Pff, wat een gedoe, beterschapquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Nee, nog niet, amper mn bed uitgeweest.
Zo stom, de apotheek zou de medicijnen bezorgen,
ik maar wachten en wachten, hebben ze het in de brievenbus gedaan...
thank you!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pff, wat een gedoe, beterschap
baykal in een sexvideoquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
Deze keer heeft het niets te maken met Ataturk maar met de seksvideos van Baykal.
Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op woensdag 3 november 2010 03:01 schreef Doler12 het volgende:
Turken zitten allemaal in hun warme bedjes?
Ben je dan geen halfbloedje?quote:Op woensdag 3 november 2010 03:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Nederlander, mijn vader komt oorspronkelijk uit Spanje.
Een kennis van mij heeft Asian Business Studies aan de HES/HvA gedaan, maar hij had dan ook last van gele koorts.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe studie en ben geinteresseerd in een aantal Aziatische talen (waaronder Mandarijn/Kantonees) dus was ik benieuwd
Goed geregeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu drie jaar na zijn afstuderen zit hij thuis en leeft van het fortuin van zijn schoonouders uit Vietnam, zijn vrouw heeft hij via zijn studie ontmoet
Een halfbloedje is iemand die een blanke en een niet blanke ouders heeft. Mijn vader woont al 43 jaar in Nederland en is inderdaad een Nederlander.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vader komt oorspronkelijk uit Spanje, maar is Nederlander?
Hm. Okay.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een halfbloedje is iemand die een blanke en een niet blanke ouders heeft. Mijn vader woont al 43 jaar in Nederland en is inderdaad een Nederlander.
Mijn opa was een gastarbeider, familie ging terug en mijn vader blijf achter in Nederland omdat hij getrouwd is met mijn moeder.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Okay.
Waarom is ie niet in Spanje gebleven en/of waarom is ie naar Nederland gekomen?
Halfbloed betekent niet perse half zwart, half wit. Halfbloed wordt vaak gebruikt voor mensen die en mix zijn tussen twee etniciteiten. Jij bent half Spaans, half Nederlands, dat maakt jou een halfbloed.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een halfbloedje is iemand die een blanke en een niet blanke ouders heeft. Mijn vader woont al 43 jaar in Nederland en is inderdaad een Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |