan bij Kroatië tegen Turkije, om maar even een voorbeeld te geven.
Hm. Ik voel me sowieso thuis in de landen die grenzen aan de Middelandse Zee. Ik voelde mij bijvoorbeeld meteen thuis (alsof ik Turkije zat) wanneer we in Griekenland waren toen we vroeger met de auto naar Turkije gingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep komt daardoor, daarbij ook natuurlijk dat Turkije ons geholpen heeft bij de oorlog. Ik voel me in Turkije bijv. ook gewoon thuis.
Als ik op vakantie daar ben altijd ouwehoeren met die schoonmakers, security en achter de bar.
Toen vroeg schoonmaker aan me broer van roep *naam* is, dan beetje praten met die gasten..Stiekem sigaretten geven aan die security daar..
altijd Arkadass nasilsin moruq
Dat laatste wat je zegt zeker, ons geloof is sowieso warmer ook al hebben de Westerse mensen een vooroordeel maar dat boeit me niks. Het Westen is sowieso naar de kanker.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik voel me sowieso thuis in de landen die grenzen aan de Middelandse Zee. Ik voelde mij bijvoorbeeld meteen thuis (alsof ik Turkije zat) wanneer we in Griekenland waren toen we vroeger met de auto naar Turkije gingen.
Wat vind jij van Serven eigenlijk? Lijkt me toch echt dat de Bosnische Oorlog vooroordelen (en haat) met zich meebrengt.
Hehehehe, ja Turken houden van toeristen. Sowieso zijn de mensen in Zuid-Europa/landen die grenzen aan de Middelandse Zee warmer. Kun je veel sneller een gesprek mee aanknopen dan mensen in West-Europa.
in die laatste In Turkije aflevering, zei iemand dat mensen die op het punt staan om zelfmoord te plegen als laatste hoop nog naar zo'n programma gaan, ik denk dat ie best gelijk kan hebbenquote:
tja, de maatschappelijke druk is idd enorm.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Slayage het volgende:
in die laatste In Turkije aflevering, zei iemand dat mensen die op het punt staan om zelfmoord te plegen als laatste hoop nog naar zo'n programma gaan, ik denk dat ie best gelijk kan hebben
maken ze deze troep nou ook in nederland?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:19 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.mtv.nl/shows/m(...)-ep-9-part-1-605967/
Mooi meisje hoor, maar![]()
begint om 1400 toch? misschien dat ff naar de start kijk ofzo, waarschijnlijk is het toch de laatste F1 in ist.quote:
waarom laatste ? hebben ze fittie met Bernie Ecclestone ?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Slayage het volgende:
begint om 1400 toch? misschien dat ff naar de start kijk ofzo, waarschijnlijk is het toch de laatste F1 in ist.
ecclestone wil 2 keer het bedrag zien van turkije voor het organiseren en turkije heeft daar geen zin in, daarnaast had die ecclestone eerder gezegd dat ie niet zo blij is met de race in ist. weinig toeschouwers enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarom laatste ? hebben ze fittie met Bernie Ecclestone ?
Verbaast me niks. Heb ooit zijn biografische boek gelezen. Hoezo geldwolf, hoezo corruptquote:Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ecclestone wil 2 keer het bedrag zien van turkije voor het organiseren en turkije heeft daar geen zin in, daarnaast had die ecclestone eerder gezegd dat ie niet zo blij is met de race in ist. weinig toeschouwers enzo
Het is inderdaad een heel enge mannetje, die geilt op geld.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Heb ooit zijn biografische boek gelezen. Hoezo geldwolf, hoezo corruptdie man is onderhand al 81 but still diggin brah
Was zij nou Turks?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:19 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.mtv.nl/shows/m(...)-ep-9-part-1-605967/
Mooi meisje hoor, maar![]()
Kunnen we straks Turken vermoorden!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
De nieuwe Assassin's Creed speelt zich in Istanbul af!
Waarom geen koerden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als ze uit Colombia geadopteerd was
Waar naar Turkije ga je?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:51 schreef Dubish het volgende:
Voor het eerst deze zomer-vakantie met de auto naar Turkije, kan niet wachten.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:51 schreef Dubish het volgende:
Voor het eerst deze zomer-vakantie met de auto naar Turkije, kan niet wachten.
amenthquote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijd, was altijd wel chill. hoe ga je rijde
Nog nooit met de auto gegaan, lijkt me ook wel leuk voor eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:02 schreef Dubish het volgende:
Nevşehir, Ik ga wel bijna elke jaar met de vliegtuig. Maar met de auto lijkt me veel leuker.
We gaan met 3 auto's , Volgens Google Maps gaan we door 5 landen heen, waarvan Duitsland het langst gaat duren. Ach ja ik volg gewoon de instructies van mijn navigatiesysteem.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijd, was altijd wel chill. hoe ga je rijde
Nop geen boot, gewoon rechtstreeks naar Turkije.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Neem je de boot vanuit Italie of ga je direkt tuffen door Oost-Europa?
Ik zeg DOEN!quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog nooit met de auto gegaan, lijkt me ook wel leuk voor eens.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Van de VS en China weten ze ook al niet veel af, wel leuk dat ze Duitsers sympathieker vinden dan Nederlanders.
Het is ook niet iets waar je trots op hoeft te zijn hoor. Het zijn vooralsnog geen echte Turken. Ze komen niet uit Turkije, hebben nooit bij een Turkse club gespeeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Het ziet er naar uit dat ook Hamit Altıntop, die na dit seizoen transfervrij is, naar Real gaat verhuizen. Dat worden dus 3 Turken bij de Galácticos. Had ik een jaartje terug niet durven dromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef savas198520 het volgende:
via een vriend die hier ook account had savas1985
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef savas198520 het volgende:
nee die gozer had een ban gekregen zei die
Nee, liever niet.quote:
Helaas nu welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Hakki het volgende:
hahaha, ik had deze topic nog niet eens gezien
Heb je er iets beschamends mee gepost? Hm?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met dat account nooit in een turkentopic heb gepost
Oke.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met dat account nooit in een turkentopic heb gepost
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas nu wel
Nahh gitmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die users blijven toch nooit hangen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas nu wel
tsss, je doet net of ik zo dom ben maar ik ben echt wel slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
Niet zo bescheiden doen jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Hakki het volgende:
[..]
tsss, je doet net of ik zo dom ben maar ik ben echt wel slim
quote:
ik heb alles voor elkaar, huis, auto, vrouwtjes, genoeg te eten.quote:
sorry, ik wil niet beledigen ofzo, maar ik noem ze altijd zo, gewoonte hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg kriebels wanneer men het heeft over "vrouwtjes".
Bij welk land zijn ze nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef zarGon het volgende:
Niet boeiend totdat er gestemd kan worden. Trekken alle Turken tegelijk hun mobiel tevoorschijn om te sms'en, zonder geluisterd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslaafd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef zarGon het volgende:
Fietsend niet kunnen typen en dus maar vier tabs openen en je post alvast typen zodat je op de fiets kan posten,!
Ik ben heel goed in niet-fietsend kunnen typen. Alleen fietsend niet kunnen typen lukt me niet zo goed.quote:
Wat een liefde, dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je alleen langskomt wanneer ik taalfouten maak, maak ik ze wel vaker.
Wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef zarGon het volgende:
Wacht... Fietsend niet kunnen typen lukt me juist heel goed.
Pff. Vermoeiend.
AYCAAAquote:
Gaan we nog op een rotonde sumo worstelenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je die PI blijft gebruiken kun je mijn herenliefde vergeten..
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gaan we nog op een rotonde sumo worstelen?
Beetje fut in je tekst a.u.b. ~! SEI DOCH NICHT SO EMOquote:
Ik ben permanent bedroefd, wie vermindert mijn verdriet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je die PI blijft gebruiken kun je mijn herenliefde vergeten..
Ik, Ik, Ik, Ga zelfs bodystockings dragen voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben permanent bedroefd, wie vermindert mijn verdriet?
Neh, niet voor jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje fut in je tekst a.u.b. ~! SEI DOCH NICHT SO EMO
Wat als ik je kom bezoekenquote:
FUUUU~!quote:
Heel hardquote:
die rechter heeft flap oren XD~! en ik ben best breed gebouwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat worstelen nou maar aan de mannen over![]()
![]()
[ afbeelding ]
Travestietje in de dop. Dat je dit allemaal voor mij over hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik, Ik, Ik, Ga zelfs bodystockings dragen voor je
Wie niet toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Travestietje in de dop. Dat je dit allemaal voor mij over hebt.
Mannen zonder borsthaar,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat worstelen nou maar aan de mannen over![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja zarGon abi wanneer gaan we ons borsten harsenquote:
Ervaringquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat gebrek aan borsthaar compenseren ze volgens de legende met een behoorlijke vacht op de bips hoor
Dont pick up the soapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Jarenlang aan voetbal gedaan en ging ook weleens naar de sauna dus tja![]()
Heb jij wel borstharen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja zarGon abi wanneer gaan we ons borsten harsen?
Meer dan jij kan dromenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij wel borstharen?. Donshaartjes moet je laten man, die zijn lekker zacht.
.
Ik vond Turkije zwak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat de ESC die uitgezonden wordt pas de eerste halve finale is..
Vond het al vreemd dat het op een andere dag viel dan zaterdag..
Dat heb al verteld hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niet zeker weet wat jouw afkomst is....
Ik heb eerder een gesprek met je gehad erover, ja. Mag ik weten hoe je heet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat heb al verteld hoor.Al was het maanden geleden natuurlijk.
wat is er anders erg aan het woord 'vrouwtjes'?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
Mensen die te snel sorry zeggen, te vaak sorry zeggen en denken dat ze iemand hebben beledigd omdat ze verkleinwoorden hebben gebruikt...
Je wil mij aan het huilen krijgen, hè?
Mijn voornaam staat gewoon op mijn profiel hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb eerder een gesprek met je gehad erover, ja. Mag ik weten hoe je heet?
Hm, dat is wel een kleine faal hoor, van mij. Hmnja, ik ben even in de war door de nederlaag van net.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Mijn voornaam staat gewoon op mijn profiel hoor!
quote:
Inderdaad. De Turken im Ausland gaan nu natuurlijk massaal op Azerbeidzjan stemmen. Van Turkije zelf kregen ze al standaard 12 punten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:14 schreef zarGon het volgende:
Azerbeidzjan zal er het meest van profiteren.
Het wordt gewoon weer eens tijd voor iets typisch Turks. Turkse instrumenten om mee te beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. De Turken im Ausland gaan nu natuurlijk massaal op Azerbeidzjan stemmen. Van Turkije zelf kregen ze al standaard 12 punten.
Ik heb de uitzending trouwens niet gezien, maar na wat ik eerder van het lied heb beluisterd moet ik concluderen dat Turkije terecht niet door is. Het was gewoon een slecht, onorigineel nummer.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer eens tijd voor iets typisch Turks. Turkse instrumenten om mee te beginnen.
Die commentaren, dubbelequote:
de laatste jaren hadden we de ene na de andere bagger nummer die in de top 5 eindigde, alleen maar omdat al die turken massaal stemden, ze hadden dit keer kennelijk niet genoeg bel tegoed ofzoquote:
al die igdirlilar gaan uiteraard stemmenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:14 schreef zarGon het volgende:
Azerbeidzjan zal er het meest van profiteren.
het zijn er ook zo veelquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
al die igdirlilar gaan uiteraard stemmen
elke igdirli minimaal 8 smsjes zet aardig wat zoden aan de dijkquote:
dat kan nu dus niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:58 schreef Ayca het volgende:
Neh.. voorgaande jaren heb ik vaker op Turkije dan op Azerbeidzjan gestemd.
Nice.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:41 schreef zarGon het volgende:
http://music.google.com/. Jammer dat het nu nog niet voor iedereen beschikbaar is..
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 09:30:52 ]
hebben jullie nog die "kaset" van die mhp politici gezien?quote:
was alweer goede morgen bijna zie ikquote:
ik luister de laatste tijd heel weinig muziek, ik luisterde altijd muziek op mn laptop via mijn koptelefoon, omdat mijn speakers kraken, alleen heb ik een tijdje terug de kop van de plug die in mn laptop gaat afgebroken en het is er in blijven hangen en niet meer eruit te krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Ayca het volgende:
Regina Spektor.![]()
Eindelijk eens begonnen met het beluisteren van de discografie.
Nog wat andere leuke artiesten Slayage?
Dat is Turks?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef savas198520 het volgende:
goede morgen wat betekent : Hij heeft the Frech kid
waarom doe je dat danquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik luister de laatste tijd heel weinig muziek, ik luisterde altijd muziek op mn laptop via mijn koptelefoon, omdat mijn speakers kraken, alleen heb ik een tijdje terug de kop van de plug die in mn laptop gaat afgebroken en het is er in blijven hangen en niet meer eruit te krijgen![]()
regina spektor heeft een hele hoop leuke nummers
ja hele ingang gesloopt om et eruit te krijgen, maar helaas niet geluktquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom doe je dat danpincet etc geprobeerd
?
Ouigeniale teksten
Alsof iemand ook maar wilt weten wat deze 65-jarige politicus met een of andere 55-jarige secretaresse heeft uitgespookt.quote:
nieuwe laptop kopen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja hele ingang gesloopt om et eruit te krijgen, maar helaas niet gelukt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef ToerkCep het volgende:
Komedi dukkani nu op Startv
[ afbeelding ]
Echt super vooral Sarpquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]. Eindelijk iemand anders die er ook naar kijkt.
Thanks. Even opzetten! (http://www.startv.com.tr/canliyayin.aspx.)
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben jullie nog die "kaset" van die mhp politici gezien?
Dat was Baykal van de CHP. Dit keer zijn het vier politici van de MHP.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar wilt weten wat deze 65-jarige politicus met een of andere 55-jarige secretaresse heeft uitgespookt.
Samen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was Baykal van de CHP. Dit keer zijn het vier politici van de MHP..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef ToerkCep het volgende:
Komedi dukkani nu op Startv
[ afbeelding ]
Jaa!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]. Eindelijk iemand anders die er ook naar kijkt.
Thanks. Even opzetten! (http://www.startv.com.tr/canliyayin.aspx.)
Ja binnenkort waarschijnlijk omdat ook mn neef laatst erop ging staan waardoor een scharnier kapot is gegaan nu valt ie zo nu en dan naar buiten toe, heb al bepaalde fotos en videos op een disc gezet, moet dat ook nog ff doen met een aantal gegevens, voordat ie echt spontaan dood gaatquote:
Er is niets mis met je harde schijf toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja binnenkort waarschijnlijk omdat ook mn neef laatst erop ging staan waardoor een scharnier kapot is gegaan nu valt ie zo nu en dan naar buiten toe, heb al bepaalde fotos en videos op een disc gezet, moet dat ook nog ff doen met een aantal gegevens, voordat ie echt spontaan dood gaat
Ja heb ze allemaal gezien arkadaşımquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hij!. Hij komt lekker 'saf' over.
Heb jij de eerdere delen ook gezien?
Wel heel snel afgelopen.quote:
Thnx man!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel heel snel afgelopen..
Kwam een tijdje achter het bestaan van http://www.yildiz.tv/. Kun je veel Turkse zender bekijken. Ook kun je door met de URL te spelen een bepaald tijdstip instellen of vanaf dat moment te kijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Ayca het volgende:
Regina Spektor.![]()
Eindelijk eens begonnen met het beluisteren van de discografie.
Nog wat andere leuke artiesten Slayage?
JULIOOOquote:
grappigquote:
haha is gewoon mijn voornaam manquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hakki... van Takki?of heb je een andere inspiratie voor je nickname?
nee denk het niet, maar als mn beeldscherm weer opeens uitvalt en niet meer aangaat, wat dus eerder een keer is gebeurd, heb ik gewoon een back up van alles en hoef ik niet te kloten om alsnog alle belangrijke dingen van mn harde schijf te krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is niets mis met je harde schijf toch?
sure thing!quote:
heb laatst een stoere koekie monster t\shirt gekochtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:13 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Haha meen je niet, heb je het gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |